“Artık insanlar markalardan çok daha fazlasını bekliyor”
Tüm dünyanın eve kapandığı pandemi günlerinde iş yapış şekilleri de değişti. Marketing Türkiye web sitesinden ve sosyal medya hesapları üzerinden yayına başlayacak Marketing Türkiye New Step’te bu içgörüden yola çıkarak her hafta farklı konuları alanında uzman konukları ağırlayarak, gündemin nabzını tutacak. Türkiye Araştırmacılar Derneği Başkanı ve ThinkNeuro CEO’su Doç. Dr. Yener Girişken, programda kriz dönemlerinde markaların itibar kalkanlarının neler olduğu anlatıyor.
Marketing Türkiye New Step
Koronavirüs pandemisi iş dünyasında tüm paradigmalarını değiştirirken evden çalışmak da sürecin dayattığı bir “yeni normal”e dönüştü. Ve elbette fiziki etkinliklerin bilinmez tarihlere ertelendiği bu yeni normal, dijital buluşmaların önemini de hiç olmadığı kadar artırdı. Zira böylesi puslu bir havada geleceği öngörmek her zamankinden daha hayati bir önem taşıyor. Ancak belki bunun kadar önemli olan bir başka konu da kiminin “kaos” kiminin ise “kriz” olarak nitelendirdiği bu süreci doğru tahlil edip gelecek stratejilerini bu gerçekler üzerine kurgulamak.
Marketing Türkiye New Step serisi her şeyin an bazlı değiştiği bir dünyada değişen tüketici davranışlarını hem yakalamak ve hem de yanıtlamak bir ihtiyaç haline geldi. Marketing Türkiye New Step artık Next Step’in bittiği, New Step’in başladığı günümüzde yepyeni konulara değinecek. Her hafta farklı konu ve alanının önde gelen konuklarıyla Marketing Türkiye web sitesi ve sosyal medya hesaplarından katılımcılarla bir araya gelecek olan Marketing Türkiye New Step dijital dönüşümden yapay zekaya, medya sektöründen e-ticarete kadar pek çok konuda vizyon yaratan oturumlara ev sahipliği yapacak.