13 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Sesimi duyan var mı?

Marketing Türkiye
17 Nisan 2014
2 dk okuma

Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği (Türkiye İMSAD) tarafından sosyal sorumluluk projesi olarak gerçekleştirilen ve Çevre ve Şehircilik Bakanlığı işbirliği ile hayata geçen “Güvenli Yapı” kampanyası, “Sesimi duyan var mı?” kamu spotu filmi ile başladı. Güvenli Yapı konusunda kamuoyunu bilinçlendirmek amacıyla hazırlanan “Sesimi duyan var mı?” filmi, tüm televizyon kanallarında gösterime girdi. Oyuncu Rıza Kocaoğlu’nun seslendirdiği filmde, binalarda yanlış malzeme kullanılmasının olası sonuçları vurgulanıyor. Film, ülkemizde yapı kültürünün gelişmesine ‘güvenli yapı’ temasıyla ışık tutuluyor.

“Sesimi duyan var mı?” filminde, yıkılmış bir binanın sonsuz boşluğuna uzatılan fener ile bir ailenin yıkılan hayatı anlatılıyor. Dağılmış bir konstrüksiyonun içinde, bir oyuncak ayıcık, kitaplar ve mutlu bir aile fotoğrafı, feneri tutan elin çaresiz bağırışlarına yanıt veriyor. Kurulan özel bir enkaz seti üzerinde çekimlerin yapıldığı film, başlangıcının tam aksine bir sahneyle sona eriyor. Doğru malzeme kullanılarak ulaşılabilecek aydınlık, mutlu ve neşeli bir geleceğin sergilendiği bu sahnede; yemyeşil bahçede köpeğiyle oynayan ailenin mutluluğu, arka plandaki sağlam binaların koruması altında görünüyor. 

Türkiye İMSAD Başkanı Dündar Yetişener, ‘Enerji Verimliliği’ ile birlikte bu yıl gündemine taşıyacakları iki büyük kampanyadan biri olan ‘Güvenli Yapı’ kampanyası ile ülkemizde, bir binanın tasarımından yapımına kadar, denetimi de kapsayan bütüncül bir sistem kurulmasını ve toplumda güvenli yapı bilincinin oluşmasına katkı sağlamayı hedeflediklerini belirtti. Kentsel dönüşümün başladığı bu dönemde, güvenli yapının insanların ve kentlerin hayatındaki önemini vurgulayan Yetişener, “Türkiye İMSAD olarak ‘Sesimi duyan var mı?’ kamu spotu ile insanlarımızın hak ettiği güvenli ve çağdaş yapılarda yaşayabilmesi için, güvenli yapı bilincini geliştirmeyi, bu doğrultuda oluşturulacak sinerjiyi ve dinamizmi, toplumumuzun tüm kesimlerine yaymayı hedefliyoruz” dedi.
 
Yapımını Herşey Film’in üstlendiği ‘Sesimi duyan var mı?’ filminin yönetmenliğini, aldığı çok sayıda ulusal ve uluslararası film ödülleriyle tanınan Devrim Erdoğan yaptı. Filmin yapımcıları Bülent Turgut ve Mehmet Karaca olurken, müziğini ise ünlü müzisyen Türkay Nişancı besteledi.
 
KAMPANYA KÜNYESİ:
Reklamveren: Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği
Yönetmen: Devrim Erdoğan
Sanat Yönetmeni: Tuncay Özcan
Yapım: Herşey Film
Yapımcılar: Bülent Turgut, Mehmet Karaca
Görüntü Yönetmeni: Engin Özkaya
Seslendirme: Rıza Kocaoğlu 
Müzik: Türkay Nişancı

1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
2 Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
3 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
4 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
5 Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
Güncel Haberler
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
C Level Club üyeleri "unutmaya istekli bir toplumun" belleğinde yolculuğa çıktı
C Level Club üyeleri “unutmaya istekli bir toplumun” belleğinde yolculuğa çıktı
"Borusan EnBW Şarj - 5" ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
“Borusan EnBW Şarj – 5” ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Builder.ai iflas etti: “Yapay zeka” arkasında 700 kişilik yazılım ekibi çıktı
Haberler
Builder.ai iflas etti: “Yapay zeka” arkasında 700 kişilik yazılım ekibi çıktı
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Genç yaratıcılığın gücü UniAds sahnesinde buluştu
Haberler
Genç yaratıcılığın gücü UniAds sahnesinde buluştu
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Sabancı Holding'de organizasyon yapısında değişiklik...
Haberler
Sabancı Holding’de organizasyon yapısında değişiklik…
Marketing Türkiye
30 Nisan 2025
Marketing Türkiye 35. yaşında ilk günkü heyecanıyla yayında!
Haberler
Marketing Türkiye 35. yaşında ilk günkü heyecanıyla yayında!
Nafizcan Önder
1 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.