16 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Miley Cyrus, Maybelline New York’un yeni global marka elçisi oldu!
Haberler

Miley Cyrus, Maybelline New York’un yeni global marka elçisi oldu!

Nafizcan Önder
29 Eylül 2025
2 dk okuma

Güzellik dünyasının en ikonik kampanya müziklerinden biri, Miley Cyrus’un güçlü sesiyle yeniden hayat buluyor. Maybelline New York, çok sayıda platin albüm sahibi uluslararası müzik ikonu Miley Cyrus’u global marka elçisi olarak duyurdu. İş birliği kapsamında Cyrus, yıllardır özgüven ve kendini ifade etmenin simgesi haline gelen “Maybe it’s Maybelline” marka müziğini yeni yorumu ile sunuyor.

Cyrus, iş birliğiyle ilgili heyecanını şu sözlerle paylaştı: “Çocukken Maybelline’in şarkısını söylediğimi ve ekranda kendimi hayal ettiğimi hatırlıyorum. Şimdi, o hayal gerçek oldu. Böylesine ikonik bir şeyi kendime ait kılmak hem güçlü hem de çok kişisel bir deneyim…”

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Miley Cyrus (@mileycyrus)'in paylaştığı bir gönderi

Maybelline New York Marka Global Genel Müdürü Sandrine Jolly ise Miley Cyrus’un markaya kattığı değeri şu sözlerle anlattı: “Miley, sadece global bir ikon değil, aynı zamanda modern güzelliğin ilham perisi. Yaratıcılığı ve sanatı, cesaret ile özgüven arasında zarif bir dans gibi.”

L’Oréal Grup Avrupa Orta Ölçekli Ülkeler Tüketici Ürünleri Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen ise LinkedIn paylaşımında şu ifadeleri kullandı: “Maybelline New York’un bu heyecan verici yeni bölümle sınırları zorlamaya devam ettiğini görmek beni çok mutlu ediyor. Miley Cyrus, özgünlük, cesaret ve yeniden keşfin mükemmel bir birleşimini sunuyor. Bu iş birliği, ikonik markaların sürekli evrilerek nasıl zamansız kalabileceğinin harika bir örneği.”

Nostalji + yenilik = Zamansızlık

Kampanya, yalnızca bir marka-müzik eşleşmesi değil; aynı zamanda kültürel hafızaya kazınmış bir melodiyi yeni nesiller için yeniden anlamlandırma çabası. Bu yönüyle, hem markanın köklü mirasına sadık kalıyor hem de tüketicilerin değişen ifade biçimlerine ayak uyduruyor. Cyrus’un katılımı ise markaya hem cesur hem de duygusal bir boyut kazandırıyor.

Eylül 2025 itibarıyla televizyon, dijital, sosyal medya ve mağaza içi deneyimlerde hayata geçirilen kampanya, nostalji ile yaratıcılığı buluşturuyor. Yeni dönemde ayrıca Miley Cyrus’un yüzü olacağı yepyeni bir ruj koleksiyonu ve Sky High maskara lansmanları da gerçekleştirilecek.

MAC, yeni global elçisi Doja Cat’e ruj “yedirdi”

featured Maybelline New York Miley Cyrus
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
3 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
4 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
5 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Güncel Haberler
Tüketiciler "sürdürülebilir restoranlara" yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Tüketiciler “sürdürülebilir restoranlara” yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
2026’da gündem "kültür bütçesi" olmalı!
2026’da gündem “kültür bütçesi” olmalı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ağustos ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haberler
Ağustos ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nafizcan Önder
3 Eylül 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül - 3 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül – 3 Ekim)
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
“Mystery box” akımına Pringles da katıldı!
Haberler
“Mystery box” akımına Pringles da katıldı!
İrem Alimoğlu
3 gün önce
KFC, Türkiye pazarına HD Holding’le geri dönüyor!
Haberler
KFC, Türkiye pazarına HD Holding’le geri dönüyor!
Nafizcan Önder
11 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.