Prima’nın Farkındalık Yaratan Projesi’ne IPRA’dan Altın Ödül
P&G’nin bebek bakım markası Prima, Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği (IPRA) tarafından bu yıl 63.’sü verilen ve dünyanın en prestijli halkla ilişkiler ödüllerinden olan IPRA Golden World Awards 2018’de, “Prima Prematüre Gücü Sosyal Sorumluluk Projesi” ile “Dijital Medya İlişkileri” kategorisinde Altın Ödül’ün sahibi oldu.
Dünyanın en prestijli halkla ilişkiler ödüllerinden IPRA Golden World Awards 2018’in kazananları açıklandı. Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği IPRA tarafından 63 yıldır, uluslararası standartlarda başarı gösteren halkla ilişkiler uygulamalarına verilen Golden World Awards’ın bu yılki ödüllerinde “Dijital Medya İlişkileri” kategorisinde Altın Ödül Excel İletişim ve Algı Yönetimi iş birliğiyle hayata geçirdiği “Prima Prematüre Gücü Sosyal Sorumluluk Projesi” ile Prima’nın oldu. Türkiye’de her 10 bebekten birini temsil eden prematüre bebeklerle ilgili farkındalığı artırmak amacıyla sosyal medyada hayata geçirdiği “Prima Prematüre Gücü Sosyal Sorumluluk Projesi” ile Altın Ödül’e layık görülen P&G’nin lider bebek bakım markası Prima, tüm dünyadan yüzlerce kampanyanın yarıştığı organizasyonda Türkiye’ye Altın Ödül’ü getiren tek bebek bakım markası oldu.
IPRA Golden World Awards Büyük Ödülü’nde kazanan projeler ödüllerini, 19 Ekim 2018’de İspanya’nın Barselona düzenlenecek ödül töreninde alacak.