Nestlé Professional Türkiye 20. yaşını kutluyor
Nestlé Professional, Türkiye’deki 20 yıllık tecrübesini basın mensuplarıyla bir araya geldiği etkinlikte paylaştı. Sektörün tüm dünyada ve Türkiye’de hızla büyüdüğüne dikkat çeken Nestle Professional Ülke Müdürü Arzu Alibaz, Nestle Professional’ın faaliyetlerinden ve sektörün Türkiye’deki görünümünden bahsetti.
Ev dışı tüketim sektörünün yıl sonunda daralması beklenirken Türkiye’de otel, restoran, kafe, eğitim, askeriye, hızlı yiyecek ve içecek makineleri operatörleri gibi farklı kanallardaki işletmecilere yiyecek ve içecek çözümleri sunan Nestlé Professional’ın yıl başında hedeflediği yüzde 16’lık bir büyüme oranına ulaştığını söyleyen Arzu Alibaz, büyümenin yüzde 76’sının içecek, yüzde 24’ünün de gıda kategorisinden geldiğini kaydetti.
İçecek tarafında yeni kahveleri Nescafé Milano Ispirazione Italiana ile sağlıklı serinlik adını verdikleri soğuk içecek kategori ürünleri Nescafé Ice ve Nestlé SJORA Limonata’nın dünya lansmanını yapmalarının gıda tarafında ise çikolata kategorisinde Nestlé Chokella ve Nestlé Kakao ürünlerinin bu yılki büyüme rakamlarının büyümede oldukça pay sahibi olduğunun altını çizen Alibaz, Nestlé Professional olarak makine alanında son üç yıldır her yıl 6 milyon TL yatırım yapmalarının da markanın ekonomik performansında önemli rol oynadığına dikkat çekti.