MG Media 20’nci yılında yeniliklerle büyüyor
Bu sene 20’nci yılını kutlayan, Türkiye’nin bağımsız medya ajanslarından MG Media, yılın ilk yarısını birçok yenilikle geride bıraktı.
2016’da en fazla yeni müşteri kazanan medya ajansı
MG Media yılın ilk yarısında kazandığı16 müşteriyle büyümeye devam ediyor. 2016 yılı başı itibariyle mobil dünyanın iki dikkat çeken markası Letgo ve Getir’in Türkiye lansmanlarını hayata geçirirken, inşaat sektöründen Akfen, Acarlar, Makro İnşaat, Babacan Yapı, Ege Seramik ve Izka İnşaat, gıda sektöründen Tamek, Marmara Birlik, Oba Makarna, Beypiliç, Yonca Gıda, ev dekorasyon sektöründen Yatsan, İşbir Yatak, Lineadekor’u portföyüne ekledi.
Markalara global pazarlarda medya planlama-satınalma hizmeti
MG Media’nın bir diğer yeniliği ise TheNetworkOne üyesi olması. Mayıs ayı itibariyle Dünya’nın en büyük bağımsız ajans networkü olan TheNetworkOne’ın üyesi oldu. Bünyesinde 107 ülkede 800 ajans bulunduran TheNetworkOne, sunduğu hızlı, tarafsız, alternatifli çözümlerle geniş coğrafyalarda müşterilerinin medya ihtiyaçlarını karşılama gücü veriyor.
LetGo, Türkiye pazarında büyük bir ivmeyle büyüyor
Yıllın dikkat çeken markalarından Letgo’nun lansmanı 2016’nın Ocak ayında yapıldı.
Letgo aplikasyonu kampanya başlangıcının ardından bir hafta gibi kısa bir süre içinde IOS’un en popüler aplikasyonlar listesinde ilk sıraya yerleşti. Ayrıca lanse edildiği günden bu yana hem AppStore, hem de Google Play’de en popüler uygulamalar arasında yer almaya devam ediyor. Letgo’nun Türkiye’de yakalamış olduğu büyüme, ilk ve en büyük pazarı olan ABD pazarında yakladığı lansman başarısını bile geride bırakırken, Letgo lansmanı MG Media’nın başarı hikayeleri içinde yerini aldı.
MG Media gayrimenkul sektörüne MENA bölgesinden talep yaratıyor
Son bir kaç yılda yurtdışından, özellikle MENA bölgesinden, Türkiye’ye yatırım potansiyeli her geçen gün artmakta. Bu iç göründen yola çıkan Makro inşaat Esas İstanbul kampanyasıyla Ramazan döneminde MENA bölgesindeki yatırımcıların ilgisini çekmeyi hedefledi. Bölgeye özel farklı mecralarda hayata geçirdiğimiz kampanya ile web sitesine 500.000’in üzerinde trafik yaratılırken binlerce form toplandı ve yurt dışı pazarlarda yeni bir başarı hikayesi yaratıldı.