31 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Nöro Pazarlama” (bilinçaltı analiz) için Türkiye’de ZMET Institute kuruluyor!
Haberler

“Nöro Pazarlama” (bilinçaltı analiz) için Türkiye’de ZMET Institute kuruluyor!

Marketing Türkiye
3 Şubat 2016
1 dk okuma

 

20’nin üzerinde farklı ülkede araştırmalar gerçekleştiren Future Bright Group, nöro pazarlama (bilinçaltı analiz) şirketi Olson Zaltman ile Türkiye için ZMET Institute Türkiye adıyla çalışmaya başlıyor.

Araştırma ve danışmanlık firması Futurebright Group, pazar araştırmaları alanında marka ve stratejik iletişim danışmanlığı alanında Davranış Enstitüsü, ve veri toplama ve analiz alanında Pure firmalarından oluşan Futurebright Group, 2010 yılında kurulmasının ardından, 6 yılda 200’e yakın markaya hizmet verdi.

Olson Zaltman(OZ FutureBright’ı uzun görüşmeler, bölge analizleri, şirket potansiyeli analizleri, TR çalışanlarının duygusal zekası analizleri sonrasında,  yeni bölgesel ortağı olarak seçti. 

ZMET Institute Türkiye, enstitünün dünya üzerindeki 9. küresel ortağı olacak. 

ZMET Institute Turkey, 3 Şubat tarihinde Four Seasons Bosphorus otelindeki lansman ile Türkiye pazarlama çevrelerine tanıtılacak.

Lansmanı izlemek için linki takip edebilirsiniz:

http://pozitiftv.com/futurebrightgroup/

Bu lansmana Türkiye’de pazarlama alanında önde gelen 200’e yakın davetli katılacak, ve internet üzerinden de canlı olarak izlenebilecek.

Olson Zaltman hakkında:

OZ, ABD Pittsburgh merkezli, temelleri Harvard Üniversitesi’nde atılmış, 1997 yılında Prof.Jerry Olson ve Prof. Gerald Zaltman tarafından kurulmuş araştırma temelli bir danışmanlık firması. Bilinçaltını ortaya çıkarıp analiz eden Zaltman modelleri, tüketici ve marka dünyası arasındaki ilişkiyi ‘kök metaforlar’ üzerinden açıklayarak, küresel pazarlama dünyasını derin tüketici içgörüsü ile buluşturuyor. Bu modeller, hem bilimsel ve akademik yönü çok güçlü, derin içgörü sağlayan, hem de günlük problemleri etkin biçimde çözebilen pratik modeller.

OZ firmasının; sadece Meksika, Brezilya, İngiltere, Hollanda, Polonya, Çin, Hindistan, Japonya ve Avustralya gibi büyük araştırma pazarlarında temsilcilikleri bulunuyor. ABD’nin ilk patentli araştırma modelleri olan Zaltman yaklaşımları, FutureBright temsilciliğinde bölgenin araştırma ve pazarlama dünyası ile buluşacak. 

 

 

 

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 Refik Anadol imzalı "Messi'nin en sevdiği golü" 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
Refik Anadol imzalı “Messi’nin en sevdiği golü” 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
3 Ticaret Bakanlığı'ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
Ticaret Bakanlığı’ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
4 Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
5 Krispy Kreme x Crocs'tan "lezzetli" iş birliği: Donut tadında adımlar
Krispy Kreme x Crocs’tan “lezzetli” iş birliği: Donut tadında adımlar
Güncel Haberler
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor...
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor…
"Media First" ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X'ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
“Media First” ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X’ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Pepsi’den futbola "taze" bir bakış: Kadın futbolcularla yazılan yeni bir efsane
Haberler
Pepsi’den futbola “taze” bir bakış: Kadın futbolcularla yazılan yeni bir efsane
Nafizcan Önder
22 Mayıs 2025
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
Haberler
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
İrem Alimoğlu
27 Mayıs 2025
O artık sadece kulaklık değil: Moda, meditasyon ve mini asistan tek cihazda!
Haberler
O artık sadece kulaklık değil: Moda, meditasyon ve mini asistan tek cihazda!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Haberler
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Marketing Türkiye
24 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.