16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ve Deloitte güçlerini birleştirdi: NexCMO Marketing Academy
Haberler

Marketing Türkiye ve Deloitte güçlerini birleştirdi: NexCMO Marketing Academy

Nafizcan Önder
20 Şubat 2021
4 dk okuma

Giderek artan tüketici beklentileri, farklı jenerasyonların pazarlama metotlarına karşı farklı tepkileri, hızla çoğalan satış ve dağıtım kanalları, alternatif teknoloji kanallarının artması belki de en çok pazarlama birimleri tarafından hissediliyor. Mevcut değişimleri takip edip, ayak uydurabilmek ve zamanında aksiyon alabilmekse günümüzde yeterli olmuyor. Marketing Türkiye ve Deloitte Academy iş birliği ile hayata geçirilen “NexCMO Marketing Academy” işte tam da böyle bir ortamda pazarlama profesyonellerinin ileriyi görebilmesi ve hızla değişen dünyada tüketici davranışlarını önceden analiz edip, jenerik pazarlama stratejilerinin ötesine geçmesini sağlamak amacıyla kuruldu.

Dünya büyük bir değişimden geçerken, şirketlerin pazarlama fonksiyonu “büyüme motoru” haline geldi. Şirketlerin sürdürülebilirliği açısından pazarlama departmanından beklentilerinin artması da bu alanda değişimi kaçınılmaz kıldı. Marketing Türkiye ve Deloitte Academy işbirliğiyle hayata geçirilen NexCMO Marketing Academy, değişimin ancak gerekli yetkinlikleri tanımlayarak ve kazanarak gerçekleşebileceği inancıyla eğitimlerini kurguluyor. Program kapsamında eğitmenlerle katılımcılar arasında sağlanacak networkingin farklı perspektifleri görmek için de sağlam bir zemin oluşturacak.
Pazarlama profesyonellerini geleceğe ve bir adım sonrasına hazırlamak, bunu yaparken de tüm paydaşlarıyla topluma fayda üretmek üzerine kurulan NexCMO Marketing Academy’de elde edilecek gelirin yüzde 20’si Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği’ne (ÇYDD) bağışlanacak…

NexCMO Marketing Academy’nin paydaşları hangi yetkinlikleriyle programda yer alacak?

Değişimi tetikleme vizyonuyla hayata geçirilen “NexCMO Marketing Academy” nin eğitim programı paydaşlarının yetkinlik ve deneyimleriyle sektörde farklılık yaratmayı hedefliyor. Bu iddialı söylemin ardındaysa;

➞ Marketing Türkiye’nin pazarlama alanındaki derin bilgi ve erişimiyle ihtiyaçlara ve trendlere olan hakimiyeti,

➞ Deloitte Danışmanlık’ın pazarlama alanında global ölçekte gerçekleştirdiği araştırmaları ve bu alanda çok sayıda farklı şirkete sunduğu hizmetler kapsamında deneyimleri,

➞ Deloitte Academy’nin 2007 yılından bu yana 14 ana kategoride 3 bin 800’ün üstünde kurum için gerçekleştirdiği binlerce eğitimde yaklaşık 37 bin katılımcıya sunduğu profesyonel eğitim deneyimi,

➞ Program kapsamında eğitmen olarak yer alacak alanında öncü profesyonellerin ve akademisyenlerin bilgi birikimi yatıyor.

Eğitim programları ne zaman hayata geçecek?

Marketing Türkiye ve Deloitte güçlerini birleştirdi: NexCMO Marketing Academy

 

NexCMO Marketing Academy eğitim programı, Mart ayında pazarlamaya yeni bir bakış açısı getirmenin ve değişimden en yüksek faydayı yakalamanın yöntemlerinin ele alınacağı CMO Transition Academy ile başlıyor. CMO Transition Academy’nin ilk serisi, Mart ayında ardışık 4 cumartesi günü gerçekleştirilecek.

 

Farklı hedef kitleler için farklı eğitim programları

NexCMO Marketing Academy çatısı altında farklı seviyelerdeki pazarlama profesyonellerine yönelik tasarlanan
eğitim programları bulunuyor.

Marketing Türkiye ve Deloitte güçlerini birleştirdi: NexCMO Marketing Academy

CMO Transition Academy’de hangi konu başlıkları yer alacak?

Pazarlama alanında ezber bozan işlere imza atmış, pazarlama dünyasında trendleri belirleyen profesyoneller ve akademisyenlerin eğitimci olarak yer alacağı programda “Pazarlamanın Evrimi”, “Tüketiciyi Tanımak”, “Marka ve İnovasyon”, “Pazarlama Teknolojileri” ve “Pazarlama Organizasyonu” konu başlıkları derin içgörülerle anlatılacak.

Pazarlamanın Evrimi

Pazarlama biriminin şirket büyümesinin ana bileşenlerinden biri haline gelen rolü, pazarlama orkestrasyonunu zorlaştıran değişimler ve CMO’ların gözünden trendler değerlendirilecek.

