19 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Müşteri memnuniyetinin yolu iyi "app"ten geçiyor
Haberler

Müşteri memnuniyetinin yolu iyi “app”ten geçiyor

Marketing Türkiye
26 Eylül 2019
1 dk okuma

KPMG’nin hazırladığı “Tüketici Akımları” dergisinde yer alan araştırmaya göre ABD’li tüketicilerin cep telefonu üzerinden gerçekleştirdikleri alışverişin toplamı 2022’de 175.4 milyar doları bulacak.  

Uluslararası danışmanlık, denetim ve vergi şirketi KPMG’nin hazırladığı ‘Tüketici Akımları’ dergisinde tüketicilerin cep telefonu uygulamalarıyla ilgili alışkanlıkları incelendi. Dergide yer alan yazıya göre, her gün yoğun bir bombardımana uğrayan kullanıcılar uygulamalar konusunda bir nevi “tükenmişlik sendromu” yaşıyor. Hedef kitlesine ulaşmak isteyen firmaların, müşterilerinin dilinden anlayan uygulamalara yönelmesi gerektiği belirtiliyor.

ABD’de yapılan araştırmalar her beş kişiden birisinin son bir yılda her ay en az bir kez market alışverişi için cep telefonu uygulaması kullandığını gösteriyor. AppAnnie platformunun tahminlerine göre 2018’de dünyada toplam 194 milyar uygulama indirildi. Bu rakam 2016’ya göre yüzde 36’lık bir artış gösteriyor.

Uzmanlar, tüketicilerin genel anlamda uygulamalardan “yorulmadığını”, ancak “işlerine yaramayan” uygulamaları hızlıca sildiklerini vurguluyor. İnternet geliştirme firması Alligatortek’in 2017’de yaptığı araştırma, Amerikan halkının yüzde 54’ünün cep telefonu uygulamalarını, yükledikleri oranda sildiklerini de gösteriyor.

Müşteriyi anlayan uygulama

KPMG Türkiye Perakende ve Tüketici Ürünleri Sektör Lideri Emrah Akın, “Forrester Research” tahminlerine göre ABD’de 2022’de tüketicilerin cep telefonu üzerinden yapacakları alışveriş 175.4 milyar doları bulacak. Bu hiçbir markanın kaçırmak istemeyeceği bir fırsat” diye konuştu.

Akın, bu alanda başarılı olmak isteyen firmaların, müşteriyi uygulama geliştirmenin kalbine koymaları gerektiğinin altını çizdi. Emrah Akın, “Öncelikle müşterilerinizin en acil ihtiyaçlarını tanımlamaya ihtiyacınız var. Bunu yaptığınız zamana, uygulamanın maliyeti ve gelişim süresi de kontrol altına alınabiliyor” dedi. Akın, cep telefonu uygulamalarının her zaman var olacağını, başarının sırrının tüketici beklentilerini karşılamakta olduğunu ifade etti.

1 Air Anka ilk uçuşunu Atatürk'e adadı
Air Anka ilk uçuşunu Atatürk’e adadı
2 Büyük istifa hareketi bitti: Beyaz yakalı kürkçü dükkanına geri dönüyor
Büyük istifa hareketi bitti. Peki, neden?
3 Türkiye'nin yeni imajı: Turkish Hairlines...
Türkiye’nin yeni imajı: Turkish Hairlines…
4 Markalara uyarı tüketici teması kesmek istiyor
Markalara uyarı: Tüketici teması kesmek istiyor
5 XCO’22: Deneyimde Rönesans: Yeniden Doğuş, Öze Dönüş
XCO’22: Deneyimde Rönesans: Yeniden Doğuş, Öze Dönüş
Güncel Haberler
Yoksa o çok konuşulan Mercedes reklamı yüksek dozda esinlenme mi?
Yoksa o çok tartışılan Mercedes reklamı “yüksek dozlu esinlenme” mi?
balparmak
Apimondia Uluslararası Dünya Arıcılık Kongresi’nin ev sahibi Balparmak oldu
İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Brandverse Awards
Haberler
Brandverse Awards kazananları ödüllerine 30 Haziran’da kavuşuyor…
Gizem Yıldız
21 Haziran 2022
Kurumların dijitalleşmesi çevreyi de koruyor
Haberler
Kurumların dijitalleşmesi çevreyi de koruyor
Gizem Yıldız
5 Haziran 2022
Geçtiğimiz ayın en çok konuşulan global kampanyaları
Haberler
Geçtiğimiz ayın en çok konuşulan global kampanyaları
Nafizcan Önder
1 Haziran 2022
burger king
Haberler
Burger King, hamburgerleri soğuk servis etmeye başladı
Seda Başpınar
4 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.