“Lider Markalar” stratejilerini Marketing Türkiye Mayıs sayısında anlatacak…
Sadece pazar payındaki hakimiyet “Lider marka” olmaya yetmiyor. Lider marka olmak yeniliklerle, özgüvenli yaklaşımla sektöre yeni ufuklar kazandırmayı gerektiriyor. Bu sebeple de sektöründe lider marka olarak anılmak başarı kriterleri arasında elbette en tepede yer alıyor. Ancak liderliğin sorumluluğunu taşımak, tüketicinin lider olarak belirlediği marka olarak aksiyonlar almak ve bunun iletişimini başarıyla sürdürmek de bu önemli başarıyı koruyup sürdürmek için olmazsa olmazlar arasında…
Bu doğrultuda, Marketing Türkiye Mayıs sayısında yer alacak olan “Lider Marka Stratejisi” dosyasında önde gelen iletişimciler ve marka stratejistleri lider marka olmanın sorumluluklarını ve takip etmeleri gereken stratejileri aktarırken, VeriNays Araştırma şirketinin Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği kapsamlı araştırma da 10 farklı sektörde lider markalara ışık tutacak…
Marketing Türkiye adına VeriNays Araştırma şirketinin gerçekleştirdiği “Lider Markalar” araştırmasında lider markalar şu parametrelerle belirlenecek:
Sektöründe en bilinen/tanınan marka olması… |
Sektöründe en çok reklam yapan marka olası… |
Sektöründe en çok satış yapan, en çok tercih edilen marka olması… |
Yenilikleri en yakından takip eden marka olması… |
Sektöründe en çok tavsiye edilen marka olması… |
Her yerde kolaylıkla ulaşılan ürün/hizmetlere sahip marka olması… |
Toplumsal konulara en çok eğilen marka olması… |
Sektöründe en kaliteli ürün/hizmetleri sunan marka olması… |
Sektöründe en uygun fiyatlı ürün/hizmetleri sunan marka olması… |
Satış sonrası müşterilerinin memnuniyetini en çok önemseyen marka olması… |
“Lider Markalar” araştırmasında yer alan 10 sektör
- Giyim
- E-Ticaret
- Otomotiv
- Akaryakıt
- Bankacılık
- Ev Tekstili
- Süpermarket
- Fast-Food
- Beyaz Eşya
- Klima
Çarpıcı veriler ve uzman içgörüleriyle hazırlanan “Lider Marka Stratejileri” dosyası Marketing Türkiye Mayıs sayısında okurlarıyla buluşacak. Sakın kaçırmayın!
Marketing Türkiye Mayıs sayısına D&R’lardan ulaşabilir, Dijital Abonelik ile Marketing Türkiye web sitesi üzerinden ve Turkcell Dergilik, Türk Telekom e-Dergi uygulamaları aracılığıyla okuyabilirsiniz.