23 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Mendil kutuları tuvale dönüştü...
Haberler

Mendil kutuları tuvale dönüştü…

Marketing Türkiye
7 Mayıs 2025
1 dk okuma

Kağıt mendil markası Kleenex, sanat ve tasarımı günlük yaşamın bir parçası haline getirme vizyonuyla, ünlü İngiliz sanatçı Mr. Doodle (Sam Cox) ile dikkat çekici bir iş birliğine imza attı. Bu özel projede, Mr. Doodle’ın karakteristik siyah-beyaz “graffiti spagetti” tarzı, Kleenex’in sınırlı sayıda üretilen mendil kutularına taşındı. Ortaya çıkan ürünler, yalnızca işlevsel değil, aynı zamanda koleksiyon değeri taşıyan mini sanat eserleri olarak konumlandırılıyor.  

Mr. Doodle’ın enerjik ve eğlenceli çizimleri, Kleenex’in klasik kutu tasarımlarına yeni bir soluk getiriyor. Bu iş birliği, markanın daha önce Betsey Johnson ve Isaac Mizrahi gibi tasarımcılarla gerçekleştirdiği projelerin ardından, sanatla iç içe geçmiş bir marka kimliği oluşturma stratejisinin devamı niteliğinde.

Kleenex’in bu tür iş birlikleri, markanın sadece hijyen ürünü sağlayıcısı olmanın ötesine geçerek, tüketicilerin yaşam alanlarına estetik ve yaratıcılık katma hedefini yansıtıyor. Özellikle genç ve tasarıma duyarlı kitlelere hitap eden bu strateji, markanın algısını güçlendiriyor.

Sınırlı sayıda üretilen bu özel kutular, koleksiyon meraklıları ve sanatseverler için cazip bir ürün haline gelirken, sosyal medya üzerinden yapılan tanıtımlar ve kullanıcı paylaşımlarıyla da geniş kitlelere ulaşıyor. Bu yaklaşım, tüketiciyle duygusal bir bağ kurma ve marka sadakatini artırma açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.

Kleenex ve Mr. Doodle iş birliği, sanatın günlük yaşam ürünleriyle entegrasyonunun başarılı bir örneğini sunuyor. Bu tür projeler, markaların sadece ürün satışı değil, aynı zamanda tüketiciyle anlamlı bir ilişki kurma çabalarının bir yansıması olarak öne çıkıyor.

featured
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
3 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 WhatsApp, "Güncellemeler" sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
WhatsApp, “Güncellemeler” sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
Güncel Haberler
Türk sanatçılar 2024’te Spotify'dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
Türk sanatçılar 2024’te Spotify’dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
SXSW Londra'da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı...
SXSW Londra’da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı…
Tesla'nın sürücüsüz robotaksileri trafiğe çıktı!
Tesla’nın sürücüsüz robotaksileri trafiğe çıktı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Normal Doğum" tartışmalarının gölgesinde: Doğum, bilgiyle değil korkuyla mı şekilleniyor?
Haberler
“Normal Doğum” tartışmalarının gölgesinde: Doğum, bilgiyle değil korkuyla mı şekilleniyor?
Marketing Türkiye
19 Nisan 2025
Golden Drum 2025 jürisi belli oldu!
Haberler
Golden Drum 2025 jürisi belli oldu!
Sena Tufan
18 Nisan 2025
"Peşin ödeme yapan" pazarlamacıların sayısı azalıyor!
Haberler
“Peşin ödeme yapan” pazarlamacıların sayısı azalıyor!
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Haberler
Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Marketing Türkiye
22 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.