10 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Nöro Pazarlama” (bilinçaltı analiz) için Türkiye’de ZMET Institute kuruluyor!
Haberler

“Nöro Pazarlama” (bilinçaltı analiz) için Türkiye’de ZMET Institute kuruluyor!

Marketing Türkiye
3 Şubat 2016
1 dk okuma

 

20’nin üzerinde farklı ülkede araştırmalar gerçekleştiren Future Bright Group, nöro pazarlama (bilinçaltı analiz) şirketi Olson Zaltman ile Türkiye için ZMET Institute Türkiye adıyla çalışmaya başlıyor.

Araştırma ve danışmanlık firması Futurebright Group, pazar araştırmaları alanında marka ve stratejik iletişim danışmanlığı alanında Davranış Enstitüsü, ve veri toplama ve analiz alanında Pure firmalarından oluşan Futurebright Group, 2010 yılında kurulmasının ardından, 6 yılda 200’e yakın markaya hizmet verdi.

Olson Zaltman(OZ FutureBright’ı uzun görüşmeler, bölge analizleri, şirket potansiyeli analizleri, TR çalışanlarının duygusal zekası analizleri sonrasında,  yeni bölgesel ortağı olarak seçti. 

ZMET Institute Türkiye, enstitünün dünya üzerindeki 9. küresel ortağı olacak. 

ZMET Institute Turkey, 3 Şubat tarihinde Four Seasons Bosphorus otelindeki lansman ile Türkiye pazarlama çevrelerine tanıtılacak.

Lansmanı izlemek için linki takip edebilirsiniz:

http://pozitiftv.com/futurebrightgroup/

Bu lansmana Türkiye’de pazarlama alanında önde gelen 200’e yakın davetli katılacak, ve internet üzerinden de canlı olarak izlenebilecek.

Olson Zaltman hakkında:

OZ, ABD Pittsburgh merkezli, temelleri Harvard Üniversitesi’nde atılmış, 1997 yılında Prof.Jerry Olson ve Prof. Gerald Zaltman tarafından kurulmuş araştırma temelli bir danışmanlık firması. Bilinçaltını ortaya çıkarıp analiz eden Zaltman modelleri, tüketici ve marka dünyası arasındaki ilişkiyi ‘kök metaforlar’ üzerinden açıklayarak, küresel pazarlama dünyasını derin tüketici içgörüsü ile buluşturuyor. Bu modeller, hem bilimsel ve akademik yönü çok güçlü, derin içgörü sağlayan, hem de günlük problemleri etkin biçimde çözebilen pratik modeller.

OZ firmasının; sadece Meksika, Brezilya, İngiltere, Hollanda, Polonya, Çin, Hindistan, Japonya ve Avustralya gibi büyük araştırma pazarlarında temsilcilikleri bulunuyor. ABD’nin ilk patentli araştırma modelleri olan Zaltman yaklaşımları, FutureBright temsilciliğinde bölgenin araştırma ve pazarlama dünyası ile buluşacak. 

 

 

 

1 Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
2 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
3 Hazır giyim ihracatta alarm veriyor: 5. sıraya geriledi
Hazır giyim ihracatta alarm veriyor: 5. sıraya geriledi
4 Zeren Group Holding, Alfemo’yu satın aldı...
Zeren Group Holding, Alfemo’yu satın aldı…
5 “Ex’ininkini getir, yenisini götür”
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Güncel Haberler
Moda dünyasına alternatif bir sahne: Dior defilesi bara taşındı
Moda dünyasına alternatif bir sahne: Dior defilesi bara taşındı
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
X'te beklenmedik veda: CEO Linda Yaccarino istifa etti
X’te beklenmedik veda: CEO Linda Yaccarino istifa etti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Haberler
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Marketing Türkiye
4 Haziran 2025
Warner Bros. Discovery, Max’in bu yaz “HBO Max”e dönüşeceğini duyurdu
Haberler
Warner Bros. Discovery, Max’in bu yaz “HBO Max”e dönüşeceğini duyurdu
Sena Tufan
20 Mayıs 2025
Takım sevgisinden kimlik inşasına: Türkiye’de futbol ve duygusal bağlar
Haberler
Takım sevgisinden kimlik inşasına: Türkiye’de futbol ve duygusal bağlar
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Haberler
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
İrem Alimoğlu
4 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.