Radyo reklam harcamaları yüzde 3 büyüdü
RİAK’ın 2017 yılı 6 aylık radyo harcamaları raporuna göre her yıl düzenli bir şekilde reklam pastasında aldığı payı artıran radyo mecrası bu yıl da büyümesini sürdürmeyi başardı.
Yayıncı kuruluşlar bazında RTÜK’e beyan edilmiş rakamlara göre 2017 yılında ilk 6 aylık radyo mecrası harcamaları (sponsorluk hariç) 108 milyon 908 bin lira olarak gerçekleşti. Geçen yılın aynı dönemine göre mecranın yüzde 3,08 oranında büyüdüğü görüldü.
Büyük ve orta ölçekli reklamverenlerle birlikte özellikle küçük reklamverenlere de markalarını tanıtmak için özel fırsatlar sunan radyo mecrası, her sosyoekonomik kitleden insanların severek dinlediği bir mecra olmaya devam ediyor.
RİAK Genel Müdürü ve basın sözcüsü Olcay Akay ekonomideki durağanlığın sona ermesiyle beraber radyo mecrasındaki harcamaların da resesyon göstergelerinin oldukça üstüne çıkması yatırımcısını memnun ettiği kadar makro ekonomik olarak ülkemiz için de olumlu bir gelişme olarak değerlendirilebileceğini söyledi.