13 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pandeminin kurtarıcısı B2B ikinci kez zirveye taşındı
Haberler

Pandeminin kurtarıcısı B2B ikinci kez zirveye taşındı

Marketing Türkiye
29 Kasım 2021
3 dk okuma

Pandemiyle birlikte ülke kalkınmasında ve ekonomisindeki değeri artan B2B’deki güncel gelişmelerin ayrıntılarıyla konuşulacağı B2B Marketing & Management Summit 2 Aralık’ta ikinci kez gerçekleştiriliyor. “B2B’de Değer Önerisi ve Dayanıklılık (Resilience)” ana temasıyla gerçekleşecek zirvede, yönetsel faaliyetleri kapsayan 6 farklı başlık ele alınacak. Kuantum Araştırma tarafından zirveye özgün olarak hazırlanan B2B Endeks Raporu, bu yıl yine ekonomik değişimlere, iş dünyasının trendlerine ve birçok açıdan kabuk değiştiren işletmelere ışık tutacak. Zirvenin sonunda gerçekleştirilecek olan “B2B Excellence Awards” ödül töreninde ise “Yılın En İtibarlı İş Ortakları” ödüllerine kavuşacak.

Deloitte Digital ve Kuantum Araştırma uzmanlığıyla Marketing Türkiye liderliğinde tasarlanan B2B Marketing & Management Summit, B2B odaklı çalışan kurumların gelişmesine yönelik bir zirve olarak ikinci kez sektörün paydaşlarıyla buluşacak. Katılımcılar için başarısı kanıtlanmış B2B çalışmalarının yeni trendler ışığında ele alınacağı interaktif bir platform oluşturma amacı taşıyan zirve, önde gelen kurum ve isimlerin yol göstericiliğinde 2 Aralık’ta Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleşecek.

Büyük zirve; “B2B’de Değer Önerisi ve Dayanıklılık” ana temasıyla “tedarik zinciri, inovasyon ve müşteri etkileşiminde B2B şirketlerinin yeri” konusunun yanı sıra, aralarında B2B platformlara müşteri çekmek ve genişleme, satın almanın dijitalleşmesinin sağladığı faydalar ve en çok değer üreten uygulama alanlarının da bulunduğu kavramlara ışık tutacak. 6 ana başlığı odağına alan zirvede “B2B’de Değer Önerisi”, “Tedarik Zincirinde Dayanıklılık”, “Teknoloji ile Yaratılan Değer”, , “B2B’nin Enerjisi”, “Lojistik ile Yaratılan Değer”, “B2B’de Hizmet Mükemmelliği” konuları kapsamlı bir şekilde masaya yatırılacak.

Özen: “İçinde bulunduğumuz ekonomik kaostan B2B’ler ile çıkacağız”

Zirvenin önemine değinen Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen; “Pandemiyle birlikte B2B modeliyle çalışan firmaların ekonomideki yeri daha da belirginleşti. Paralel olarak B2B pazarlaması ve yönetimi de değişim gösterdi. Sadece ürün ve hizmet değil çözüm sunmaya da odaklananB2B odaklı fimalar,  geleneksel anlayışları rafa kaldırarak ülke ekonomisine sağladığı katma değerle önemini ve değerini kanıtlamış oldu. İnanıyorum ki, içinde bulunduğumuz ekonomik kaostan B2B’ler sayesinde daha hızlı ve kolay çıkacağız.” dedi.

“B2B Endeks Raporu”nun üçüncü çeyrek sonuçları ilk kez bu zirvede açıklanacak

Zirvede, Kuantum Araştırma tarafından hazırlanan ve B2B şirketlerin gelecek ekonomik ve sosyal öngörülerini ortaya koyan “B2B Endeks Raporu”nun üçüncü çeyrek sonuçları da katılımcılarla paylaşılacak. Kapsamı ve metodolojisiyle bir ilk olan endeks, Kuantum Araştırma tarafından çeyrek zamanlı olarak düzenli gerçekleştiriliyor. Endeks; ekonomik değişimlere, iş dünyasının trendlerine ve giderek her açıdan kabuk değiştiren işletmelere ışık tutacak.

