1 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pazarlamanın geleceğini veriden öğrenin…
Haberler

Pazarlamanın geleceğini veriden öğrenin…

Duygu Su Ocakoğlu
10 Haziran 2021
1 dk okuma

Tüketici beklentilerinin durmaksızın değiştiği artık kabullenilmiş bir olgu. Ancak bu değişim tarihin hiçbir noktasında, tüm dünyanın alışagelmiş olduğu düzeninden çıkmasına yol açan pandemi koşullarında olduğu kadar keskin olmamıştı. Dijital alana taşınan müşterilerin ilgisi ve sadakatini hedef alan rekabet gündemin en önemli maddesi haline gelirken, bu değişime çabuk adapte olan kurumlar başarılı oldu. Ekonomiler Covid-19’un getirileriyle çalkalanmaya devam etse de tüketici yeni süreçlere hızla alışıyor ve talepleri de bu kabullerle şekillenmeye devam ediyor. Peki, kurumlar müşterilerinin beklentilerini karşılayabilmek için ne yapabilir? Bu soruların yanıtlarını SAS, 17 Haziran’da gerçekleştireceği Reimagine Marketing | Be Curious. Ask the Data etkinliğinde veriyor.

Artık sorulması gereken soru: “Tüketici beklentilerinin bir adım önünde kalmayı nasıl başaracağız?” olmalı. Oyun durmadan değişirken kurumlar müşterilerinin ihtiyaçlarını nasıl öngörebilir? Sorunun yanıtıysa hızlı davranmaktan değil, bu sürecin bir maraton olduğunu kabullenmekten geçiyor… Çözüm; müşterilerle uzun vadeli ve canlı ilişkiler kurmanın yanı sıra organizasyon yapılarının iç süreçlerinde kritik değişimler yapmayı ve varolan modelleri değişken müşteri beklentilerini öngörebilmek ve böylece doğru ürünleri sunabilmek adına sürekli güncellemeyi gerektiriyor.

Özetle, veriye dayalı bilinçli karar verenler, bu haritasız dönemin kazananlarından oluyor.

Aralarında tüketicinin hayatlarındaki değişimin sosyal medya şirketleri tarafından yorumlanacağı, EXPERIENCE 2030 araştırmasının müşteri beklentilerinin bölgeden bölgeye nasıl değiştiğini ortaya koyan ilk sonuçlarının açıklanacağı, çevik dijital kanalların kullanım alanlarının yanı sıra yeni müşteri deneyimindeki rolünün masaya yatırılacağı sunumlar bulunan Reimagine Marketing | Be Curious. Ask the Data etkinliğine buradan kaydolabilirsiniz.

featured SAS
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
3 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
4 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
5 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Güncel Haberler
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor...
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Bağımsız liderler" bir araya geliyor: "Fractional Leadership Community" kuruldu
Haberler
“Bağımsız liderler” bir araya geliyor: “Fractional Leadership Community” kuruldu
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Türkiye’de kahve tüketim alışkanlıkları değişiyor, evde "barista" deneyimi öne çıkıyor!
Haberler
Türkiye’de kahve tüketim alışkanlıkları değişiyor, evde “barista” deneyimi öne çıkıyor!
Marketing Türkiye
10 Eylül 2025
James Dyson, Berlin’de Dyson'ın 11 yeni teknolojisini tanıttı
Haberler
James Dyson, Berlin’de Dyson’ın 11 yeni teknolojisini tanıttı
İrem Alimoğlu
5 Eylül 2025
TikTok'ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor...
Haberler
TikTok’ta #PerfumeTok rüzgarı: Koku pazarına Z kuşağı yön veriyor…
İrem Alimoğlu
14 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.