Reklamcılığın genç yetenekleri “ADforce” ile keşfedilecek
Reklamcılık Vakfı, Anadolu’nun genç yeteneklerini keşfetmek için harekete geçti. Sektörün önde gelen isimlerini “ADforce Projesi” kapsamında bir araya getiren Reklamcılık Vakfı tarafından kurulan ADforce ekibi başta Anadolu’daki üniversiteler olmak üzere, Türkiye’deki tüm iletişim ve güzel sanatlar fakültelerini ziyaret ederek yeni yetenekler keşfedecek.
Reklamcılığın genç yeteneklerini keşfetmek amacıyla Reklamcılık Vakfı tarafından kurulan ADforce Projesi ekibinde; Haluk Erkmen, Ömür Kula, Arda Erdik, Özge Güven, Kenan Ünsal, Kerem Özkut, Ayşe Bali, Ertuğ Tuğalan, Sami Basut, Duygu Yegül, Alp Negri, Ulaş Bozan, Aslıhan Anarat ve Serkan Parker gibi sektörün duayen isimleri yer alıyor. Son 20 yılda gelişen teknoloji, değişen müşteri beklentileri ve oluşan yeni mecralar, yeni görev ve sorumlulukları beraberinde getirse de ekonomik sebeplerden cazibesini kaybeden reklamcılığı yeniden çekici günlerine döndürmek ve sektörün üniversitelerle olan bağını güçlendirmek, başarılarıyla reklamcılığa yön vermiş olan ADforce ekibinin öncelikli görevi olacak.
Üniversiteleri gezerek çeşitli workshop’lar gerçekleştirecek olan ADforce ekibinin her bir üyesinin, yıl boyunca en az beş okulu ziyaret etmesi ön görülüyor. Proje kapsamında yıl sonuna kadar minimum 70 ziyaretin gerçekleştirilmesi hedefleniyor.
ADforce ekibinin gerçekleştireceği buluşmalardan elde edilecek öğrenci verilerinden ise bir yetenek havuzunun oluşması sağlanacak. Bu yetenek havuzu verilerine Reklamcılık Vakfı’nın sitesinde yer verilerek üye ajansların bu bilgilere kolayca ulaşmaları sağlanacak.
Reklamcılık Vakfı, ADforce projesiyle reklam sektörünün ve üniversitelerin bir araya gelmesiyle oluşan gücü bizlere yeniden hatırlatacak.