30 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Papara’dan gençlere umut ve cesaret veren yeni bir oluşum
Haberler

Papara’dan gençlere umut ve cesaret veren yeni bir oluşum

Advertorial
16 Aralık 2024
3 dk okuma

Papara, gençlerin hayatında ve toplumda karşılaştığı sorunlara çözüm üretmek üzere gençlerle birlikte harekete geçerek yepyeni bir oluşuma imza attı ve “Papara Gençlik Departmanı”nı kurdu. Papara Gençlik Departmanı’na başvuran yaklaşık 9 bin gencin arasından seçilen “Papara Gençlik Elçileri”, gençlerin daha tatmin edici bir hayat yaşaması için önlerindeki engelleri teknolojinin gücüyle kaldırmayı hedefleyen sosyal fayda odaklı projeler geliştirecekler.

21 milyonu aşkın kullanıcısı ile Türkiye’nin lider finansal teknoloji şirketi Papara, gençler için gençlerle birlikte ezber bozan bir oluşuma imza attı. Gençlerin sesine kulak veren Papara, kurumsal yapılar içinde bugüne kadar bir ilk olan yenilikçi yönetim modeliyle kurduğu Papara Gençlik Departmanı’nda gençlerin sorunlarına çözüm üretmek amacıyla sosyal fayda odaklı projeler hayata geçirecek.

Papara Gençlik Elçileri hayallerini ve hedeflerini anlattı

Papara’dan gençlere umut ve cesaret veren yeni bir oluşum

Papara Gençlik Departmanı’na dahil olacak gençleri belirlemek için yapılan açık çağrıya Türkiye’nin dört bir yanındaki üniversitelerden 9 bine yakın öğrenci başvuruda bulundu. Başvuruların ardından gerçekleştirilen kapsamlı değerlendirmeler ve mülakatlar sonucunda Papara Gençlik Departmanı’nın ilk dönemini temsil edecek 6 Gençlik Elçisi belirlendi.

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Yıldız Teknik Üniversitesi, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa, TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi, İzmir Yüksek Teknoloji Üniversitesi gibi Türkiye’nin önde gelen üniversitelerinin İşletme, Elektrik Elektronik, Bilgisayar, Yazılım ve Matematik Mühendisliği bölümlerinde lisans eğitimlerine devam eden Papara Gençlik Departmanı’nın genç elçileri, lansmanda sahne alarak kendilerini tanıttılar, gelecek hedeflerini ve Gençlik Elçisi olarak başarmak istediklerini paylaştılar.

Enerjileri, tutkuları ve cesaretleriyle katılımcılara umut veren gençler, görev aldıkları 6 aylık dönem boyunca eğitim ve mentörlük desteği alarak fikirlerini ve hayallerini toplumsal fayda odaklı projelere dönüştürecekler. Aynı zamanda da Papara liderlerine tersine mentörlük yapacak olan gençler, Papara’nın dinamik ve yenilikçi yapısına katkı sağlayacaklar.

“Hiç kimseyi dinlemeyin ve inandığınız şeyin peşinden koşun”

Lansman etkinliğinde Papara’nın Gençlik Departmanı vizyonunu anlatan Papara CEO’su Emre Kenci, “Gücünü gençlikten alan bir marka olarak gençliğe yatırım yapmak ve gençlerin güçlenmesi için kalıcı bir yapı kurmak istedik. Aynı zamanda da gençler için ne yapmamız gerektiğine biz karar vermeyelim dedik. Gençlerin derdini en iyi gençler bilir ve çözümü de yine onlar yaratır düşüncesiyle gençleri ekibimize dahil ettik” dedi. “Ülkemizin genç yeteneklerini kaybetmek istemiyoruz. Onlara farklı fırsatlar sunarak, potansiyellerini açığa çıkarmak, hayallerini gerçekleştirmeleri için ihtiyaç duydukları desteği vermek istiyoruz” diyerek sözlerine devam eden Kenci, gençlere “Hiç kimseyi dinlemeyin ve hayallerinizin, inandığınız şeylerin peşinden koşun” mesajını verdi.

