4 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Philips, Dünya Kalp Günü’nü “Kalbinin Sesi” projesi ile kutladı
Haberler

Philips, Dünya Kalp Günü’nü “Kalbinin Sesi” projesi ile kutladı

Marketing Türkiye
15 Ekim 2016
3 dk okuma

Philips, 29 Eylül Dünya Kalp Günü’nü kutlamak ve “Her Kalp Eşsizdir” söylemi ile oluşturduğu yeni kardiyoloji yaklaşımını tanıtmak amacıyla “Kalbinin Sesi” isimli yeni bir proje hayata geçirdi. Philips çalışanlarının kalp seslerini kullanarak Aykut Gürel’in hazırladığı eşsiz besteyi özel bir animasyon film ile sosyal medya kanallarından Dünya Kalp Günü’nde paylaşan Philips, bu proje ile kişiselleşmiş kalp sağlığının önemine dikkat çekmeyi hedefliyor.

Philips, “Her Kalp Eşsizdir” söylemi ile yeni kardiyoloji yaklaşımını duyurmak amacıyla 29 Eylül Dünya Kalp Günü kapsamında çalışanları ile gerçekleştirdiği “Kalbinin Sesi” projesinin lansmanını yaptı.

Her bir Philips çalışanının kendine özgü kalp sesinden oluşturulan özel beste…

“Kalbinin Sesi” projesi kapsamında Philips çalışanlarının kalp seslerini ayrı ayrı kaydedebilmek için özel bir mikrofon geliştirildi. Doktorların kullandığı steteskop cihazı modifiye edilerek cihazın içine mikrofon düzeneği kuruldu ve kayıtlar alındı. Ayrıca çalışanların kalplerinin EKG ve Doppler sesleri de kaydedildi. Kayıt edilen sesler her bir kişinin kalp ritmine göre ayrıştırıldı ve ritme en uygun enstrümanın sesine dönüştürüldü. Böylece müzikte duyulan her bir enstrüman sesinin aslında bir Philips çalışanının kendine özgü kalp sesinden oluşması sağlandı. “Sound replacement” adı verilen teknikle ünlü müzisyen Aykut Gürel tarafından müzik kompozisyonu oluşturulurken aynı zamanda synthesizer, bas gitar ve elektronik gitar gibi enstrümanlar da kullanıldı.

Ortaya çıkan beste bir animasyon film ile ilk önce Philips çalışanlarının katıldığı özel bir etkinlik ile tanıtıldıktan sonra 29 Eylül Dünya Kalp Günü’nde sosyal medya kanalları üzerinden #HerKalpEssizdir ve #MyHeartIsUnique hashtagleri ile paylaşıldı.

Projeden bahseden Philips Türkiye CEO’su Haluk Karabatak, “Philips olarak her kalbin eşsiz olduğuna inanıyoruz. Dünya Kalp Gününde; kalbimizin hem bizim hem de sevdiklerimiz için ne kadar önemli olduğunun altını çizmek istedik. Sağlıklı bir yaşam sürmeniz için kalbini ortaya koyan çalışanlarımızın kalbini dinledik. Müzisyen Aykut Gürel de bu kalp ses ve ritimlerini kullanarak özel bir beste hazırladı. Philips ailesi olarak sağlıklı bir yaşam sürmeniz için her zaman yanınızdayız. Philips olarak bu proje ile kalp sağlığı alanındaki yeni yaklaşımımız ‘Her Kalp Eşsizdir’ doğrultusunda kişiselleştirilmiş kalp sağlığına dikkat çekmek istiyoruz.” dedi ve şunları söyledi:

Kardiyak hastalıklar ve bu hastalıklara yönelik tedaviler her bir hastaya göre değişiyor, kalp sağlığı kişiselleşiyor…

“Her yıl 17,5 milyondan fazla kişinin ölümüyle sonuçlanan kalp damar rahatsızlıkları, tüm dünyada 1 numaralı ölüm sebebi. Philips olarak Personal Health Bölümü’nde yer alan ürünlerimizle müşterilerimizin sağlıklı bir yaşam sürmelerine yardımcı oluyoruz. Çünkü sağlıklı yaşam, günlük hayatta akıllı tercihler yapmakla başlar. Giyilebilir teknolojik ürünlerden akıllı terazilere, mutfak gereçlerine kadar uzanan ürünler insanların sağlıklı yaşam tarzlarını korumalarına yardımcı oluyor.

