23 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
QNB Finansbank ismini değiştirdi
Haberler

QNB Finansbank ismini değiştirdi

Marketing Türkiye
14 Ekim 2024
2 dk okuma

QNB Finansbank, QNB Group’un “uluslararası bir marka olma vizyonu” ve “bütünleşik marka mimarisi yaratma” misyonu doğrultusunda, 14 Ekim 2024 itibarıyla faaliyetlerini “QNB” olarak sürdürecek. QNB Türkiye Genel Müdürü Ömür Tan, bu adımın bankanın uluslararası arenada tek marka olarak sektördeki önemli konumunu daha da güçlendirerek operasyonlarını daha verimli hale getireceğini ve müşterilerine kusursuz bankacılık hizmeti sunacağını vurguladı.

QNB Finansbank ismini değiştirdi
Ömür Tan
QNB Türkiye Genel Müdürü

QNB Türkiye Genel Müdürü Ömür Tan yaptığı değerlendirmede, dünyanın en değerli 40 bankası arasında yer alan, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi’nin lider finansal kuruluşu ve Katar’ın en büyük bankası Qatar National Bank’ın (Q.P.S.C.) uluslararası olarak dünyada tek marka altında büyüme stratejisi paralelinde, Türkiye’de de marka dönüşümüne gidildiğini belirtti. Tan, bankanın yeni dönem hedeflerine dair şu değerlendirmelerde bulundu:

“Banka olarak bugüne kadar yürüttüğümüz faaliyetlerimizle Türkiye’de öncü bankalardan biri haline geldik. 2024 yılında etkin bilanço yönetimimiz ile başarılı finansal sonuçlara imza attık. 30 Haziran 2024 itibarıyla 1 trilyon 258 milyar TL’yi aşan aktif büyüklüğümüz, 436 şubemiz ve 12 binden fazla çalışanımızla, Türkiye’nin dört bir yanında istikrarlı büyümemizi sürdürüyoruz.”

QNB, Türkiye’nin uzun yıllardır sürdürdüğü faaliyetlerinde dijitalleşme ve müşteri odaklı hizmetlerle farklılaştığını dile getiren Tan, “37 yıldır gerek şube ağımız gerekse dijital hizmetlerimiz ile müşterilerimize finansal ve finansal olmayan çözümlerle hizmet veriyoruz. Uzun yıllardır müşterilerimize sağladığımız tüm ürün ve hizmetler, 2024 yılı itibarıyla, müşteri kazanımını önceliklendiren stratejimizin temelini oluşturdu. Önümüzdeki dönemde de müşteri kazanımını ve ekonomiyi desteklemeyi önceliklendiren anlayışla, ihtiyaçlar ve ekonomik koşullar çerçevesinde hareket etmeye devam edecek, yenilikçi çözümlerimizle müşterilerimizin yanında yer alacağız” dedi.

Hedef “bütünleşik marka mimarisi yaratmak”

QNB’nin hedeflerinin yalnızca finansal başarılarla sınırlı olmadığını hem yerel hem de uluslararası düzeyde sorumlu bankacılık ilkeleri doğrultusunda sürdürülebilirlik ve sosyal sorumluluk projelerine de büyük önem verdiklerini belirten Tan, bu sürecin devamında neler yapacaklarını da şu sözlerle özetledi:

“Kârlı büyüme, yeni müşteri kazanımı, etkin risk yönetimi, dijitalleşme ve sürdürülebilirlik gibi başlıklar, gelecek stratejimizin ana eksenini oluşturuyor. Bankacılık faaliyetlerindeki güçlü büyümemiz ve finansal başarılarımızın yanı sıra sorumlu bankacılık ilkeleri çerçevesinde sürdürülebilirlik ve sosyal sorumluluk alanlarında da birçok önemli işe imza atmaya devam edeceğiz.”

QNB Finansbank ismini değiştirdi

Marka değişiminin, QNB Group’un uluslararası stratejileriyle uyumlu olduğunu belirten Tan, uluslararası gücün Türkiye’deki faaliyetlere nasıl etki edeceğine dair şunları söyledi: “QNB Finansbank olarak bugüne kadar kurumsal bankacılıktan, bireysel bankacılığa, dijitalleşmeden, sürdürülebilirliğe, çocukları geleceğe hazırlayacak projelerden toplumsal eşitliğe kadar uzanan geniş yelpazede faaliyetlerimizi sürdürdük. Ana hissedarımız QNB Group’un uluslararası bir marka olma vizyonu ve ‘bütünleşik marka mimarisi yaratma’ misyonu doğrultusunda bankamızın adı ‘QNB’ olarak değişti. Bu dönüşüm, uluslararası düzeyde markamızın tek bir isim altında birleşmesini ve tüm ülkelerde aynı güçlü sesle temsil edilmesini sağlayacak. Türkiye’nin en büyük özel bankalarından biri olarak, yenilikçi finansal çözümlerimizle müşterilerimizin hayatlarına dokunmaya, reel sektörün ve ekonominin gelişimine katkı sunmaya devam edeceğiz.”

featured
1 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
5 37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Güncel Haberler
İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İDA Şeref Kürsüsü'nün yeni ismi Işıl Arıdağ oldu
Haberler
İDA Şeref Kürsüsü’nün yeni ismi Işıl Arıdağ oldu
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Mendil kutuları tuvale dönüştü...
Haberler
Mendil kutuları tuvale dönüştü…
Marketing Türkiye
7 Mayıs 2025
Mutfaklarda dayanıklılık, sağlık ve estetik arayışı!
Haberler
Mutfaklarda dayanıklılık, sağlık ve estetik arayışı!
Advertorial
20 Mayıs 2025
YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
Haberler
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
Nafizcan Önder
14 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.