3 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
MG International Fragrance Summit '22 koku dünyasının devlerini bir araya getirdi
Haberler

MG International Fragrance Summit ’22 koku dünyasının devlerini bir araya getirdi

Marketing Türkiye
25 Mart 2022
2 dk okuma

Dünya Esans Günü (World Fragrance Day) kapsamında Türkiye’de alanında ilk kez düzenlenen “MG International Fragrance Summit ‘22”, koku dünyasının global marka ve temsilcilerini bir araya getirdi. Uluslararası esans üreticisi MG International Fragrance Company’nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen zirve; koku dünyasına farkındalık yaratmayı ve sürdürülebilir bir gelecek için multidisipliner bakış açısı ortaya koymayı amaçladı.

Uluslararası esans üreticisi MG International Fragrance Company, esans dünyasında benimsenen Dünya Esans Günü (World Fragrance Day) kapsamında, Türkiye’de alanında ilk kez gerçekleştirilen “MG International Fragrance Summit ‘22”ye ev sahipliği yaptı. Koku dünyasının global markaları, parfüm endüstrisinin deneyimli temsilcileri ve “Koku aşkına” yolculuğa çıkanların bir araya geldiği etkinlik; sohbet oturumları, koku ile eşleşen tadım sunumları, koku müzesi ve koku deneyimleriyle zenginleşti. 22 Mart 2022 Salı günü Soho House İstanbul’da gerçekleşen zirvede; kokunun hayatımızdaki önemine vurgu yaparak sağlıktan esansın üretimine, koku trendlerinden sanata ve modaya, sürdürülebilir gelecek algısından kokuya değer katmış asırlık markalara ve geleceğin kokusuna kadar kısacası “koku hakkında her şey’’ masaya yatırıldı.

MG International Fragrance Summit '22 koku dünyasının devlerini bir araya getirdi

Ebru Akel’in renkli sunumuyla gerçekleşen zirve kapsamında, “Koku Hakkında Her Şey”, “Koku Dünyasına Bakış”, “Sürdürülebilir Kokular”, “Koku Duyusuyla İletişim” olmak üzere 4 oturum gerçekleştirildi. Oturumların konuk moderatörlüğünü ise Marketing Türkiye Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, Sabah Gazetesi Yazarı İdil Demirel, Alem Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Gözde Yörükoğlu Ersu ve MG International Fragrance Company Kurumsal İletişim Müdürü Duygu Beşbıçak üstlendi.

 ‘’MG International Fragrance Summit’’22 oturum aralarında; koku ve tad eşleştirmeleriyle tadım sunumları gerçekleştirildi. Uluslararası Servis ve Lezzet Akademisi Usla’nın uzmanları, katılımcılara keyifli molalar yaşattı. Skola By Usla Barista Şefi İrfan Ateş, kahvede kokunun değerine vurgu yaptığı sunumuyla beraber katılımcılara lezzetli kahveler ikram edildi. USLA Akademi Bar ve Miksoloji eğitmenleri, Any bar Miksolojisti Talat Aydın ve Alexandra Coctail Bar Miksolojisti Talat Arslan’ın sunumuyla ise kahve birleşimi ve kokunun önemi ön plana çıktı.

Kapanış seremonisi de renkli görüntülere sahne oldu. MG International House DJ’I Alper Öztovi, seti eşliğinde müzik ziyafeti çeken katılımcılar; 2022 koku trendi deneyimi yaşadı ve MG International Koku Müzesi seçkisini görme imkanı buldu.

MG International Fragrance Summit '22
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
3 Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
4 Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
5 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
Güncel Haberler
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

E-ticarette mikro işletmeler çoğunlukta ama pastayı büyükler yiyor!
Haberler
E-ticarette mikro işletmeler çoğunlukta ama pastayı büyükler yiyor!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Haberler
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri, 11 yıldır tüketicide güven unsuru oluşturuyor!
Haberler
Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri, 11 yıldır tüketicide güven unsuru oluşturuyor!
Advertorial
2 hafta önce
Takım sevgisinden kimlik inşasına: Türkiye’de futbol ve duygusal bağlar
Haberler
Takım sevgisinden kimlik inşasına: Türkiye’de futbol ve duygusal bağlar
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.