17 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Media Markt Twitter kullanıcılarının maç izleme alışkanlıklarını araştırdı
Haberler

Media Markt Twitter kullanıcılarının maç izleme alışkanlıklarını araştırdı

Marketing Türkiye
17 Haziran 2016
1 dk okuma

Media Markt, Gonzo Insight işbirliğiyle son bir yıl içinde atılan 175.393 Tweet’i inceleyerek Twitter kullanıcılarının maç izleme alışkanlıklarını ortaya koydu. 

Totemler olmazsa olmazlardan

18.881 kullanıcının %12’si maç esnasında totem için formasını giyiyor, %3’ü maçı yanındakilerle kol kola, %3’ü ise güneş gözlüğü ile izliyor. Kritik pozisyonlara kalbi dayanmayan %1’lik kesim maç esnasında çay koymaya giderken, %1’i ise kendini tuvalete kapatıyor. 

İzleyiciler maç coşkusunu en çok babalarıyla yaşıyor

Yapılan araştırmanın sonucuna göre; 18.458 kullanıcının %38’i maç heyecanını ve coşkusunu babasıyla paylaşmayı tercih ediyor. %24’ü arkadaşlarıyla izlerken, %9’u ağabeyi, %9’u küçük kardeşi, %9’u annesi, %6’sı sevgilisi, %4’ü eşi ve %1’i ise ablasıyla maç coşkusunu yaşıyor.

Yüzleri en çok gol sevinci güldürüyor

1.892 kullanıcının %36’sı en çok gol kaçmasına sinirlenirken, %33’ü ise gereksiz çalıma kızıyor. 829 kullanıcının %54’ünün yüzünü en çok güldüren rakibinin kaybetmesi oluyor. %19’unu en çok gol sevinci, %19’unu ise galibiyet sevinci güldürüyor.

34.310 Twitter kullanıcısının %48’i maç sırasında bir şeyler içiyor, %18’i direk sofra başında televizyon izlerken, %6’sı çekirdek çitlemeyi tercih ediyor.

İzleyiciler en çok maç esnasında kanalın değiştirilmesinden şikayet ediyor

34.310 kullanıcıdan %65’i maçı trafik yüzünden, %10’u ise iş nedeniyle maçı kaçırıyor. %20’si eşinin farklı bir programı tercih etmesi nedeniyle maçı izleyemiyor.

Maç esnasında eşinin/annesinin kanal değiştirmesinden şikayet edenlerin sayısı ise bir hayli fazla. 55.323 Twitter kullanıcısı maç sırasında kanalın değiştirilmesinden, 1.152 kullanıcı ise televizyonun önünden geçenlerden müzdarip.

Milli Takım için umutlar yüksek

Avrupa Şampiyonası için ise kullanıcılar şimdiden beklentilerini paylaşıyor. 4.223 kullanıcının %32’si Milli Takım’ın yarı finale çıkacağını söylerken, %28’i ise çeyrek finali garanti olarak görüyor. %17 ise Milli Takım’ın Türkiye’yi finale taşıyacağından emin.

1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
3 EspressoLab'in yeni uygulaması: EslabFinder ya da "EslabTinder"!
EspressoLab’in yeni uygulaması: EslabFinder ya da “EslabTinder”!
4 İstanbul Boğazı’nda kaçak yapı yıkımı başladı: Baylan Pastanesi’nin eklentisi kaldırıldı
İstanbul Boğazı’nda kaçak yapı yıkımı başladı: Baylan Pastanesi’nin eklentisi kaldırıldı
5 CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
Güncel Haberler
Kış Olimpiyatları ve Paralimpik Oyunları'nın yeni madalyaları tanıtıldı
Kış Olimpiyatları ve Paralimpik Oyunları’nın yeni madalyaları tanıtıldı
Ticaret Bakanlığı’ndan fiyat etiketlerine yeni düzenleme...
Ticaret Bakanlığı’ndan fiyat etiketlerine yeni düzenleme…
Nissan, Japonya’daki Oppama fabrikasını kapatma kararı aldı
Nissan, Japonya’daki Oppama fabrikasını kapatma kararı aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Makarnanın mutlulukla ne ilgisi var?
Haberler
Makarnanın mutlulukla ne ilgisi var?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Sena Tufan
2 hafta önce
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Haberler
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Sena Tufan
11 Mayıs 2025
Rihanna'dan "Şirinler" temalı yeni iş birliği: Fenty x Puma
Haberler
Rihanna’dan “Şirinler” temalı yeni iş birliği: Fenty x Puma
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.