B2B Excellence Awards ile “Yılın En İtibarlı İş Ortakları” ilan edilecek

Kuantum tarafından 12 ilde 2.900’den fazla işletmeyle yapılan araştırmayla ve Deloitte Digital’ın uzmanlığıyla belirlenen “Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları”, zirve sonrası düzenlenecek olan B2B Excellence Awards’ta açıklanacak. 19 farklı kategoride ödüllendirilecek markaların yanı sıra, “B2B Memnuniyette Mükemmellik Kategorisi”nde öne çıkan marka büyük ödülün de sahibi olacak. Endeks kapsamında kategori bazlı ödüle layık olan markalar, Mükemmellik Marka Modeli adı altında Bilinirlik Puanı, Müşteriye Verilen Önem, Tanıma ve Beğeni Puanı, Mevcutta Markanın Tercih Durumu olmak üzere 4 ana başlık altında 9 alt kriterde değerlendirildi. B2B Excellence Awards kategorilerinde ilk üçe kalan markalar şöyle; (Liste alfabetik olarak sıralanmıştır. Birinciler B2B Marketing & Management Summit’te açıklanacaktır.)

  • Ofis Kırtasiye Kategorisi: Avansas – Metro Türkiye – Migros
  • Gıda Mutfak Kategorisi: CarrefourSA – Metro Türkiye – Migros
  • B2B Sahiplik/Otomotiv Kategorisi: Fiat – Ford- Renault
  • Sağlık Sigortası Kategorisi: Aksigorta – Allianz Türkiye – Anadolu Sigorta
  • Temizlik Kategorisi: A101 – Bim – Migros
  • Yemek Kartı Kategorisi: Edenred Türkiye – Multinet Up – Sodexo
  • Akaryakıt Kategorisi: Opet – Petrol Ofisi – Shell
  • Araç Kiralama Kategorisi: Avis – Intercity –  LeasePlan Türkiye
  • Kargo Kategorisi: Aras Kargo – MNG Kargo – Yurtiçi Kargo
  • GSM Kategorisi: Turkcell – Türk Telekom – Vodafone
  • Banka Kategorisi: Garanti BBVA – Yapı Kredi – Ziraat Bankası
  • İnternet Sağlayıcı Kategorisi: Turkcell Superonline – Türk Telekom (TTNet) – Vodafone
  • Elektronik Kategorisi: Hepsiburada – MediaMarkt – Teknosa
  • Güvenlik/Alarm Sistemleri Kategorisi: Kale Alarm – Pronet – Tepe Güvenlik
  • Çevre ve Doğa Hakları Konusunda Duyarlı Marka: Arçelik – Fairy – Sabancı Holding
  • Kadın Hakları Konusunda Duyarlı Marka: Koç Holding – Orkid – Turkcell
  • Sürdürülebilirlik ve Enerji Tasarrufu Konusunda Duyarlı Marka: Arçelik – Bosch – Vestel
  • En Dijital ve Teknolojik Türk Marka: Arçelik – Turkcell – Vestel
  • En Başarılı E-Ticaret Platformu: Hepsiburada – n11.com – Trendyol
B2B Marketing & Management Summit’e katılmak için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız yeterli.

B2B Excellence Awards B2B Marketing & Management Summit featured
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
3 Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu...
Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu…
4 General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
5 DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
Güncel Haberler
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Her 2 okurdan 1’i kitabını amazon.com.tr’den alıyor
Haberler
Her 2 okurdan 1’i kitabını amazon.com.tr’den alıyor
Marketing Türkiye
10 Ekim 2025
Sütaş, 50. yılını Cumhuriyet Dönemi Sütçülüğüne Bakış Belgeseli ile kutluyor
Haberler
Sütaş, 50. yılını Cumhuriyet Dönemi Sütçülüğüne Bakış Belgeseli ile kutluyor
Sena Tufan
2 gün önce
Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
Haberler
Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
ALJ Türkiye, sattığı her otomobil için 10 fidan dikecek. Hedef yılda 1.4 milyon fidanı!
Haberler
ALJ Türkiye, sattığı her otomobil için 10 fidan dikecek. Hedef yılda 1.4 milyon fidanı!
Günseli ÖZEN
26 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.