PepsiCo’ya kıdemli pazarlama direktörü
PepsiCo İçecek Pazarlama Kıdemli Direktörü olarak 2008 yılından beri Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist, Yedigün, Fruko, Lipton Ice Tea, Tropicana, Gatorade ve Rock Star markalarının stratejik ve operasyonel pazarlama görevini yürüten Deniz Aktürk Erdem, tüketici odaklı bölgesel strateji, inovasyon, iletişim ve iş gelişim planlarını yönetecek olan PepsiCo Doğu Avrupa Bölgesi İçecek Kategori ekibine Kıdemli Pazarlama Direktörü olarak katıldı.
Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Erdem, daha önce Unilever’de Türkiye ve bölgesel iş birimlerinde Marka, Satış Operasyon, Ticari Pazarlama, Bölgesel Ürün Geliştirme Merkezi yöneticiliklerini üstlendi. Dondurma, Ev Temizlik ve Gıda kategorilerinin Türkiye ve Bölgesel Pazarlama Direktörlüğü görevlerinde bulundu. Unilever’de Türkiye, Rusya, Macaristan, Çek Cumhuriyeti, Slovakya, Polonya ile Afrika ve Orta Doğu ülkelerini kapsayan coğrafyalarda deneyim kazanan Erdem, Avrupa Dondurma dondurma biriminde iş geliştirme projelerinde yer aldı ve strateji, kategori ve marka yapılandırma, inovasyon yönetimi, pazarlama aktivasyon, medya ve iletişim faaliyetlerinin yürütülmesinden sorumlu olarak çalıştı. PepsiCo’ya katılmadan önce ise, Fonksiyonel Gıda Platformu Afrika, Orta Doğu ve Türkiye Pazarlama Direktörlüğü görevini yürütüyordu.