Esra Arslanbaş Kaynak: “Stratejilerimiz çoklanabilir ve ölçeklenebilir”
ECHO Summit’in “Omnichannel ve Pürüzsüz eTicaret” oturumunda konuşan Otokoç Otomotiv Pazarlama Müdürü Esra Arslanbaş Kaynak, çok kanallı deneyimde hizmet mükemmelliğini anlattı.
31 Martta Radisson Blu Hotel, Vadistanbul ev sahipliğinde gerçekleşen Türkiye’nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit, aynı zamanda Marketing Türkiye’nin YouTube kanalından da canlı olarak yayınlandı. Zirvenin “Omnichannel ve Pürüzsüz eTicaret” oturumunda birden fazla kanal üzerinden hizmet mükemmelliği kurgulamanın kodlarını paylaştı. Sunumunda “Dijital platformlardaki stratejilerimize yaklaşımımız entegrasyon esaslı. Stratejilerimizin çoklanabilir ve ölçeklenebilir olmasına ayrıca önem veriyoruz. Pürüzsüz bir deneyim için müşterinin sesinden besleniyoruz” sözleriyle başlayan Otokoç Otomotiv Pazarlama Müdürü Esra Arslanbaş Kaynak kurumsal tarafta anlaşmalı şirketlere sundukları özel ekranlar olduğunu ve birkaç farklı kişiselleştirme senaryosuyla ilerlediklerini dile getirdi. Kaynak, e-bültenlerin kritik öneminden de bahsetti; “E-bültenler bizim için kritik. Oluşturduğumuz içeriklerin tamamı web sitesine ya da app’e yönlendirilen bir döngü içerisinde kurgulanıyor.”