Memeder, Migros ve Pantene’den meme kanserine karşı yeni kampanya: #BirlikteDahaGüçlüyüz
Migros, Pantene ve Memeder, meme kanserinde erken teşhisin önemine dikkat çekmek amacıyla bir sosyal sorumluluk projesi hazırladı. Kampanya sözcüsü Bergüzar Korel oldu.
P&G markası Pantene; Migros ve Memeder (Meme Sağlığı Derneği) desteğiyle, tüm kadınların meme kanserine karşı bilinçlenmesine ve güçlenmesine katkıda bulunacak bir projeyi hayata geçiriyor.
Proje kapsamında 30 Haziran’a kadar Migros mağazalarından yapılacak pembe kurdele etiketli Pantene ürünlerinin satışından elde edilen gelirin bir kısmı, Memeder’e bağışlanacak., 3 ay boyunca meme kanseriyle ilgili bilinçlendirme çalışmaları gerçekleştirilecek. Kampanyanın simgesi ise saçlara takılmak üzere kullanılan pembe kurdele olacak.
Pantene, sosyal medyada da meme kanseri konusunda farkındalık yaratmak için #BirlikteDahaGüçlüyüz hareketi başlatıyor. Bu farkındalık hareketi kapsamında kadınların projeye desteklerini saçlarındaki pembe kurdele ile birlikte sosyal medyadan fotoğraf paylaşarak göstermeleri isteniyor. Bu sayede kansere karşı daha çok kadının bilinçlendirilmesi, konuya dikkat çekilmesi ve kadınların bu süreçte hep birlikte desteklenerek kendini güçlü hissetmesi hedefleniyor.