Medya takibi pazarına yeni oyuncu: BuzzCovery
Hollanda merkezli Byelex firmasının Haber odaklı marka ve sektör analiz çözümü olan BuzzCovery, Türkiye’de Faselis Veri Teknolojileri tarafından pazara sunuldu. Pazardaki diğer medya takip çözümlerinden farklı olarak önceden anahtar kelime tanımlaması yapmanıza gerek yok. İstediğiniz kelimeyi veya kelime grubunu belirlediğiniz tarih aralığında arayabiliyorsunuz. Sonuçlar ve analiz raporu ise aynı anda ekranınıza yansıyor.
4 bine yakın haber sitesini takip eden ve veritabanına her ay Türkiye’den 200 bin yeni haber sayfası eklenen BuzzCovery sadece kurumsal iletişim departmanlarının değil kurumların satış ve pazarlama departmanlarının da günlük operasyonları sırasında kullanabilecekleri bir ürün. BuzzCovery sayesinde pazarlama ve satış departmanı çalışanları kendi markaları ile birlikte rakip markalar hakkında medyada neler konuşulduğunu, sektörlerinde hangi konuların öne çıktığını anlık olarak takip edebiliyor.
Müşterilerinin kendilerinden uzun süredir medya takibi konusunda da bir çözüm sunmalarını talep ettiklerini söyleyen Faselis Türkiye Genel Müdürü İlknur Altın Ünaç, BuzzCovery ile müşterilerine hızlı, esnek ve düşük maliyetli bir çözüm sunduklarını belirtti. Ünaç sözlerine “Piyasadaki medya takip çözümleri ne yazık ki ne hız olarak ne de kullanıcı arayüzü açısından Faselis’in hızlı ve işlevsel arayüzüne alışık kullanıcılarımızı tatmin edecek durumda değildi. Bu nedenle özellikle Bigdata konusunda uzman olan Byelex’in çözümü olan BuzzCovery’i Türkiye’de satışa sunmaya karar verdik” diye devam etti.
Mevcut medya takip çözümlerinden tamamen farklı olacak şekilde kullanıcı başı sabit ücret modeli ile satılan BuzzCovery farklı bütçe ve ihtiyaçlara hitap etmek için iki farklı paket seçeneği ile sunuluyor.