21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?
Haberler

Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?

Sena Tufan
15 Ocak 2025
4 dk okuma

Marketing Türkiye C Level Club üyesi pazarlama liderleri, teknolojiyi odağına alan ve Adform Türkiye iş birliğiyle gerçekleştirilen workshop için Rahmi Koç Müzesi’nde bir araya geldi. Toplantıda, teknolojinin pazarlama dünyasındaki etkileri ve geleceği üzerine derin tartışmalar gerçekleştirildi.

Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?

Toplantının en dikkat çeken yönlerinden biri, “Walled Garden” olarak bilinen global mecraların dayattığı şartların ötesine geçme stratejilerinin ele alınması oldu. Omnichannel planlama, bağımlı olunan kanallar ve teknolojinin yeniden tanımlanması gibi konular interaktif oturumlarla masaya yatırıldı. Ayrıca, toplantıda Adform Türkiye’nin öne çıkan mimari tasarım uygulamaları incelendi ve katılımcıların kendi şirketleri için nasıl mimari tasarım yapabilecekleri anlatıldı.

Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?
Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?
Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?
Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?

Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?
Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?
Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?

Enis Çaga’dan tüketici yol haritası

Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?

Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen‘in açılış konuşmasıyla başlayan buluşmada ilk sunumu gerçekleştiren isim Mathrics Kurucusu Enis Çaga oldu. Çaga sunumda tüketicinin yol haritasını doğru raporlamanın bütçe alokasyonunu nasıl adil bir şekilde dağıttığını ve çevrim içi kullanıcı davranışlarının çevrim dışı etkilere nasıl yansıdığını anlattı.

Çaga sunumunda; “İlişkilendirme (attribution) modelleri pazarlama stratejilerini nasıl etkiler? Alternatif ölçüleme metodolojileri pazarlama stratejilerine nasıl katkıda bulunur? Omni-channel ölçümleme müşteri deneyimi için neden önemlidir?” gibi soruları mercek altına aldı.

Füzyon Planlama ile erişim planlamasında yeni dönem

Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?

Havas Media Dijital Medya ve Teknoloji Bölüm Başkanı Levent Kasapoğlu ise medya planlamanın son 10 yılda yaşadığı erişim odaklı sorunları yenilikçi çözümlerle nasıl aştığını anlattı. Kasapoğlu sunumunda, “Ekran Planlama ve Erişim Optimizasyonu” başlığı altında şu noktalara değindi:

  • Addressable TV teknolojisi ile Lineer TV + Dijital Medya Bağlantısı
  • Lineer TV verisinin Adform alyapısına aktarımı ve optimizasyonu
  • Füzyon planlamanın gelecekteki potansiyeli

Kantar Media, araştırma sektörüne değer katan iki yeni çözümünü tanıttı: CAV ve TAPI

Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?

Kantar Media Genel Müdür Yardımcısı Erdem Tolon, 2025 yılında hayata geçirilen iki yeni çözümü duyurdu. İlk çözüm olan Kantar Media Cross Media Audience Validation (CAV), çapraz mecra bazında kampanya ölçümü sağlayarak medya kampanyalarının performansını daha doğru ve kapsamlı bir şekilde değerlendirmeye olanak tanıyor.

İkinci olarak tanıtılan TAPI (TV Assisted Personal Interviewing) modeli ise saha araştırmalarında kullanılacak yenilikçi bir yöntem olarak öne çıkıyor. TAPI, özellikle Adressable TV aracılığıyla televizyon kampanya etkinliği ölçümü yaparak medya yatırımlarının verimliliğini daha kapsamlı şekilde analiz etmeyi mümkün kılıyor.

Adform’dan perakende medya analizleri

Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?
Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?

Adform Senior Account Director Ekrem Ekicigil ve Head of Customer Success Lütfü Koçoğlu da sunumlarında perakende medyanın etkin kullanımına dair analizlerini paylaştı. “Markalar Ezberi Nerede Bozmalı?” başlığında gerçekleştirilen sunumda şu noktalara dikkat çekildi:

  • Walled Garden mecralardan veri akışının etkileri
  • Operasyon yönetiminde ideal ekip profilleri
  • Türkiye pazarındaki yetkin insan kaynağı oranları

Programmatic DOOH’da yenilikler

Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?

Adform General Manager Cem Eroğlu ise sunumunda “yeni nesil programmatic DOOH” teknolojilerinin potansiyelini ortaya koydu. Eroğlu’nun “Datalı Programmatic DOOH Gerçekten Verimli mi?” başlığı altında gerçekleştirdiği sunumda, bu alandaki yeniliklerin daha önce denenip denenmediği ve mevcut durumları tartışıldı.

Toplantı, pazarlama liderlerinin katılımıyla verimli tartışmaların yaşandığı bir platform sundu ve teknoloji odaklı stratejiler üzerine farklı perspektiflerin geliştirilmesini sağladı.

Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?
Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?
Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?
Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?
Pazarlamacılar “Walled Garden”ı nasıl aşacak?

C Level Club katılımcıları

  • Ahmet Akif Ziya – Defacto Global Director of CRM, Customer Data, Experience & Market Insight
  • Akşın Güngör – Madame Coco CMO
  • Aynur Keskin – Eti CMO
  • Banu Yolcu – Mediamarkt Head of Marketing Communications & Media
  • Berat Çağlar Karagöz – Ülker Marketing Director
  • Diğdem Cengiz Gürsel – Tchibo Communications and Consumer Services Manager
  • Elif Eda Özbek – Marketing Director
  • Emir İşeri – Eti Digital Marketing Manager
  • Emre Kurtoğlu – Teknosa CMO
  • Gülnur Uluğ – Muratbey İletişim ve İş Geliştirme Direktörü
  • Hamitcan Balcı – Mimeda Head of Bussines, Technology and Adops
  • İlkay Keleş – Marka Danışmanı
  • Mehmet Emre – Koçtaş CMO
  • Mehmet Uçan – Ülker Corporate Communication Director 
  • Mert Uygur – Arzum CMO
  • Merve Eraslanoğlu – TV Ekstra Co-Founder
  • Merve Günbey – Karaca Kurumsal İletişim ve Pazarlama
  • Murat Atay – TV Ekstra Co-Founder
  • Murat Nur Çolakoğlu – L’Oréal Chief Digital and Marketing Officer
  • Nazım Erdoğan – sahibinden.com CMO
  • Oktay Değirmenci – BİM Advertising Manager
  • Zeynep Serra Hatman – Atasay Reklam Müdür Yardımcısı

C Level Club’da gelecek konuşuldu

Adform c level club featured
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
Haberler
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
Haberler
Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
Nafizcan Önder
16 Ekim 2025
Getir Araç Tiktak'a satıldı
Haberler
Getir Araç Tiktak’a satıldı
Sena Tufan
6 Ekim 2025
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
Haberler
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
İrem Alimoğlu
30 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.