24 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pazarlamada Baby Boomers kuşağını kazanmanın 5 yolu
Haberler

Pazarlamada Baby Boomers kuşağını kazanmanın 5 yolu

Marketing Türkiye
19 Aralık 2017
2 dk okuma

X, Y, Z kuşağı derken interneti aktif kullanan çok önemli bir kuşak göz ardı ediliyor; Baby Boomers…

Her kuşağın tüketim alışkanlıkları, internette dikkatlerini çeken noktalar ve güven algıları farklıdır. Hedef kitleniz içine 1946-1964 arası doğmuş olan Baby Boomers kuşağını da eklemek istiyorsanız aşağıdaki maddeleri takip etmeniz faydalı olacaktır.

baby boomers

Yapılan bir araştırmaya göre; 50-59 yaş aralığındaki kişilerin yüzde 73’ü, 60-69 yaş aralığındaki kişilerin ise yüzde 54’ü akıllı telefon kullanıyor.

  1. İçerik dizaynı
    İçerik dizaynınıza özen göstermeniz gerekiyor. İlk yapmanız gereken yazı fontunuzu belirlemeniz. Baby Boomer’ların çoğunluğu dizüstü bilgisayar yerine akıllı telefon ve tabletleri tercih ediyor. Bu yüzden yazı fontunuzun mobil cihazlarda nasıl göründüğünü mutlaka kontrol etmelisiniz. Sade ve okunması rahat olan bir font kullandığınıza mutlaka emin olun.
  2. Kısaltmalardan kaçının
    Baby Boomer’lar tecrübeli bir kuşak olsalar da onların her şeyi bildikleri yanılgısına düşmeyin. Eğer içeriğinizde kısaltma ya da teknik terim kullandıysanız mutlaka kitlenizin anlayacağı dilde açıklamalar yapın. İçeriğinizin tam olarak anlaşıldığına emin olun. Aksi halde kullandığınız terimler sadece kafa karışıklığı yaratacaktır.
  3. Dikkat çekici başlık
    Bu kuşağın insanı basit tuzaklara düşüp, her manşete tıklamazlar. İçeriğiniz neyle ilgiliyse daha ön plana çıkaran daha açıklayıcı manşetler kullanın, bu şekilde daha zeki bir kitleyi kendinize çekmiş olursunuz. Örneğin: Bill Gates’ten iş hayatı tavsiyeleri. 7 tip restoran sahibi….
  4. Facebook’u tercih edin
    İçeriklerinizi daha çok Facebook için üretin çünkü araştırmaya göre Baby Boomer’ların yüzde 90’ı Facebook’u Instagram’a tercih ediyor. Ayrıca bu kuşağın yüzde 50’si hashtag kullanmadıklarını ifade ediyor, bu yüzden içeriklerinizde çok fazla hashtag kullanmamaya dikkat edin.
  5. Daha çok video içerik
    Baby Boomer kuşağı hem yazı, hem de video içeriklerle ilgileniyorlar. Ürettiğiniz içeriklerde çeşitliliği sağlamanız sizin lehinize olacaktır. Yazılı bir içeriğinizi alakalı bir video hazırlayarak destekleyebilirsiniz veya örneklendirmeleri video ile yapabilirsiniz. Ürünlerinizi, sadece açıklayıcı bir video ile de sunabilirsiniz.

Unutmayın hedef kitlesi belirlediğiniz aktif internet kullancısı Baby Boomer’lar eğitimli ve tecrübeli bir kitle, onları acemi kategorisine koymayın. Pazarlamada bireyselliğe gitmek, genel hedef kitlesi içinde kişileri analiz etmek, onların tercihlerine göre hizmet sunmak da sizi ön plana çıkaracaktır. Burada Email kullanarak kitlenize ulaşmak, mail attığınız kullanıcıların kimler olduğunu öğrenmek size avantaj sağlayacaktır. Baby Boomers kuşağı güvene ve samimiyete önem verirler.

Kaynak: Entrepreneur

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
Güncel Haberler
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: "Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor"
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: “Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor”
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
Haberler
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
İrem Alimoğlu
25 Mayıs 2025
Türkiye Voleybol Milli Takımlar'ın ana sponsoru sahibinden.com oldu
Haberler
Türkiye Voleybol Milli Takımlar’ın ana sponsoru sahibinden.com oldu
İrem Alimoğlu
13 Mayıs 2025
atyarışı.com ve Sergen Yalçın iş birliğiyle at yarışına talk show keyfi geldi!
Haberler
atyarışı.com ve Sergen Yalçın iş birliğiyle at yarışına talk show keyfi geldi!
Advertorial
4 hafta önce
AB'den Apple ve Meta'ya rekor ceza
Haberler
AB’den Apple ve Meta’ya rekor ceza
İrem Alimoğlu
24 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.