12 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Haberler

Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı

Ferruh Altun
14 saniye önce
2 dk okuma

Murat Ülker’in “İşte inovasyon, işte dijital global lansman” diyerek linkedin hesabından duyurduğu Ülker Çikolata İstanbul, yerel tatları global sahneye taşıyor. “Social-first” stratejisiyle yürütülen kampanya, hem Ülker markasının dijitalleşme vizyonunu hem de İstanbul’un kültürel zenginliğini çikolata formunda dünyaya anlatıyor.

İstanbul’un tadı artık bir çikolatada

Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ülker, LinkedIn hesabından yaptığı paylaşımla Ülker’in yeni inovasyonunu duyurdu: “Ülker Çikolata İstanbul.”

Yeni ürün, İstanbul’un karakteristik tatlarını – fındık, çıtır kadayıf ve baklavayı – sütlü çikolatayla birleştiriyor. Ülker paylaşımında şöyle diyor:

“İstanbul’un tadını bir çikolataya dönüştürmek kolay olmadı. Ama yaptık, Elhamdulillah.
Bu ürün sadece bir tat değil; bir şehir, bir kültür, bir ruh.
İlk ısırıkta İstanbul’un sokaklarında yürür gibi hissediyorsunuz.
Ve sonunda damağınızda kalan o kadayıf ve baklava dokusu, size ‘İstanbul’dasınız’ diyor.”

“Social-first” global lansman

Ürün, Ülker’in İstanbul Topkapı’daki fabrikasında üretildi. Murat Ülker, bu lansmanın markanın dijital pazarlama yaklaşımı açısından da bir ilk olduğunu vurguladı:

“Bu lansman bizim için de bir ilk. İlk kez bir inovasyonumuzu global ölçekte, ‘social-first’ yaklaşımıyla ele aldık.
Dünyanın dört bir yanından içerik üreticileri bu tadı kendi hikâyeleriyle dünyaya taşıdı.
Her detay, İstanbul’un ruhunu yansıtmak için düşünüldü.”

Ülker, paylaşımını “Bu aynı zamanda Türkiyemizin lezzetlerinin dünya sahnesine çıkışı. Aferin Ülker.” sözleriyle tamamladı.

“Yerel tat, global dil” stratejisinin parlak örneği

“Ülker Çikolata İstanbul”, yalnızca bir ürün lansmanı değil, aynı zamanda markalaşma açısından kültürel bir hikâye anlatımı örneği.
Ülker, yerel lezzetleri global iletişim diliyle buluşturarak “glokal” pazarlama stratejisini mükemmel bir şekilde hayata geçiriyor.
• Yerel hikâyeyi evrensel dile taşıma: İstanbul’un kimliğini tat, doku ve görsel anlatım üzerinden dijital platformlara taşıyor.
• Social-first yaklaşımıyla tüketici katılımı: İçerik üreticilerini marka elçisi haline getirerek kampanyayı organik biçimde büyütüyor.
• Kültürden markaya, markadan hikâyeye: Ülker’in kültürel köklerini günümüzün dijital dinamikleriyle birleştirdiği etkileyici bir marka hikâyesi.

Sonuç olarak Ülker, “Ülker Çikolata İstanbul” ile hem inovasyonun hem de kültürel sahiplenmenin altını çiziyor.
Bu, sadece bir lansman değil; İstanbul’un duygusunu dünyaya taşıyan bir marka manifestosu.

featured
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
3 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
4 Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
5 Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Güncel Haberler
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ALJ Türkiye, sattığı her otomobil için 10 fidan dikecek. Hedef yılda 1.4 milyon fidanı!
Haberler
ALJ Türkiye, sattığı her otomobil için 10 fidan dikecek. Hedef yılda 1.4 milyon fidanı!
Günseli ÖZEN
2 hafta önce
Türkiye'nin en hızlı büyüyen 100 şirketi belli oldu!
Haberler
Türkiye’nin en hızlı büyüyen 100 şirketi belli oldu!
Sena Tufan
3 hafta önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (3-9 Ekim)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (3-9 Ekim)
Sena Tufan
3 gün önce
Trump, Nvidia ile anlaşmaya vardı ama...
Haberler
Trump, Nvidia ile anlaşmaya vardı ama…
İrem Alimoğlu
12 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.