Diğer taraftan Sağlık Sistemlerindeki teknolojik ve inovatif yaklaşımımız ile sağlık hizmetlerini sürekli geliştirmek bizim en büyük hedefimiz. İşte biz bu yüzden, hem çalışanlarımızı hem de müşterilerimizi sağlığın tam da kalbine yerleştiriyoruz.

Philips’in insanların her geçen gün daha fazla bilinçlenmelerinden, sağlıkları ile her geçen gün daha fazla ilgilenmelerinden, değer odaklı sağlık sistemine geçişin artmasından ve sağlık alanında daha az maliyetli bakım ve dijitalleşmeye yönelik trendleri göz önünde bulundurarak geliştirdiği yeni kardiyoloji yaklaşımı kişiselleşmiş kalp sağlığının önemine dikkat çekiyor. Philips’in yaptığı araştırmalar ve dünya trendleri kalp sağlığının artık kişiselleştiğini gösteriyor. Kardiyak hastalıklar ve bu hastalıkların tedavileri her bir hastaya göre değişiklik gösteriyor. Philips’in tüm dünyada yaptığı Gelecek Sağlık Endeksi ise bu konuda güçlü veriler sunuyor.

Kardiyoloji alanında proaktif ve önleyici bir anlayış benimsenmeli…

Kardiyoloji alanında çalışan sağlık profesyonellerinin büyük bir çoğunluğu hastalarına kan basınçlarını düzenli olarak ölçmelerini tavsiye ediyor. Ancak, bu sağlık profesyonellerinin önemli bir kısmı aynı zamanda hastalarının kendi sağlıklarını kontrol altında tutmalarına yardımcı olabilecek gerekli araçlara sahip olmadıklarını düşünüyor. Hastaların çoğunluğu bağlantılı sağlık teknolojileri kullandığını söylemelerine rağmen çok küçük bir kesim bu sağlık verisini doktorları ile paylaşıyor. Araştırmaya katılan kişilerin 3’te 1’inde kardiyoloji ile alakalı bir rahatsızlık olması ise sağlıkta bu alanın önemini bir kez daha gözler önüne seriyor. Bu araştırma sonuçlarına bakıldığında ise ortaya çıkan en önemli sonuç kardiyoloji alanında proaktif ve önleyici bir anlayış benimsenmesi gerektiği.

İşte “Kalbinin Sesi” projesi kapsamında Philips çalışanlarının kalp sesleri ile Aykut Gürel tarafından hazırlanan özel besteye:

 

1 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
2 Erişilebilirlik
Müşterilerle bağlantı kurmanın anahtarı: Erişilebilirlik
3 Şirketlerin yüzde 83'ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
Özel şirketlerin yüzde 83’ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
4 Denizbank'ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
Denizbank’ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
5 Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
hbo max
İddia resmileşti: HBO Max’in Türkiye serüveni başlamadan bitti
şeker
İngiltere’de şeker gibi vergi kaçakçılığı
monster
Canavar uçan ata dönüştü: Monster, uluslararası pazara yeni bir isimle çıkacak
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Türkiye’nin kanaat önderleri
Haberler
Türkiye’nin kanaat önderleri
Nafizcan Önder
2 Mayıs 2022
Bursalı Doblo İspanya’ya göçüyor
Haberler
Bursalı Doblo İspanya’ya göçüyor
Seda Başpınar
4 hafta önce
Cem Boyner: "Boyner Now devrim niteliğinde bir yenilik"
Haberler
Cem Boyner: “Boyner Now devrim niteliğinde bir yenilik”
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.