Otomotiv reklamında Augmented Reality uygulaması

Mercedes-Benz Türk, yeni B-Serisi ilanlarında kullanacağı, basılı reklam ile 3 boyutlu dijital reklamı buluşturan Augmented Reality uygulaması ile Türkiye reklam sektöründe bir ilke imza atma iddiasında… 19 Mart’ tan itibaren yeni B-Serisi modelinin dergi, gazete ve billboard ilanlarında Türkiye otomotiv reklamlarında Augmented Reality uygulaması kullanılacak. iPhone, iPad veya Android akıllı telefonlarda kullanılabilen Mercedes-Benz Magic uygulaması ile yeni B-Serisi ilanları üzerinde aracı 3 boyutlu olarak görüntülemek, tüm renk seçeneklerini uygulamak mümkün olacak. Ayrıca yeni B-Serisi’ nin teknik özelliklerinin karşılaştırıldığı uygulamada tek tıklama ile en yakın Mercedes-Benz bayileri listelenebilecek. Mercedes-Benz Magic uygulaması kullanıcıları, en yakın yetkili Mercedes-Benz bayilerine telefon ile ulaşabilecekler ya da Google Maps üzerinden en yakın yol tarifini görüntüleyebilecekler. Ayrıca Mercedes-Benz Magic uygulaması, Facebook ile de entegre edilebilecek. Akıllı telefondaki Mercedes-Benz Magic uygulamasını ilgili Facebook sayfasındaki ilana okutan kullanıcılar, monitörleri üzerinde 3 boyutlu olarak yeni B-Serisi’ni görebilecekler. 

 

İLGİLİ HABERLER