25 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman
Haberler

NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman

Nafizcan Önder
12 dakika önce
2 dk okuma

Nike ve SKIMS’in uzun süredir merakla beklenen ortak markası NikeSKIMS, 26 Eylül’de piyasaya çıkıyor. İlk koleksiyon, Kim Kardashian, Serena Williams ve 50’den fazla yıldız sporcunun yer aldığı “Bodies at Work” kampanyasıyla tanıtıldı.

NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman

Nike ile Kim Kardashian’ın kurucusu olduğu SKIMS, aktif giyimde yeni bir dönem başlatmayı hedefleyen ortak markaları NikeSKIMS’i duyurdu. 26 Eylül itibarıyla Nike.com, SKIMS.com ve New York ile Los Angeles’taki amiral mağazalarında satışa çıkacak koleksiyon 10 binden fazla kombin seçeneği sunuyor.

Koleksiyonun merkezinde, farklı antrenman seviyelerine göre tasarlanan üç seri yer alıyor: Matte (Dri-FIT ve sıkıştırma teknolojisiyle destek), Shine (yüksek tempolu antrenmanlara uygun hızlı kuruyan parçalar) ve Airy (nefes alabilen file örgüler). Dört mevsim kapsülü ise ürün çeşitliliğini artırıyor: Vintage Seamless, Weightless Layers, Matte Tricot ve Shiny Nylon.

NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman

Lansman kampanyası “Bodies at Work”, markanın atletizm ve kendini ifade etme anlayışını sahneye taşıyor. Janicza Bravo’nun yönettiği, Luis Alberto Rodriguez ve Rob Woodcox’un fotoğrafladığı kampanyada Serena Williams, Sha’Carri Richardson, Jordan Chiles, Chloe Kim ve Kim Kardashian gibi isimler yer alıyor.

XXS’ten 4X’e kadar beden seçenekleri ve 44DDDD’ye kadar sütyen ölçüleriyle koleksiyon kapsayıcılığı vurgularken, fiyatlar 38 ila 148 dolar arasında değişiyor. Nike, bu iş birliğiyle Lululemon ve Alo Yoga gibi güçlü rakiplere karşı konumunu yeniden güçlendirmeyi hedeflerken; SKIMS, Nike’ın küresel üretim ve perakende ağından yararlanarak daha geniş kitlelere ulaşmayı planlıyor.

NikeSKIMS, spor giyimi yalnızca spor salonunda değil, günlük yaşamda da performans ve stilin birleştiği bir alan olarak yeniden tanımlıyor.

Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi

Fenomen patronlar çağı başlıyor!

featured NikeSkims
1 Starbucks'ın yeni kıyafet politikası çalışanları isyan ettirdi!
Starbucks’ın yeni kıyafet politikası çalışanları isyan ettirdi!
2 Meta Connect 2025’te strateji net: Sürekli bağlılık dönemi başlıyor
Meta Connect 2025’te strateji net: Sürekli bağlılık dönemi başlıyor
3 BMW logosunda sessiz dönüşüm
BMW logosunda sessiz dönüşüm
4 Onlar TV’nin yükselişi sürüyor: YouTube’da "çok" milyonlara ulaştı...
Onlar TV’nin yükselişi sürüyor: YouTube’da “çok” milyonlara ulaştı…
5 İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Eylül)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Eylül)
Güncel Haberler
IKEA’nın 40 yıllık köfte geleneğine Ortadoğu dokunuşu: Menüye falafel ekleniyor
IKEA’nın 40 yıllık köfte geleneğine Ortadoğu dokunuşu: Menüye falafel ekleniyor
NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman
NikeSKIMS sahnede: Kim Kardashian ve Serena Williams’lı dev lansman
Greggs'ten Londra Moda Haftası'na esprili dokunuş: "Sosis çanta"
Greggs’ten Londra Moda Haftası’na esprili dokunuş: “Sosis çanta”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’nin turizm geliri 16,3 milyar dolara ulaştı
Haberler
Türkiye’nin turizm geliri 16,3 milyar dolara ulaştı
İrem Alimoğlu
31 Temmuz 2025
Google arama trendlerine göre “ders çalışmak için yapay zeka” aramaları yüzde 180 arttı
Haberler
Google arama trendlerine göre “ders çalışmak için yapay zeka” aramaları yüzde 180 arttı
Sena Tufan
5 gün önce
Japonya Altes Prensesi Mikasa'dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Haberler
Japonya Altes Prensesi Mikasa’dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Marketing Türkiye
1 hafta önce
"Influencer Marketing"i en etkin kullanan markalar hangileri?
Haberler
“Influencer Marketing”i en etkin kullanan markalar hangileri?
İrem Alimoğlu
2 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.