10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Mars'tan Türkiye pazarı için özel lezzet deneyimi: TWIX® Crispy Rolls
Haberler

Mars’tan Türkiye pazarı için özel lezzet deneyimi: TWIX® Crispy Rolls

Advertorial
30 Aralık 2024
3 dk okuma

Günümüzün hızlı temposunda, hayatı tatlandıran küçük mutluluk anları her zamankinden daha kıymetli. Mars, bu anları daha da özel hale getirmek için TWIX®, BOUNTY™ ve MILKY WAY® gibi ikonik ürünlerini, çıtır gofret dokusuyla buluşturan Crispy Rolls formatında, geçtiğimiz günlerde Türkiye pazarına sundu. Mars Orta Avrasya Bölgesi Pazarlama Direktörü Piotr Kaznowski ile hayata geçirdikleri yeniliği ve şirketin yeni lezzetler için önceliklendirdiği Türkiye pazarını konuştuk…

Mars'tan Türkiye pazarı için özel lezzet deneyimi: TWIX® Crispy Rolls
Piotr Kaznowski
Mars Orta Avrasya Bölgesi Pazarlama Direktörü Piotr Kaznowski

Tam olarak hangi ürünlerinizde, nasıl bir inovatif değişiklik yaptınız?

Twix, Bounty ve Milky Way gibi ikonik çikolatalarımızın kendine özel lezzetlerini, çıtır gofret dokusu ve kıvamı ile bir araya getirdik. Twix Crispy Rolls ile çıtır gofretin hafifliğini, karamel aromalı krema dolgusu ve eriyen çikolata kaplamasıyla bir araya getirerek özgün bir lezzet ve unutulmaz bir atıştırmalık deneyimi sunuyoruz. Yine, Milky Way Crispy Rolls ile hafif ve yumuşak krema dolgusu, çıtır gofret ve klasik Milky Way çikolatasıyla yeniden hayat buluyor. Bounty Crispy Rolls ile de tropikal hindistan cevizi lezzeti, çıtır gofretle birleşerek yepyeni bir deneyim sunuyor. Bu üçlü, farklı damak zevklerine hitap ederken çıtır dokularıyla atıştırmalık keyfini bir üst seviyeye taşıyor.

Ayrıca Twix ve Bounty çikolatalarımız uzun süredir Türkiye pazarında çikolata severler ile buluşuyorken, Milky Way’i Mars Türkiye’nin tedarik zinciri ve kalite güvencesiyle ilk kez Türkiye pazarındaki tüketicilerin beğenisine sunmanın heyecanını yaşıyoruz.

Twix, Bounty ve Milky Way gibi ikonik lezzetlerinize inovatif dokunuşlarla yeni bir form kazandırma fikri nasıl doğdu?

Yapılan araştırmalar, tüketicilerin tat ve kıvam başta olmak üzere, erişilebilir yenilikçi ürün arayışında olduğunu gösteriyor. İkonik çikolatalarımızın gofret formatındaki yeni serileri, tüketicilerin bu beklenti ve ihtiyaçları ile birebir örtüşüyor. Aynı zamanda insanların yaşamın içindeki mutluluk anlarına ortak olma taahhüdünde bulunuyoruz. Günlük yaşam içerisinde, hızlı bir tempoda yaşıyoruz ve bazen bu temponun farkına bile varamıyoruz. Oysa hayata tat katan küçük mutluluk anlarına her zamankinden daha fazla ihtiyacımız var. Günün en değerli vakti kendinize ve mutluluğunuza ayırdığınız o andır; günün kalanını tamamlama motivasyonu sağlayan o an… Bir fincan kahve veya bir bardak çay ile, günün stresini atmanıza yardımcı olacak o an… Tüketiciler, “o an”ları daha anlamlı ve keyifli kılmaya çalışırken aynı zamanda daha hafif atıştırmalıklara yöneliyorlar. Yeni rulo gofret serimizle tüketicilerin tüm bu mutluluk anlarına eşlik etmek ve beklentilerine cevap verebilmek üzere buradayız.

