15 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Müşteri memnuniyetinin yolu iyi "app"ten geçiyor
Haberler

Müşteri memnuniyetinin yolu iyi “app”ten geçiyor

Marketing Türkiye
26 Eylül 2019
1 dk okuma

KPMG’nin hazırladığı “Tüketici Akımları” dergisinde yer alan araştırmaya göre ABD’li tüketicilerin cep telefonu üzerinden gerçekleştirdikleri alışverişin toplamı 2022’de 175.4 milyar doları bulacak.  

Uluslararası danışmanlık, denetim ve vergi şirketi KPMG’nin hazırladığı ‘Tüketici Akımları’ dergisinde tüketicilerin cep telefonu uygulamalarıyla ilgili alışkanlıkları incelendi. Dergide yer alan yazıya göre, her gün yoğun bir bombardımana uğrayan kullanıcılar uygulamalar konusunda bir nevi “tükenmişlik sendromu” yaşıyor. Hedef kitlesine ulaşmak isteyen firmaların, müşterilerinin dilinden anlayan uygulamalara yönelmesi gerektiği belirtiliyor.

ABD’de yapılan araştırmalar her beş kişiden birisinin son bir yılda her ay en az bir kez market alışverişi için cep telefonu uygulaması kullandığını gösteriyor. AppAnnie platformunun tahminlerine göre 2018’de dünyada toplam 194 milyar uygulama indirildi. Bu rakam 2016’ya göre yüzde 36’lık bir artış gösteriyor.

Uzmanlar, tüketicilerin genel anlamda uygulamalardan “yorulmadığını”, ancak “işlerine yaramayan” uygulamaları hızlıca sildiklerini vurguluyor. İnternet geliştirme firması Alligatortek’in 2017’de yaptığı araştırma, Amerikan halkının yüzde 54’ünün cep telefonu uygulamalarını, yükledikleri oranda sildiklerini de gösteriyor.

Müşteriyi anlayan uygulama

KPMG Türkiye Perakende ve Tüketici Ürünleri Sektör Lideri Emrah Akın, “Forrester Research” tahminlerine göre ABD’de 2022’de tüketicilerin cep telefonu üzerinden yapacakları alışveriş 175.4 milyar doları bulacak. Bu hiçbir markanın kaçırmak istemeyeceği bir fırsat” diye konuştu.

Akın, bu alanda başarılı olmak isteyen firmaların, müşteriyi uygulama geliştirmenin kalbine koymaları gerektiğinin altını çizdi. Emrah Akın, “Öncelikle müşterilerinizin en acil ihtiyaçlarını tanımlamaya ihtiyacınız var. Bunu yaptığınız zamana, uygulamanın maliyeti ve gelişim süresi de kontrol altına alınabiliyor” dedi. Akın, cep telefonu uygulamalarının her zaman var olacağını, başarının sırrının tüketici beklentilerini karşılamakta olduğunu ifade etti.

1 Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri...
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri…
2 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
3 Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
4 İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (3-9 Mayıs)
5 İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
Güncel Haberler
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
Gerety Awards jürisi değerlendirmelere başladı!
Gerety Awards jürisi değerlendirmelere başladı!
KFC'den gastronomi sınırlarını zorlayan dondurma!
KFC’den gastronomi sınırlarını zorlayan dondurma!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye'de üretken yapay zeka yükselişte
Haberler
Türkiye’de üretken yapay zeka yükselişte
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
TikTok'un satışı için kritik süreç: Trump, dört grupla görüşüldüğünü açıkladı
Haberler
TikTok’un satışı için kritik süreç: Trump, dört grupla görüşüldüğünü açıkladı
İrem Alimoğlu
10 Mart 2025
Kahve fiyatları uçtu, sektörde iflas dalgası kapıda
Haberler
Kahve fiyatları uçtu, sektörde iflas dalgası kapıda
Nafizcan Önder
10 Mart 2025
Trump, TikTok için verilen süreyi uzattı
Haberler
Trump, TikTok için verilen süreyi uzattı
İrem Alimoğlu
7 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.