Nestlé’den efsane sevgiliye “efsane uygulama”
Nestlé Damak, Facebook sayfasında bulunan “Efsane Kutlamalar” uygulaması üzerinden Sevgililer Günü’ne özel bir kampanya düzenledi. Nestlé Damak’ın Facebook kampanyasına katılanlar, sevdiklerine Sevgililer Günü kutlaması yaşatırken, düzenlenen yarışmayla da hazırladıkları videolu mesajlarını, televizyon reklamı aracılığıyla milyonlara ulaştırma şansı elde edecek. Kampanya 10 Şubat’a kadar devam edecek.
Nestlé Damak’ın Sevgililer Günü’ne özel kampanyasında, katılımcılar Facebook sayfasına girerek, sayfada hazır listede verilen kelimelerden sevdiği kişiyi en iyi ifade eden 3 kelimeyi seçecek. Ardından dilediği bir fotoğrafı yükleyecek. Daha sonra videoda dış ses olarak duyulan kutlama cümlelerinden birini seçecek, ardından kendi özel mesajını yazarak kendine özel videosunu oluşturacak.
Kullanıcılar böylece Nestlé Damak aracılığıyla Sevgililer Günü’nde sevdiklerine en güzel mesajı kendi sayfalarında veya arkadaşlarının sayfalarında paylaşma imkânı elde edecek. Katılımcılar sevgilerini televizyon reklamlarıyla da tüm Türkiye’ye duyurma şansı yakalayacak. Düzenlenen bir yarışmayla Nestlé Damak tarafından oluşturulan 9 kişilik jüri, oluşturulan videonun sonundaki formu dolduranlar arasından en iyi 3 videolu mesajı belirleyecek ve seçilen 3 video televizyonda reklam filmi olarak yayınlanarak milyonlarca kişiye ulaştırılacak. Seçilen 50 kişiye “Efsane Kutlamalar” uygulamasındaki videoda tasarladıkları özel mesaj ve fotoğrafın yer aldığı özel paket tasarımlı Nestlé Damak hediye edilecek. Kendi özel kutlama videosunu oluşturmak ve yarışmaya katılmak isteyenler Nestlé Damak’ın Facebook sayfasındaki Efsane Kutlamalar uygulamasına ulaşabilirler.