Mars olarak tüketicilerin bu beklenti ve ihtiyaçlarını ürün portföyümüzü yenilikçi fikirlerle güçlendirme tutkumuz ile bir araya getirdik ve ortaya gofretin heyecan verici deneyimi çıktı.

Yeni seriniz ile Türkiye pazarını önceliklendiriyorsunuz, peki Türkiye pazarı hakkına neler söyleyebilirsiniz?

Yeni serimizin Türkiye pazarına girişi ve pazarımızın tüm Mars organizasyonu içerisinde önceliklendirilmesi bizim için gerçekten heyecan verici bir adım oldu. Crispy Rolls serimiz, dünyada belirli pazarlarda kısıtlı olarak piyasaya sunulmuş olsa da ilk defa Mars Türkiye tarafından tüm Türkiye’de tam kapsamlı olarak satışa açıldı. Güçlü bir tedarik zinciri ağı ile yeni serimizin dağıtımına devam ediyoruz. Mars olarak gofret kategorisi ile ilk defa Türkiye’deyiz.

Gofret kategorisi, Türkiye’deki atıştırmalık kategorisinin yaklaşık olarak yüzde 40’ını oluşturuyor. Bu kategori, Türkiye ve Orta Avrasya bölgesinde giderek güçlenen, dinamik bir yapıya sahip. Kategorinin büyüme potansiyeli oldukça yüksek ve biz de bu potansiyeli en iyi şekilde değerlendirmeyi hedefliyoruz. Crispy Rolls ile bu kategoriye güçlü bir giriş yaparak, tüketicilere yeni ve farklı lezzetler sunmayı hedefliyoruz.

Son olarak eklemek istedikleriniz…

Mars Wrigley olarak vizyonumuz, “her gün mutluluğu yaşamaya ilham olmak”. Bu doğrultuda, geniş ürün portföyümüz ve inovatif yaklaşımlarımız ile tüketicilere her anlarında mutluluk sunmayı hedefliyoruz. Dünyada 150.000 çalışanımız, 70 ülkede faaliyet gösteren operasyonlarımız ve 170’ten fazla markamız ile tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarına uygun ürünler geliştiriyoruz. Crispy Rolls gibi yenilikçi ürünlerimizle, tüketicilere hem lezzetli hem de keyifli anlar sunmaya devam edeceğiz.

Mars, Incorporated olarak, yarınlarda istediğimiz dünyayı bugün yaptığımız işler aracılığıyla inşa ettiğimize inanıyoruz. 50 milyar doların üzerinde bir aile şirketi olarak, önde gelen evcil hayvan ürünleri ve veterinerlik hizmetlerinden oluşan çeşitli ve büyüyen portföyümüz ile dünyanın her yerindeki evcil hayvanları destekliyor ve kaliteli atıştırmalık ve gıda ürünlerimiz ile her gün milyonlarca insana mutluluk katıyoruz. ROYAL CANIN®, PEDIGREE®, WHISKAS®, M&M’s®, SNICKERS®, TWIX® ve ORBIT® gibi dünyanın en sevilen markalarını üretiyoruz. Çalışmalarımızın merkezinde yer alan Beş Prensibimiz – Kalite, Sorumluluk, Karşılıklı Fayda, Verimlilik ve Özgürlük – 150.000 çalışanımıza, her gün insanlara, evcil hayvanlara ve gezegenimize daha iyi bir dünya sunabilmek için ilham veriyor. 

Mars hakkında daha fazla bilgi için: http://www.mars.com

featured twix
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hangi marka kadınlar için ne yapıyor?
Haberler
Hangi marka kadınlar için ne yapıyor?
Sena Tufan
8 Mart 2025
Instagram, TikTok'un izinde: Arama motoruna dönüşmek için adım atıyor...
Haberler
Instagram, TikTok’un izinde: Arama motoruna dönüşmek için adım atıyor…
Nafizcan Önder
9 Nisan 2025
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Haberler
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Nafizcan Önder
7 gün önce
Şubat ayında TV’de yayınlanan en başarılı reklam filmleri…
Haberler
Şubat ayında TV’de yayınlanan en başarılı reklam filmleri…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.