10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Netflix, ilk çeyrek bilançosunu açıkladı | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Netflix, ilk çeyrek bilançosunu açıkladı | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
20 Nisan 2023
3 dk okuma
Netflix, ilk çeyrek bilançosunu açıkladı | Son 24 saatin gündemi

Netflix’in yılın ilk çeyreğine ait bilançosunu göre platformun abone sayısı arttı ancak kârı azaldı. Yılın başından bu yana abone sayısı yaklaşık 1,8 milyon kişi artan Netflix’in hisse başına düşen geliri aynı dönemde 3,53 dolardan 2,88 dolara geriledi.

Ayrıca Netflix’in yılın ilk çeyreğinde elde ettiği gelir, geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 3,7 artışla 8,2 milyar dolara çıktı. Şirketin yılın aynı döneminde geliri 7,9 milyar dolar olarak kayıtlara geçmişti. Şirketin net kârı da ilk çeyrekte geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 18,3 azalışla 1,3 milyar dolara geriledi. Netflix’in geçen yılın ilk çeyreğindeki net kârı 1,6 milyar dolar olmuştu.

Diğer taraftan yılın ilk çeyreğinde dört ülkede ücretli şifre paylaşımı başlattığını hatırlatan Netflix, uygulamayı ikinci çeyrekte ABD de dahil diğer ülkelere genişleteceğini duyurdu.

Getir decacorn unvanını kaybetti

Netflix, ilk çeyrek bilançosunu açıkladı | Son 24 saatin gündemi

2022 Mart ayında 768 milyon dolar sermaye alarak piyasa değerini 11.8 milyar dolara yükselterek decacorn unvanını kazanan Getir, hafta başında Birleşik Arap Emirlikleri Varlık Fonu Mubadala’dan 300 milyon dolar yatırım aldı. Bu işlemle Getir’in piyasa değeri yaklaşık 6.5 milyar dolar olarak belirlendi.

Piyasa değerinde 5 milyar doların üzerinde bir gerileme olan Getir, değeri 10 milyar doları aşan start-up’lara verilen decacorn unvanını da kaybetmiş oldu.

Nazım Salur tarafından kurulan ve pandemi döneminde Türkiye’nin en hızlı büyüyen şirketlerinden biri olan Getir küresel çapta girişim sermayesi yatırımlarının hız kesmesinden olumsuz etkilendi.

Basında hızla yayılan bu haber karşısında Getir iddiaların asılsız olduğunu açıkladı. Marka resmi açıklamasında:

“Büyüme odaklı bir şirket olan Getir, yeni yatırım fırsatları için mevcut veya potansiyel yatırımcılarla her zaman görüşme halindedir. Bununla birlikte, Getir’in şu an itibariyle 6,5 milyar dolar değerleme üzerinden 500 milyon dolar yatırım aldığına dair son söylentiler doğru değildir. Belli bir değerleme üzerinden yeni bir yatırım turunu tamamladığımızda veya hisseye çevrilebilir bir finansman sağladığımızda bu haberi kamuoyu ile paylaşacağız.” sözlerine yer verdi.

WhatsApp’tan Telegram benzeri bir özellik daha

Netflix, ilk çeyrek bilançosunu açıkladı | Son 24 saatin gündemi

Anlık mesajlaşma devi WhatsApp, sohbetleri daha eğlenceli hale getirmek için animasyonlu emoji özelliği üzerinde çalışıyor. Söz konusu güncelleme mesajlaşmayı daha eğlenceli hale getirmekle kalmayacak kullanıcıların duygularını daha etkili bir şekilde yansıtabilmesini mümkün kılacak.

Tercih edilen bir emojinin animasyonlu sürümü mevcut olduğunda varsayılan olarak gönderilecek. Bu nedenle kullanıcıların animasyonu kapatma konusunda kontrolü olmayabilir. Animasyonlu emojiler, pek çok uygulamanın tercih ettiği popüler bir kitaplık olan Lottie kullanılarak tasarlanıyor. Küçük boyutlu bu animasyonları kaliteden ödün vermeden özelleştirmek de mümkün olacak. Animasyonlu emoji özelliği WhatsApp’ın en büyük rakiplerinden biri olan Telegram’da uzun süredir mevcut…

Kaynak: WABetaInfo

İftar sofralarının favorileri neler oldu?

ramazan-menüsü

Trendyol, Yemek uygulaması üzerinden verilen siparişlerden yola çıkarak ramazan ayındaki trendleri açıkladı. Trendyol Yemek verilerine göre iftar sofralarının gözdesi lahmacun oldu. Profiterol ise güllaç ve baklavayı geçerek en çok tercih edilen tatlı oldu. Verilere göre sahur saatlerinde ise siparişler yüzde 24 artarken Ramazan ayı boyunca lahmacundan sonra en çok tercih edilen yemekler; hamburger, çiğ köfte, Adana dürüm ve tavuk döner olarak sıralandı. En çok tercih edilen tatlılar ise; profiterol, soğuk baklava, waffle, ekler ve kazandibi oldu. Haberin devamını buradan okuyabilirsiniz.

LC Waikiki indirim için yeni bir bahane buldu: Dünya Sarımsak Günü

Netflix, ilk çeyrek bilançosunu açıkladı | Son 24 saatin gündemi

Daha önce Türkiye’nin internetle ilk kez tanışma yıl dönümü olan 12 Nisan’da indirime bahane aradığını duyurmuştu LC Waikiki. LinkedIn üzerinden paylaşım yapan LC Waikiki E- Ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş, yeni bahanelerinin 19 Nisan Dünya Sarımsak Günü olduğunu açıkladı. Haberin devamını buradan okuyabilirsiniz.

featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Liderler için yapay zeka stratejisinde izlenmesi gereken dokuz adım!
Haberler
Liderler için yapay zeka stratejisinde izlenmesi gereken dokuz adım!
İrem Alimoğlu
8 Mart 2025
Yeni kararlarıyla Reklam Kurulu’ndan firmalara net mesaj: Tüketiciyi aldatamazsınız!
Haberler
Yeni kararlarıyla Reklam Kurulu’ndan firmalara net mesaj: Tüketiciyi aldatamazsınız!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Brandverse Awards Jürisiyle Tanışın!
Haberler
Brandverse Awards Jürisiyle Tanışın!
Nafizcan Önder
7 Mart 2025
Evlenecek çiftler için seferberlik başladı: Hangi marka ne kadar indirim yapacak?
Haberler
Evlenecek çiftler için seferberlik başladı: Hangi marka ne kadar indirim yapacak?
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.