17 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pazarlamanın geleceğini veriden öğrenin…
Haberler

Pazarlamanın geleceğini veriden öğrenin…

Duygu Su Ocakoğlu
10 Haziran 2021
1 dk okuma

Tüketici beklentilerinin durmaksızın değiştiği artık kabullenilmiş bir olgu. Ancak bu değişim tarihin hiçbir noktasında, tüm dünyanın alışagelmiş olduğu düzeninden çıkmasına yol açan pandemi koşullarında olduğu kadar keskin olmamıştı. Dijital alana taşınan müşterilerin ilgisi ve sadakatini hedef alan rekabet gündemin en önemli maddesi haline gelirken, bu değişime çabuk adapte olan kurumlar başarılı oldu. Ekonomiler Covid-19’un getirileriyle çalkalanmaya devam etse de tüketici yeni süreçlere hızla alışıyor ve talepleri de bu kabullerle şekillenmeye devam ediyor. Peki, kurumlar müşterilerinin beklentilerini karşılayabilmek için ne yapabilir? Bu soruların yanıtlarını SAS, 17 Haziran’da gerçekleştireceği Reimagine Marketing | Be Curious. Ask the Data etkinliğinde veriyor.

Artık sorulması gereken soru: “Tüketici beklentilerinin bir adım önünde kalmayı nasıl başaracağız?” olmalı. Oyun durmadan değişirken kurumlar müşterilerinin ihtiyaçlarını nasıl öngörebilir? Sorunun yanıtıysa hızlı davranmaktan değil, bu sürecin bir maraton olduğunu kabullenmekten geçiyor… Çözüm; müşterilerle uzun vadeli ve canlı ilişkiler kurmanın yanı sıra organizasyon yapılarının iç süreçlerinde kritik değişimler yapmayı ve varolan modelleri değişken müşteri beklentilerini öngörebilmek ve böylece doğru ürünleri sunabilmek adına sürekli güncellemeyi gerektiriyor.

Özetle, veriye dayalı bilinçli karar verenler, bu haritasız dönemin kazananlarından oluyor.

Aralarında tüketicinin hayatlarındaki değişimin sosyal medya şirketleri tarafından yorumlanacağı, EXPERIENCE 2030 araştırmasının müşteri beklentilerinin bölgeden bölgeye nasıl değiştiğini ortaya koyan ilk sonuçlarının açıklanacağı, çevik dijital kanalların kullanım alanlarının yanı sıra yeni müşteri deneyimindeki rolünün masaya yatırılacağı sunumlar bulunan Reimagine Marketing | Be Curious. Ask the Data etkinliğine buradan kaydolabilirsiniz.

featured SAS
1 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
2 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
3 Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
4 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
5 Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Güncel Haberler
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Epica Awards'tan Türkiye'ye 2 ödül!
Epica Awards’tan Türkiye’ye 2 ödül!
Türkiye'de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Türkiye’de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül - 3 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül – 3 Ekim)
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
Kim Kardashian yine sınırları zorluyor! "Yapay kasık kılı iç çamaşırı" saatler içinde tükendi...
Haberler
Kim Kardashian yine sınırları zorluyor! “Yapay kasık kılı iç çamaşırı” saatler içinde tükendi…
İrem Alimoğlu
15 Ekim 2025
Doğan Burda'nın ticari unvanı "Big Medya Teknoloji" olarak değişti
Haberler
Doğan Burda’nın ticari unvanı “Big Medya Teknoloji” olarak değişti
İrem Alimoğlu
16 Ekim 2025
The Ordinary "Periodic Fable" ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Haberler
The Ordinary “Periodic Fable” ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Sena Tufan
16 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.