17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye New Step'in konuğu FutureBright Araştırma Kurucu Ortağı Akan Abdula oldu
Haberler

Marketing Türkiye New Step’in konuğu FutureBright Araştırma Kurucu Ortağı Akan Abdula oldu

Marketing Türkiye
1 Nisan 2020
2 dk okuma

Tüm dünyanın eve kapandığı pandemi günlerinde iş yapış şekilleri de değişti. Marketing Türkiye web sitesinden ve sosyal medya hesapları üzerinden yayına başlayan Marketing Türkiye New Step’te bu içgörüden yola çıkarak her hafta farklı konuları alanında uzman konukları ağırlayarak, gündemin nabzını tutuyor. Marketing Türkiye New Step’in ilk konuğu ise FutureBright Araştırma Kurucu Ortağı Akan Abdula oldu. 1 Nisan’da yayınlanan programda koronavirüs sürecinde toplumsal değişimler ve toplumun koronavirüs algısı konuşuldu.

Koronavirüs pandemisi iş dünyasında tüm paradigmalarını değiştirirken evden çalışmak da sürecin dayattığı bir “yeni normal”e dönüştü. Ve elbette fiziki etkinliklerin bilinmez tarihlere ertelendiği bu yeni normal, dijital buluşmaların önemini de hiç olmadığı kadar artırdı.

Zira böylesi puslu bir havada geleceği öngörmek her zamankinden daha hayati bir önem taşıyor. Ancak belki bunun kadar önemli olan bir başka konu da kiminin “kaos” kiminin ise “kriz” olarak nitelendirdiği bu süreci doğru tahlil edip gelecek stratejilerini bu gerçekler üzerine kurgulamak.

Next Step bitti “New Step” başladı

Marketing Türkiye New Step serisi her şeyin an bazlı değiştiği bir dünyada değişen tüketici davranışlarını hem yakalamak ve hem de yanıtlamak bir ihtiyaç haline geldi. Marketing Türkiye New Step artık Next Step’in bittiği, New Step’in başladığı günümüzde yepyeni konulara değiniyor. Her hafta farklı konu ve alanının önde gelen konuklarıyla Marketing Türkiye web sitesi ve sosyal medya hesaplarından katılımcılarla bir araya gelen Marketing Türkiye New Step dijital dönüşümden yapay zekaya, medya sektöründen e-ticarete kadar pek çok konuda vizyon yaratan oturumlara ev sahipliği yapacak.

Marketing Türkiye New Step’in ilk konuğu ise FutureBright Araştırma Kurucu Ortağı Akan Abdula oldu. Abdula ilk programda Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen ve Marketing Türkiye Haber Müdürü Ferruh Altun’un sorularını yanıtladı.

“Kaçamadığımız dünyada savaşmak zorundayız”

Koronavirüs sürecinde toplumsal değişimler ve toplumun koronavirüs algısı ile değerlendirmelerde bulunan FutureBright Araştırma Kurucu Ortağı Akan Abdula, “Koronavirüs tüm dünyadan farklı olarak bizde ekonomik krizin üzerine geldi. Ekonomik kriz sırasında zaten bu da anksiyete duygusuydu. Son bir buçuk yıldır masanın altında saklanan bizi oradan çıkardı. Çünkü bir dönemdir hareketsiz, korkmuş ve sinmiş kitlelerdik. Şimdiyse korku dünyasının içerisindeyiz. Korku dünyasında savaş ya da kaç mekanizması devreye girer. Kaçacak bir yerimiz de yok. Kaçamadığımız dünyada savaşmak zorundayız.” ifadelerini kullandı.

Programda “Biz Bize Yeteriz Türkiyem” kampanyası değerlendiren Abdula şunları söyledi: “Biz Bize Yeteriz Türkiyem” kampanyası doğru bir içgörü üzerine oturtulduğuna inanıyorum. Cumhurbaşkanı Erdoğan daha ilk konuşmasında salgını bir düşman olarak tanımladı. Bu kampanyayla da birlikte aynı cephede savaştığımızı ve bu savaşı birlikte kazanacağımızı anlatmak istiyor. Böyle bakıldığında doğru bir iletişim olarak görüyorum. Ancak bu dönemde herkesin taşın altına elinin koyulmasına da izin verilmeli.”

1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (23-29 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (23-29 Mayıs)
Sena Tufan
3 hafta önce
Her 10 teknoloji liderinden 8'i FOMO yaşıyor!
Haberler
Her 10 teknoloji liderinden 8’i FOMO yaşıyor!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
BTM uluslararası arenada büyüme hedefiyle harekete geçti!
Haberler
BTM uluslararası arenada büyüme hedefiyle harekete geçti!
Sena Tufan
22 Nisan 2025
"Çay her şeyi çözer"
Haberler
“Çay her şeyi çözer”
Sena Tufan
16 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.