Müşteri deneyiminin en iyileri XCO 2017’de
Heyecan dorukta… Marketing Türkiye’nin bu yıl ikincisini gerçekleştireceği Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’ne (XCO) sayılı günler kaldı. Gerçek hayatta “Müşteri Deneyimi” olgusunu iş dünyasından profesyonellerle buluşturan etkinlik, 17 Mayıs Çarşamba günü Kemer Country Club’da gerçekleşecek. “Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Deneyim Tasarımı” konularının ele alınacağı zirvenin akşamında müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar da A.L.F.A. Awards töreninde ödüllerine kavuşacak.
Farklı bir konferans deneyimi: Deneyimi Deneyimleyin
Ortak payda “Deneyim”
“Kullanıcı Deneyimi/UX” ve “Müşteri Deneyimi/CX” bir pazarlama disiplini olarak yükseliyorken kavramı doğru ve hak ettiği gibi kullanıyor muyuz?
İyi bir deneyim nasıl yaratılır?
Müşteri Deneyimi, firmaların müşterileriyle içinde bulundukları ilişki boyunca yaşadıkları etkileşimin sonucu ortaya çıkan algının bütünüdür.
Müşterinin firmaya dokunduğu her nokta, çevresel faktörler ve müşteri deneyim sürecinin her aşaması bu algıya katkıda bulunuyor.
- Mükemmel bir deneyimin temel parametreleri nelerdir
- Deneyim yaratım süreci nasıl tasarlanıyor?
- İyi bir hikâye deneyimin başlangıç noktasıysa iyi hikâyeyi nasıl yazacağız?
- UX Deneyimi Pratikleri için workshop’lar
XCO’da neler konuşulacak?
- X kuşağının alışveriş alışkanlıkları
- Y ve Z’nin finans ve yatırım alışkanlıkları
- Değişen kamu hizmeti deneyimi
- Shopper marketing
- Seyahat topluluğu ve gezgin deneyimi
- Mükemmel e-ticaret deneyimi ve de sürdürülebilir öğrenmede veri analitiği,
- Değişen tüketici beklentileri ve kurumsal deneyim kültürü
XCO Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nde konuşulacak.