21 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sevgililer Günü’nde; beklenti yüksek, bütçe kısıtlı
Haberler

Sevgililer Günü’nde; beklenti yüksek, bütçe kısıtlı

Marketing Türkiye
12 Şubat 2018
1 dk okuma

DORinsight tarafından 300 kişiyle gerçekleştirilen Sevgililer Günü Araştırması’nda farklı sonuçlara ulaşıldı. Araştırma kapsamında, katılımcıların büyük bir kısmının hediye beklentisinin yüksek, hediye almak için ayırdıkları bütçenin ise sınırlı olduğu görüldü.

DORinsight tarafından yapılan “Sevgililer Günü Araştırması”  ilginç sonuçlar ortaya koydu. Araştırma kapsamında katılımcılara, “Sevgililer Günü hediyesi için ne kadar bütçe ayırdınız?” diye sorulduğunda katılımcıların yüzde 26’sı “Hediye almayacağım” yanıtını verirken, ankete katılanların üçte ikisinin ise hediye beklentisi içinde olduğu sonucuna ulaşıldı.

Hediye alacaklarını belirtenlerin oranı yüzde 74

Araştırma kapsamında katılımcılara “Sevgililer Günü hediyesi için ne kadar bütçe ayırdınız?“ diye sorulduğunda katılımcıların yüzde 26’sı “Hediye almayacağım” yanıtını verirken hediye alacaklarını belirten kişiler içinde bütçesi 50-100 TL olanların oranı yüzde 25, 100-300 TL olanların oranı yüzde 31, 300-500 TL olanların oranı yüzde 8 iken 500 TL ve üstü olanların oranı yüzde 10 oldu.

Katılımcıların üçte ikisi hediye beklentisi içinde

Araştırma kapsamında katılımcılara “Sevgililer Günü’nde size verilecek hediyeden beklentiniz nedir?’ diye sorulduğunda, katılımcıların yüzde 33’ü “Hediye beklentim yok” yanıtını verdi. “Önemli olan hatırlanmak, küçük şeylerle mutlu olurum” diyenlerin oranı yüzde 58 olurken “Özel ve gösterişli bir hediye almak isterim” diyenlerin oranı ise sadece yüzde 10 ile sınırlı kaldı.

1 adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
2 YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
3 İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
4 Tablet pazarı 2025'e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
Tablet pazarı 2025’e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
5 "Çay her şeyi çözer"
“Çay her şeyi çözer”
Güncel Haberler
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
Haberler
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Haberler
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Haberler
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
İngiltere'de TikTok, Reddit ve Imgur'a soruşturma: "Çocukların verileri kullanılıyor"
Haberler
İngiltere’de TikTok, Reddit ve Imgur’a soruşturma: “Çocukların verileri kullanılıyor”
İrem Alimoğlu
4 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.