24 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Mixx Awards 2011 ödülleri sahiplerini buldu

Marketing Türkiye
23 Şubat 2012
2 dk okuma

Dijital pazarlama iletişimi endüstrisinin en iyilerini, sektöre ve hizmet ettikleri markalara kattıkları artı değeri tescilleyen Mixx Awards 2011 ödülleri 22 Şubat gecesi Rahmi Koç Müzesi’nde düzenlenen törenle sahiplerini buldu. 2011 Yılının En İyi Kampanyası Ödülü  Doritos Akademi kampanyasıyla Frito Lay – Tribal DDB İstanbul / Medina Turgul DDB’nin  oldu. 

 
Marka destinasyon siteleri, rich media display reklamları, mobil aplikasyonlar, Oyunlar, interaktif videolar, online reklam filmleri, markalı içerik, viral, ev-dışı dijital, tablet uygulamaları, lokasyon-temelli reklam, sosyal medya applikasyonları, deneysel ve yenilikçi, marka farkındalığı ve konumlandırma, doğrudan pazarlama, ürün lansmanı, çapraz mecra entegrasyonu, dijital entegrasyon, mobil medya kampanyalar, oyunlar sosyal Pazarlama, B2B, kar amacı gütmeyen/kamu hizmetleri, arama motoruolmak üzere 23 farklı kategoride altın, gümüş ve bronz Mixx ile ödüllendirildi. 
Ajansla reklamverenin birlikte katıldığı, birlikte ödül aldığı Mixx Awards’da  stratejiden yaratıcı çalışma ve uygulamaya, medya planlamasından entegrasyona, verimlilikten yatırımın geri dönüşüne (ROI) kadar tüm iletişim katmanları ele alındı. Geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da kazanan çalışmalar, yarışmanın Avrupa ayağı olan Mixx Europe’a katılmaya hak kazandı. 

 

IAB Türkiye’nin ev sahipliğinde gerçekleşen ödül törenine 338 kişi katılırken gecenin sunuculuğunu Serdar Kuzuloğlu üstlendi. Törende IAB Türkiye adına konuşma yapan IAB Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura; Türkiye’de gelişmekte olan “dijital pazarlama iletişimi”nin önemine dikkat çekti. IAB’nin dünya genelinde en hızlı gelişen mecrayı temsil ettiğini vurgulayan Pura, genç işi denen sektörün sağlıklı büyümesi için tecrübe ve gençliği bütünleştirmek istediğini belirtti. Pura, 2015 yılı için reklam yatırımlarının büyüklüğünün 5 milyar dolar olmasını, dijital pazarlama iletişiminin bunun içinde yaklaşık 750 milyon dolarlık bir hacme ulaşmasını beklediklerini dile getirdi.
IAB ABD Başkanı Randal Rothenberg de törene video ile katılarak; Türkiye’nin ekonomik açıdan dünyada 2011’in yıldızı olduğunu ve dijitalin gelecekte en büyük mecra olacağını söyledi. Mixx ödül törenine IAB Europe Başkanı Alain Heureux geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da katıldı. Digital Reklamcılığın Türkiye’deki gelişimi ve Mixx ödülleri ile ilgili görüşlerini belirten Heureux; Türkiye’nin modern ve dinamik yapısına dikkat çekerek, Mixx’in yenilikçiliği ilke edinenlerin yarışması olduğunu belirtti ve teknolojinin yaratıcılara sonsuz imkanlar sunduğunun altını çizdi. 
1 Getir deposu Rotterdam'da sanat galerisine dönüştü!
Getir deposu Rotterdam’da sanat galerisine dönüştü!
2 "Eşekli kütüphaneci"nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
“Eşekli kütüphaneci”nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
3 Mindshare Türkiye CEO’su Ender Buruk oldu
Mindshare Türkiye CEO’su Ender Buruk oldu
4 Netflix abone kaybının faturasını çalışanlara kesti! | Son 24 saatin gündemi
Netflix abone kaybının faturasını çalışanlara kesti! | Son 24 saatin gündemi
5 Atatürk'ün eşyaları Yapı Kredi ile NFT koleksiyonuna dönüşüyor!
Atatürk’ün eşyaları Yapı Kredi ile NFT koleksiyonuna dönüşüyor!
Güncel Haberler
WhatsApp'a ilginç bir özellik geliyor | Son 24 saatin gündemi
WhatsApp’a ilginç bir özellik geliyor | Son 24 saatin gündemi
2022 perakende rehberi
2022 Perakende Rehberi: Satışları artırmak için yeni müşterilere nasıl ulaşabilirsiniz?
Kişisel veriler açık artırmaya çıkarıldı
Kişisel veriler açık artırmaya çıkarıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hibrit çalışmada kapsayıcılığı destekleyen 3 adım
Haberler
Kapsayıcı bir hibrit çalışma ortamı oluşturmak için uygulanabilecek 3 yöntem
Marketing Türkiye
7 Nisan 2022
Dijital liderlerin ortak özellikleri
Haberler
Dijital liderlerin ortak özellikleri neler?
Marketing Türkiye
25 Mart 2022
Mutfakta yangın var! İşte son 1 ayın zam şampiyonları...
Haberler
Mutfakta yangın var! İşte son 1 ayın zam şampiyonları…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
İşte dünyanın “en sıkıcı” insan tipi ve meslekleri…
Haberler
İşte dünyanın “en sıkıcı” insan tipi ve meslekleri…
Marketing Türkiye
22 Mart 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.