➞ Büyümenin motoru olarak pazarlama – Kampanya yönetiminden gelir yönetimine, teknoloji kullanıcılığından teknoloji yönlendiriciliğine… Taktiksel bir fonksiyondan gelir stratejisini belirleyen bir fonksiyona evrilen pazarlama biriminin şirket büyümesinin ana bileşenlerinden biri haline gelen rolü incelenecek.
➞ Yeni pazarlama dünyasındaki zorluklar – Hızla artan satış / pazarlama kanalları ve teknolojilerinin getirdiği kompleksiteler; geleneksel ve dijital pazarlama operasyonlarının maliyet üzerindeki etkileri; müşteri ve rakiplerin hızla değişen davranışlarına hızlı cevap verme ihtiyacını içeren pazarlama orkestrasyonunu zorlaştıran değişimler saptanacak.
➞ Program kapsamında CMO anket sonuçlarıyla birlikte CMO’ların gözünden dünya genelindeki trendler ve zorluklar açıklanacak.

Tüketiciyi Tanımak

➞ Müşteri içgörüsü ve büyüme: Tüketiciyi tanıma ve duygu durumunu anlamada yeni yöntemler ve yaratıcı bakış açıları, hedef kitle / pazar belirleme, büyüme stratejisini oluşturma ve kurum içi yönlendirmede müşteri içgörüsünün yeri ve önemi konuşulacak.
➞ Müşteri değer yönetimi: Şirket içinde müşterinin sesi olarak pazarlama; müşteri verisi sahipliği, veri toplama ve anlamlandırmada dikkate alınması gerekenler, hızla artan kanallar ve olasılıklar arasında veri stratejisi belirleme, veriden içgörüye dönüşüm ve değer sağlama aşamalarında ileri analitik uygulamaların yeri, müşteri değer yönetimi uygulamaları ve teknolojisi değerlendirilecek.

Marka ve İnovasyon

➞ Marka pozisyonlama ve ürün portföyü: Program kapsamında marka stratejisi ve pozisyonlamadan ürün portföy yönetimine, marka stratejisinde trendlerden sosyal etki odaklı markalar ve güven merkezli markalara kapsamlı bir inceleme yapılacak.
➞ İnovasyon ve yeni iş modelleri: Yeni gelir modelleri yaratmak, söz konusu bir kriz olduğunda yeniden kendini hatırlatıyor. Mevcut kanal ve müşteri portföyünün ötesindeki fırsatlar, yeni iş ortaklıklarıyla farklı kanallar, start-up kültür ve ekosistemiyle birlikte pandemi sürecinde alınan dersler masaya yatırılacak.

Pazarlama Teknolojileri

Bu bölümde müşteri kazanma ve tutundurmada teknolojinin yeri ve pazarlama harcamalarının optimizasyonu anlatılacak!

➞ Yeni nesil deneyim ve anlam: Başarılı iletişim yönetimi, müşteri kazanma ve tutundurmada teknolojinin yeri ve zorluklar, içerik pazarlamasının yükselişi, geri bildirim ekonomisinde yenilikçi uygulamalar; kişiselleştirmede yeni ufuklar: gerçek zamanlı görünürlük, kampanya yönetimi ve iletişim ile hiper kişiselleştirme konuları program kapsamında incelenecek.
➞ Pazarlama harcama optimizasyonu: Harcamaların görünürlüğü nasıl sağlanır? İhtiyaçların doğru analizi için nelere ihtiyacımız var? Dijital kanallarda bütüncül performans yönetimiyle ROI maksimizasyonu neden önemli? Tüm bu sorular oturumda yanıt bulacak…

Pazarlama Organizasyonu

➞ Operasyon modeli: Değişen dinamiklerin pazarlama operasyon modeline getirdiği yenilikler; ajans yönetimi ve çevik pazarlama yaklaşımıyla pazara hızlı adaptasyonun önemi değerlendirilecek.
➞ Yetenek: Veri odaklı dünyada kazanan olmanın ve analitik yetkinlikleri artırırken yaratıcılığı korumanın yol haritası incelenecek.
➞ Şirket İçi işbirliği: Pazarlama biriminin rolünün evrilmesiyle şirket içindeki etkisi arttı. Bu noktada diğer birimlerle nasıl bir iş birliği yapılmalı? Satış iş birliğinden öteye geçerek; finans, teknoloji, strateji gibi birimlerle nasıl ortak çalışma biçimleri geliştirilmeli? Soruların yanıtları Pazarlama Organizasyonu oturumunda…
➞ Kültür ve Performans: Pazarlamanın genelinde performans odaklı kültürü yaymanın önemi değerlendirilecek.

 

Deloitte marketing türkiye NexCMO Marketing Academy
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
Nafizcan Önder
16 Mayıs 2025
Tolga Üner, Golden Drum 2025 jürisinde!
Haberler
Tolga Üner, Golden Drum 2025 jürisinde!
Nafizcan Önder
12 Nisan 2025
Trendyol ve Castle Investments, Ankara'da kurulacak veri merkezi için güçlerini birleştirdi
Haberler
Trendyol ve Castle Investments, Ankara’da kurulacak veri merkezi için güçlerini birleştirdi
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Perakendeden uzaya: Amazon, Starlink'e rakip oluyor
Haberler
Perakendeden uzaya: Amazon, Starlink’e rakip oluyor
Nafizcan Önder
29 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.