28 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Reklam erişimi en yüksek markalar hangileri?
Haberler

Reklam erişimi en yüksek markalar hangileri?

Gizem Yıldız
23 Nisan 2022
2 dk okuma

Bahar hazırlıklarıyla oldukça hareketli geçen mart ayında markaların erişim savaşları tam gaz devam etti. Yeni kampanyalarıyla daha yüksek erişime ulaşmak isteyen bu markalar Gemius‘un da radarındaydı. Bu kapsamda Gemius Adreal 8 sektörde en yüksek erişim rakamlarına ulaşan ilk üç markayı belirledi. Gelin detaylara bakalım…

Facebook, PUBG ve Otoplus iddialı

Reklam erişimi en yüksek markalar hangileri?

Gemius Adreal’in verilerine göre Meta çatısı altında faaliyet gösteren Facebook, birbirinden farklı yapımlarıyla öne çıkan TRT 1 ve dijital müzik platformlarının önde gelen isimlerinden Spotify, Mart ayında ilk 3’te yer aldı.

Eğlence sektöründe de en yaygın oynanan oyunlardan biri olan PUBG’nin liderliği dikkat çekiyor. Konser dahil pek çok etkinliğin bilet satışını gerçekleştiren Biletix ve LEGO da öne çıkan diğer isimler oldu.

Yakıt fiyatlarıyla birlikte araç fiyatları günden güne artarken, otomotiv sektöründeki hareketlilik Mart ayında da devam etti. Özellikle araç kiralama ve ikinci el araçlar söz konusu olduğunda erişimin yoğun olduğu dikkat çekti. Otomotiv sektöründe erişime göre ilk 3 marka sıralamasında Letgo’nun yeni araç platformu Letgo Oto+ ipi göğüsleyen isim olurken, Opel ve araç kiralama platformu TikTak da ilk 3’te kendine yer bulabildi.

Telekomünikasyon sektörü için oldukça hareketli bir aydı

Gemius; hızlı servis restoran sektörlerinin en çok erişime ulaşan markalarını da ortaya çıkardı. Domino’s Pizza ile birlikte McDonalds ve Starbucks Türkiye dikkat çeken isimler oldu.

Mart ayı telekomünikasyon sektörü için de oldukça hareketli geçti. Pek çok farklı kampanyayla yeni müşteri kazanma yolunda önemli adımlar atan şirketler, erişimlerini artırmak için yoğun bir efor sarf etti. Gemius Adreal’in verilerine göre Telekomünikasyon sektöründe erişime göre öne çıkan ilk üç marka ise şöyle: Vodafone, Samsung Galaxy ve Turkcell. Vodafone ve Turkcell, yeni kampanyalarıyla yoğun bir ay geçirirken, Samsung’un Galaxy S22 serisi yeni telefonları üzerinden Mart boyunca erişimlerini artırmaya çalıştığı görüldü.

Gıda sektöründe erişime göre öne çıkan markalar da belli oldu. Geniş yelpazede ürün çeşitliliğiyle dikkat çeken Ülker ile birlikte Nescafe ve İçim, Mart ayında yüksek erişime ulaştı.

Mobilya ve dekorasyonda öne çıkan markalar…

Reklam erişimi en yüksek markalar hangileri?

Bilgisayar, ses ve görüntü teknolojileri sektörlerini incelediğimizde Güney Kore merkezli teknoloji üreticisi LG TV’nin ilk sırada yer aldığını görüyoruz. Koç Holding çatısı altında faaliyet gösteren ve Türkiye’nin en büyük ihracatçılarından biri olan Arçelik’in TV ve Ses Sistemleri ve Beko Televizyonlar ve Ses Sistemleri de ilk 3’te kendine yer buldu.

Ev Aletleri, Mobilya ve Dekorasyon sektörünün en çok erişime ulaşan markaları da Gemius’un radarındaydı. Gemius Adreal’in verilerine göre Karaca Züccaciye ile birlikte Philips ve IKEA Türkiye, rakiplerini ardında bırakarak Mart ayını erişime göre önde kapatan isimler oldu.

Mart ayının dijital reklam şampiyonu markaları belli oldu!

featured Gemius
1 Brandverse Awards
Brandverse Awards kazananları ödüllerine 30 Haziran’da kavuşuyor…
2 Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli Boxer
Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli boxer
3 Reklam Kurulu’ndan tüketiciyi yanıltan markalara ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi
Reklam Kurulu’ndan tüketiciyi yanıltan markalara ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi
4 sanal alem
Sanal alemin yeni çalışanları: Altın ve yeşil yakalılar
5 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Toplum metavers'ü keşfetti mi?
Toplum metavers’ü keşfetti mi?
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Haberler
Haftanın iş birlikleri
Gizem Yıldız
3 hafta önce
Metro Turizm satışa çıkarılıyor! | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Metro Turizm satışa çıkarılıyor! | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
18 Nisan 2022
Görsel kimlik tasarımında yeni trend: "Tutarsızlık"
Haberler
Görsel kimlik tasarımında yeni trend: “Tutarsızlık”
Marketing Türkiye
6 Nisan 2022
Ozan Acar: "Gençleri Türkiye'de tutmanın bir yolunu bulmalıyız"
Haberler
Ozan Acar: “Gençleri Türkiye’de tutmanın bir yolunu bulmalıyız”
Berçem Sultan Kaya
4 Nisan 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.