Piar İletişim, kurumsal kimliğini yeniledi
Halkla ilişkiler ve dijital iletişim alanında firmalara stratejik iletişim danışmanlığı sunmak amacıyla kurulan Piar İletişim, kurumsal kimliğini yeniledi.
Müşterilerine, stratejik iletişim danışmanlığı, medya iletişimi, basın ile ilişkiler, kurumsal sosyal sorumluluk, marka iletişimi, dijital PR, sosyal medyada içerik yönetimi, itibar ve kriz yönetimi ile 360 derecelik pazarlama iletişimi hizmeti sunan Piar İletişim Ajansı; daha önce kullandığı siyah ve beyaz ağırlıklı logosunu değiştirerek, beyaz arka fonunda mavi renkte yeni bir logo tasarladı. Logosundaki A harfini üçgen şeklinde tasarlayarak ajansın çözüm üreten, farklı bakış açısı sunan ve farklı yollar gösteren anlamına vurgu yapıldı.
İstanbul’da konumlanan Piar İletişim’in ortaklığını ise, iletişim danışmanlığı sektöründe geniş bir marka portföyüne sahip olan Selin Batı Oran, gazeteci Kaya Heyse ve uluslararası firmalarda 17 yıllık yöneticilik tecrübesine sahip Berke Oran üstleniyor.
Ajansın eski logosu ise şöyleydi: