Ozmo ile “İlham Veren Çocuklar” bir harika!
Çocukları hayal kurmaya teşvik ederek yaratıcılıklarını ve gelişimlerini destekleyen Ozmo, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’na özel “İlham Veren Çocuklar” kampanyasını başlattı. Artistik Buz Pateni Milli Takım Sporcusu Masal Oran ve patenci arkadaşlarının keyifli anlarını ekrana getiren reklam filmi ile başlayan kampanya, büyükten küçüğe ilham olan tüm çocukların hikayesiyle büyüyor.
Çocukların oyun arkadaşı Ozmo, Atatürk’ün çocuklara armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı coşkusunu keyifli bir reklam filmiyle ekranlara taşıyor. Artistik Buz Pateni Milli Takım Sporcusu Masal Oran ve arkadaşlarının yer aldığı reklam filminde, hayallerinin peşinden giderek başarıya ulaşan ve başta ebeveynleri olmak üzere her yaştan insana ilham kaynağı olan çocukların hikayesi anlatılıyor. Artistik Buz Pateni Milli Takım Sporcusu Masal Oran’dan aldığı ilhamla paten kaymaya çalışan bir annenin hikayesinin renki anları ekrana geliyor.
Ozmo’nun “İlham Veren Çocuklar” kampanyası; spordan müziğe, teknolojiden bilime ve daha birçok alanda çocukların başrolde olduğu hikayeleri daha sık duyduğumuz bugünlerde, artık sadece yetişkinlerin çocuklara değil, çocukların da yetişkinlere ilham verdiği gerçeği ekseninde şekilleniyor. Kampanya kapsamında hem yetişkinlere hem de hedef kitlesi olan çocuklara ilham veren hikayeler yine çocuklar üzerinden anlatılarak, 23 Nisan coşkusu, çocuklara dair yeni bir bakış açışıyla kutlanıyor.
İlham veren çocukların ilham veren fotoğrafları
Ozmo, 15 Nisan – 20 Mayıs tarihleri arasında izleyicilerle buluşan TV reklam filminin yanı sıra, her çocuğun içindeki ilham veren taraflarını göstermek amacıyla büyük bir dijital kampanyayı da hayata geçirdi. Dijital kampanya kapsamında annelerden, çocuklarının ilham veren anlarının fotoğraflarını paylaşmaları istendi. Türkiye’nin her yerinden birbirinden harika çocukların ilham veren fotoğrafları arasından seçilen bu paylaşımlar ana kampanyanın bir parçası olarak 23 ve 24 Nisan tarihlerinde TV ekranına taşınıyor.
Ayrıca, Ozmo ile aynı vizyona sahip influencer ebeveynlerle #ilhamverencocuklar hashtagi altında bir iş birliği de gerçekleştiriyor. Ebeveynlerden kendi çocuklarının ilham veren anlarını paylaşmaları istenerek, tüm anne-babaların, çocuklarından ilham aldığı anları fark edip paylaşmaları yönünde farkındalık yaratılıyor.
“İlham Veren Çocuklar” kampanyası, Masal Oran gibi her çocuğun, parlayan bir yıldız misali etrafındaki herkese ilham verdiği mesajının altı çizilerek 23 Nisan sonrasında da yayında olmaya devam edecek.
Ozmo, Türkiye çocuk atıştırmalık pazarının öncü markalarından
Şölen’in çocuk atıştırmalık kategorisindeki dünya çapında sevilen markası Ozmo; çocukların oyunla öğrenip, oyunla geliştiğini savunuyor ve marka olarak her zaman oyunun çocuk gelişimi üzerindeki faydasını gözeterek projelerini hayata geçiriyor.
Kakaonun kendi yağından ve çekirdeğinden üretilen yüzde 100 Ozmo çikolatasının kalitesi ve lezzetiyle hazırlanan eğlence dolu ürünleriyle Ozmo, çocukların ve ebeveynlerin en çok tercih ettiği markalar arasında öne çıkıyor. Ozmo; 2021 yılında pandemi dönemi olmasına karşın hem ciroda hem de tonajda büyüme gösteren ender kategoriler arasında bulunan “çocuk atıştırmalık” pazarının önde gelen markalarının arasında yer alıyor. Dünya çapında sevilen ve bulunduğu pazarda farklı, yenilikçi ve merak uyandıran bir marka olarak, geniş ürün ailesinde yer alan; Ozmo Yumurta Kafalar, Fun, Cornet, Hoppo Popsy, OgoPogo, Go, ve Burger çeşitleri ile ilk günden bu yana pazarın yenilikçi dönüşümüne öncülük ediyor.
Endüstri 4.0 donanımlı tesislerde en yüksek kalite ve gıda güvenliği kriterleriyle üretilen Ozmo, portföyü içerisinde yer alan inovatif oyun konseptleri kadar lezzetiyle de çocuklardan ve ebeveynlerden tam not alıyor. Türkiye’de olduğu gibi dünyada da en sevilen çocuk atıştırmalıkları arasında yer alan Ozmo; bugün Asya, Avrupa, Güney Amerika, Kuzey Amerika ve Afrika olmak üzere toplam 5 kıtada satışa sunuluyor. 2020 yılında 68 ülkeye satış gerçekleştirirken, 2021 yılında 76 ülkede çocuklarla buluşan Ozmo, gün geçtikçe mevcut ülkelerde çocukların daha çok sevdiği ve vazgeçemediği marka pozisyonunu güçlendiriyor ve yeni ülkelerde farklı kültürlere mensup ailelerin kalbini kazanıyor.
Ozmo, yenilikçilik vizyonuyla 2022’de de çocuklara hem eğlence dolu hem de lezzetli çikolatalarını dünyanın her köşesindeki çocukla buluşturmaya devam ederken, Türkiye’nin dört bir yanındaki çocuklara ulaşmak amacıyla yeni projeler hayata geçirmeyi sürdürecek.
Ozmo’nun 2019 yılındaki “Çikolata”ymış gibi yapmak olmaz” adlı kampanyasına da göz atın…