Görmezden Gelme ve Öyle Söyleme!

Görmezden Gelme ve Öyle Söyleme!

Abdi İbrahim Otsuka tarafından başlatılan ve toplumda ruh sağlığına ilişkin bilinen yanlışlar konusunda farkındalık yaratmayı…

Alışveriş deneyiminde mükemmellik

Alışveriş deneyiminde mükemmellik

Alışveriş kavramı her yıl biraz daha değişiyor. Dört yanı kapalı binalar olarak başlayan alışveriş merkezleri…

Dijital dönüşüm ama nasıl? Dijital dönüşümle verimli şirket olmak…

Dijital dönüşüm ama nasıl? Dijital dönüşümle verimli şirket olmak…

LOGO Grup CEO’su Mehmet Buğra Koyuncu Marketing Türkiye New Step canlı yayınında, dijital dönüşümle şirketlerin…

Yeniyi Ararken: 2020 Marketing Trends Recap

Yeniyi Ararken: 2020 Marketing Trends Recap

Marketing Türkiye web sitesinden ve sosyal medya hesapları üzerinden canlı olarak yayınlanan Marketing Türkiye New…

Yeniyi Ararken: 2020 Marketing Trends Recap

Yeniyi Ararken: 2020 Marketing Trends Recap

Marketing Türkiye web sitesinden ve sosyal medya hesapları üzerinden canlı olarak yayınlanan Marketing Türkiye New…

“E-ticarete dair doğru bilinen yanlışlar ve yanlış bilinen doğrular”

“E-ticarete dair doğru bilinen yanlışlar ve yanlış bilinen doğrular”

TÜBİSAD Yönetim Kurulu Başkanı K. Erman Karaca ve Deloitte Danışmanlık Şirket Ortağı Hakan Göl ile…

"Yeni normalde çalışan sadakatini arttırmak için neler yapılmalı?"

“Yeni normalde çalışan sadakatini arttırmak için neler yapılmalı?”

DeFacto İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı ve PERYÖN Türkiye İnsan Yönetimi Derneği Başkanı Berna Öztınaz’ı,…

Lüks ürünler pazarında tüketim alışkanlıkları nasıl şekillenecek?

Lüks ürünler pazarında tüketim alışkanlıkları nasıl şekillenecek?

BEYMEN CMO’su Polat Uyal ve BEYMEN Pazarlama İletişim Genel Müdür Yardımcısı Mirella Kaspi ile Marketing…

Pandemi öncesi ve sonrasında fayda odaklı marka nasıl olunur?

Pandemi öncesi ve sonrasında fayda odaklı marka nasıl olunur?

Koç Holding Kurumsal Marka ve Sponsorluklar Koordinatörü Okyar Tuncel, Arçelik CMO’su Zeynep Yalım Uzun ve…

Marketing Türkiye New Step: “Karantina günlerinde stok yaratıcılık!”

Marketing Türkiye New Step: “Karantina günlerinde stok yaratıcılık!”

Shutterstock Türkiye Bölge Direktörü Didem Yörük ile Marketing Türkiye New Step canlı yayınında “Karantina günlerinde…

Perakendenin yeni normali ve Türk işi market markaları

Perakendenin yeni normali ve Türk işi market markaları

AKADEMETRE Research & Stategic Planning Yönetim Kurulu Başkanı Halil İbrahim Zeytin ile Marketing Türkiye New…

SINAVDAYIZ! Covid-19 sonrasında şirketleri, liderleri, devletleri, çalışanları ve uluslararası organizasyonları NELER bekliyor?

SINAVDAYIZ! Covid-19 sonrasında şirketleri, liderleri, devletleri, çalışanları ve uluslararası organizasyonları NELER bekliyor?

Marketing Türkiye web sitesinden ve sosyal medya hesapları üzerinden canlı olarak yayınlanan Marketing Türkiye New…