12 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Netflix’ten kişiselleştirilmiş hizmet: My Netflix | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Netflix’ten kişiselleştirilmiş hizmet: My Netflix | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
25 Temmuz 2023
3 dk okuma
Netflix’ten kişiselleştirilmiş hizmet: My Netflix | Son 24 saatin gündemi

Netflix bugün, favori içeriklerine hızlı bir şekilde erişmek isteyen mobil kullanıcılar için yeni bir kısayolu kullanıma sunacak. “My Netflix” olarak adlandırılan özellik, son izlenen filmler ve TV şovları, indirilenler, fragmanlar, gelecek şovlar için hatırlatmalar, “İzlemeye Devam Et” çubuğu ve “Listem” gibi pek çok kişiselleştirilmiş aracı kapsıyor.

Streaming devi, ekranın sağ alt köşesinde bulunan “İndirilenler” sekmesinin yerini “My Netflix”in aldığını açıkladı. Bu özellikle izleyicilerin izlemek istedikleri tüm dizi ve filmlere tek bir yerden kolayca erişebilecek.

Netflix bugünkü blogunda; “‘Extraction 2’ gibi aksiyon-gerilim filmlerini ‘Listem’e kaydetmek veya ‘Bridgerton’ın her sezonunu beğenmek gibi ne kadar çok etkileşim kurar ve neleri sevdiğinizi söylerseniz, My Netflix sekmesinde o kadar çok şey göreceğinizi unutmayın” ifadelerine yer verdi.
Yeni özellik, bugünden itibaren iOS cihazlarda kullanılabilecek. Android cihazlarda ise Ağustos’un ilk haftasında kullanıma açılması bekleniyor.

Ek olarak, Netflix ikinci çeyrek sonuçlarını geçen hafta açıkladı ve 5,9 milyon abone kazanarak toplam 238,4 milyon küresel aboneye ulaştığını duyurdu.

TÜİK açıkladı: Türkiye’den göç edenlerin sayısı yüzde 62 arttı

Netflix’ten kişiselleştirilmiş hizmet: My Netflix | Son 24 saatin gündemi

Türkiye İstatistik Kurumu, 2022 yılına ilişkin “uluslararası göç istatistikleri”ni yayımladı.

TÜİK’in verilerinde Türkiye’den yurt dışına göç edenlerin sayısı 2022’de bir önceki yıla göre yüzde 62,3 artışla 466 bin 914 olarak kayıtlara geçti. Ülkeden göç edenlerin yüzde 55,7’sini erkekler, yüzde 44,3’ü ise kadınlar oluşturuyor. Türkiye’den yurt dışına gidenlerin 139 bin 531’ini Türk vatandaşları, 327 bin 383’ünü ise yabancı uyruklular oluşturuyor.

Türkiye’ye göç edenlerin sayısı ise 2022’de bir önceki yıla göre yüzde 33,2 azalarak 494 bin 52 kişi oldu. Bunların yüzde 52,9’unu erkekler, yüzde 47,1’ini ise kadınlar oluşturdu. Yurt dışından Türkiye’ye gelenlerin 94 bin 409’u Türk vatandaşları, 399 bin 643’ü ise yabancı uyruklu nüfus olarak belirlendi.

Türkiye’ye 2022 yılında göç edenlerin illere göre dağılımı incelendiğinde; yüzde 35,4 ile en fazla göç alan il İstanbul olurken, onu yüzde 14,8 ile Antalya, yüzde 5,4 ile Ankara, yüzde 3,9 ile Bursa ve yüzde 3,8 ile Mersin izliyor.

Ünlü sanatçı Vivo’nun Türkiye’deki marka yüzü oldu

Netflix’ten kişiselleştirilmiş hizmet: My Netflix | Son 24 saatin gündemi

Tüketici elektroniği markası vivo’nun, Türkiye’deki marka elçisi ünlü şarkıcı ve oyuncu Murat Boz oldu.

Bu yolculukta, Murat Boz’un kamera karşısına geçtiği ilk kampanya, vivo’nun yeni V29 Serisi için hayata geçirdiği “Hayat Kutlamaya Değer” kampanyası oldu. vivo ile çalışmaktan duyduğu mutluluğu dile getiren Murat Boz, “Dünyada beğeniyle takip edilen, sunduğu her teknolojiyle insanların hayatına dokunan, akıllı telefon sektörünün yenilikçi markası vivo ile iş birliği yapmaktan büyük mutluluk duyuyorum. V29 gibi şık tasarıma ve güçlü özelliklere sahip bir telefon serisinin reklam yüzü olarak onun ‘Star Işığını’ yansıtacak olmak heyecan verici. ‘Hayat Kutlamaya Değer’ sloganıyla insanlara hayatın güzelliklerini hatırlattığımız, geleceğe dair umut verdiğimiz kampanyamız, önümüzdeki aylarda farklı sürprizlerle devam edecek” diye konuştu.

Larry kafesten uçtu: Twitter’ın logosu bu kez kalıcı olarak değişti

Netflix’ten kişiselleştirilmiş hizmet: My Netflix | Son 24 saatin gündemi

Satın aldığından bu yana Twitter’ı yeniden konumlamak için pek çok adım atan Elon Musk, Twitter’ın logosunun ve isminin kalıcı olarak değiştiğini açıkladı.

Yeni logoda, Twitter’ın geleneksel mavi kuş (Larry) tasarımının yerine X işareti kullanılıyor. Değişikliği her zamanki gibi Twitter’da yaptığı bir paylaşımda duyuran Musk, Twitter markasına ve kuşlara veda edeceklerini belirtti.

Sosyal medyada da hızla yankı bulan bu yeni logoya ilişkin öne çıkan yorumları incelemek için tıklayın!

Barbie filminden rol kapan markalar…

Netflix’ten kişiselleştirilmiş hizmet: My Netflix | Son 24 saatin gündemi

Bir süredir dünyamız pembeye boyanmıştı ancak sisten içeride ne olduğunu göremiyorduk. 21 Temmuzda Barbie filminin vizyona girişiyle birlikte dağılan sisle birlikte görüşümüz netleşti ve Greta Gerwig’in Barbieland’ini keşfe çıktık. Pek çok markanın çıkardıkları koleksiyonla Barbie evrenini desteklediğini biliyorduk. Ancak bazıları direkt Barbie evrenine dahil olarak ürünlerini filmin içerisine yerleştirdi ve büyük bir ilgi çekti…

featured
1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
5 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
Güncel Haberler
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Meta reklam modelinde geri adım: AB baskısı sonuç verdi
Haberler
Meta reklam modelinde geri adım: AB baskısı sonuç verdi
Sena Tufan
4 gün önce
Golden Drum 2025'in sonuçları açıklandı... TBWA Istanbul'a tam 9 ödül!
Haberler
Golden Drum 2025’in sonuçları açıklandı… TBWA Istanbul’a tam 9 ödül!
Nafizcan Önder
14 Ekim 2025
Starbucks’ta “Kırmızı Kupa Günü” grevi: 65 mağaza iş bıraktı
Haberler
Starbucks’ta “Kırmızı Kupa Günü” grevi: 65 mağaza iş bıraktı
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
Haberler
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
İrem Alimoğlu
20 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.