Gençlerin ortak paydada buluşan sorunları “harekete geçememe” ve “içselleştirilmiş umutsuzluk hali”

Etkinlikte ayrıca Papara’nın FutureBright Group ve Platon.Ai iş birliği ile yürüttüğü araştırmanın sonuçları da paylaşıldı. Araştırma kapsamında Papara Gençlik Departmanı’na başvuran gençlerin izinli ve anonimleştirilmiş verileriyle birlikte buradan referansla benzer profile sahip Türkiye’deki gençlerin sosyal medya etkileşimleri ve dijital ortamlardaki davranışları yapay zeka ve makine öğrenimi teknolojileriyle analiz edildi. Ulaşılan sonuçlar gençlerin ortak sorunları, kaygıları ve endişelerini ortaya koydu. Araştırma sonuçlarına göre, gençlerin ortak paydada buluşan sorunları arasında harekete geçememe, içselleştirilmiş umutsuzluk hali ve konformizme sığınma duyguları ön plana çıktı.

Her 10 gençten 1’inin endişesi mental sağlığı olurken, gençlerin yaşamındaki her bir sorunun diğerleriyle bağlantılı olduğu da görüldü. İlk iki sırada yüzde 29.7 ile gelecek kaygısı ve yüzde 23.1 ile ekonomik ve finansal sorunlar yer aldı.

Araştırma sonuçlarını değerlendiren FutureBright Group Kurucu Ortağı Akan Abdula:

“Türkiye’nin dört bir yanından 80 binin üzerinde gencin yalnızca söylediklerini değil, gerçek davranışlarını analiz ettiğimiz bu araştırma, gençliğin sorunlarını anlamanın ötesine geçiyor. Bu çalışma, geleceği şekillendiren gençlik dinamiklerini tüm çıplaklığıyla ortaya koyuyor. 107 bin 884 veri noktası, 44 bin 900 kompleks metin yapısı ve 1 milyon 735 bin 656 kelimeyi analiz ederek gençlerin ekonomik, psikolojik ve sosyal zorluklarını derinlemesine kavradık.

Bu motivasyonların ortasında Papara, gençlerin sesine kayıtsız kalmadı ve Gençlik Departmanı’nı hemen devreye sokarak harekete geçti. Papara’nın bu adımı, yalnızca gençlerin sorunlarına çözüm arayışı değil, aynı zamanda onların hayallerine dokunan, umut ve cesaretle geleceği inşa eden bir hareketin başlangıcıdır. Yapılan her şey anlam kazandığında, gençler seslerinin gerçekten duyulduğunu hissedecek.”

Gençlerin sesi dijital sanatla buluştu

Gençlerin fikirlerinden, sorunlarından ve gelecekten beklentilerinden ilham alan dijital sanat eserleri lansmana ayrı bir boyut kazandırdı. Ses, görsel medya ve interaktif teknolojiyi bir araya getiren çalışmalarıyla tanınan genç sanatçı ve müzisyen Can Memişoğulları’nın dijital sanat eseri, gençlerin yaşadıkları sıkışmışlık hissini aşmak ve bir adım ileri gitmek için ihtiyaç duydukları itici gücü etkileyici bir görsellikle sundu. Yapay zekanın sınırsız olanaklarıyla sanatın sınırlarını zorlayan müzisyen ve yazar Beyza Doğuç ise Gençlik Departmanı başvurularında gençlerin sorunlarını ve hayallerini anlattıkları metinleri yapay zeka kullanarak şarkı sözlerine dönüştürdü ve besteledi. Doğuç ayrıca yapay zeka kullanarak bir müzik video tasarladı ve bestelediği parça ile birleştirdi.

featured Papara
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
3 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
4 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
5 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
Güncel Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’nin ilk lüks AVM’si Prestige Mall kapandı
Haberler
Türkiye’nin ilk lüks AVM’si Prestige Mall kapandı
İrem Alimoğlu
28 Ağustos 2025
Pazarlamada zorunlu iş birliği: CSO + CMO = CSMO
Haberler
Pazarlamada zorunlu iş birliği: CSO + CMO = CSMO
İrem Alimoğlu
16 Ağustos 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (16-22 Ağustos)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (16-22 Ağustos)
Nafizcan Önder
22 Ağustos 2025
AWS kesintisi dijital dünyayı sarstı: Canva’dan Snapchat’e çok sayıda platform etkilendi
Haberler
AWS kesintisi dijital dünyayı sarstı: Canva’dan Snapchat’e çok sayıda platform etkilendi
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.