
Reboom, influencer marketing sahnesine giriş yaptı
Dijital pazarlama ekosistemindeki hızlı değişim, markaların influencer marketing alanında daha kapsamlı ve stratejik çözümlere ihtiyaç duymasına yol açıyor. Bu içgörüyle Hilal Meriç Bor ve Ahmet Erten’in kurucuları olduğu Reboom, markalara yalnızca kampanya yürütmekle sınırlı kalmayan, uzun vadeli stratejiler ve uçtan uca çözümler sunmak üzere faaliyetlerine başladı.
Ajans, influencer marketing sürecini içerik üretiminden topluluk yönetimine, performans analizinden celebrity iş birliklerine kadar uçtan uca kapsayan bir yapı olarak konumlanıyor. Reboom, ölçümleme teknolojileri ve veri odaklı stratejilerle markalara daha somut ve takip edilebilir sonuçlar üretmeyi amaçlıyor.

“Uçtan uca çözüm ortağı”
Reboom’un kurucularından yapılan açıklamada; “Markaların uçtan uca tüm influencer marketing ihtiyaçları için çözüm ortağıyız. Sadece influencer marketing operasyonları değil, markanın influencer marketing stratejisinin oluşturulması, konuya daha macro bir bakış açısı ile yaklaşarak influencer projelerine dair kreatif çerçevenin çizilmesi ve raporlama dahil tüm sürecin tek elde yönetilmesini sağlıyoruz. Bu çalışmaları yaparken, markanın pr ajansı, medya ajansı gibi tüm paydaşlarıyla masaya oturarak uyum ve ahenk içinde çalışmak en önemli prensibimiz” ifadeleri kullanıldı.