Müziğin coşkusuna kendinizi bırakın
İçinde en son teknolojiyi farklı kombinasyonlarla barındıran ürünlerin ne işe yaradığı, nasıl kullanıldığını anlatmak sahiden kolay değil. Ancak tüketici daha elindeki ürünün yeteneklerini henüz çözmeden üreticiler bir yenisini öneriyor. İşte o zaman ürünü anlatmak, öncelikli iletişim kampanyalarına sonra da satış ekibinin nefesine kalıyor. Son dönemde giderek artan televizyon platformlarının sıkıntısı da bu. Aboneler daha ellerindeki ürünün yeteneklerini keşfetmeden teknoloji onlara bırakın kullanmayı anlamakta dahi zorlandığı ürünleri sunuyor. Digiturk de bu içgörüden yola çıkarak aslında aynı mesajı biri nesir diğeri Nil Karaibrahimgil’in güftesi olarak iki farklı biçimde tekrarlayan bir kampanya başlattı. Aslında müzikle zor olanı ezberlemek yeni bir yöntem değilse de çok işe yarar. Şimdi evdeki Digiturk cihazıyla neler yapabileceğinizi öğrenmek için müziğin coşkusuna kendinizi bırakın. O kadar para ödediğiniz cihazın hakkını da artık verin lütfen!
Bu yazı Günseli Özen Ocakoğlu’nun Zaman gazetesindeki köşesinden alınmıştır.