9 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman
Haberler

NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman

Nafizcan Önder
25 Eylül 2025
2 dk okuma

Nike ve SKIMS’in uzun süredir merakla beklenen ortak markası NikeSKIMS, 26 Eylül’de piyasaya çıkıyor. İlk koleksiyon, Kim Kardashian, Serena Williams ve 50’den fazla yıldız sporcunun yer aldığı “Bodies at Work” kampanyasıyla tanıtıldı.

NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman

Nike ile Kim Kardashian’ın kurucusu olduğu SKIMS, aktif giyimde yeni bir dönem başlatmayı hedefleyen ortak markaları NikeSKIMS’i duyurdu. 26 Eylül itibarıyla Nike.com, SKIMS.com ve New York ile Los Angeles’taki amiral mağazalarında satışa çıkacak koleksiyon 10 binden fazla kombin seçeneği sunuyor.

Koleksiyonun merkezinde, farklı antrenman seviyelerine göre tasarlanan üç seri yer alıyor: Matte (Dri-FIT ve sıkıştırma teknolojisiyle destek), Shine (yüksek tempolu antrenmanlara uygun hızlı kuruyan parçalar) ve Airy (nefes alabilen file örgüler). Dört mevsim kapsülü ise ürün çeşitliliğini artırıyor: Vintage Seamless, Weightless Layers, Matte Tricot ve Shiny Nylon.

NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman

Lansman kampanyası “Bodies at Work”, markanın atletizm ve kendini ifade etme anlayışını sahneye taşıyor. Janicza Bravo’nun yönettiği, Luis Alberto Rodriguez ve Rob Woodcox’un fotoğrafladığı kampanyada Serena Williams, Sha’Carri Richardson, Jordan Chiles, Chloe Kim ve Kim Kardashian gibi isimler yer alıyor.

XXS’ten 4X’e kadar beden seçenekleri ve 44DDDD’ye kadar sütyen ölçüleriyle koleksiyon kapsayıcılığı vurgularken, fiyatlar 38 ila 148 dolar arasında değişiyor. Nike, bu iş birliğiyle Lululemon ve Alo Yoga gibi güçlü rakiplere karşı konumunu yeniden güçlendirmeyi hedeflerken; SKIMS, Nike’ın küresel üretim ve perakende ağından yararlanarak daha geniş kitlelere ulaşmayı planlıyor.

NikeSKIMS, spor giyimi yalnızca spor salonunda değil, günlük yaşamda da performans ve stilin birleştiği bir alan olarak yeniden tanımlıyor.

Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi

Fenomen patronlar çağı başlıyor!

featured NikeSkims
1 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
2 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
3 Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
4 Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
5 Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Güncel Haberler
Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Burger King’den ters köşe: "Bu burgeri Gordon Ramsay yapmadı!"
Haberler
Burger King’den ters köşe: “Bu burgeri Gordon Ramsay yapmadı!”
Nafizcan Önder
12 Eylül 2025
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
Haberler
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Haberler
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
Haberler
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
Advertorial
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.