23 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye Mayıs sayısı dijital olarak yayında
Haberler

Marketing Türkiye Mayıs sayısı dijital olarak yayında

Marketing Türkiye
3 Mayıs 2020
2 dk okuma

Dünyayı ve ülkemizi etkisi altın alan Koronavirüs sebebiyle güncel içerikler ve çarpıcı araştırmalarla hazırladığımız Marketing Türkiye Mayıs sayısını web sitemiz üzerinden tüm okurlarımızın erişimine sunuyoruz. 

Dünyayı saran ve ülkemizi de etkisi altın alan koronavirüs sebebiyle pek çok sektör gibi pazarlama sektörü de evden çalışarak katma değer üretmeye devam ediyor. Yayın hayatının 30. yılına içinde bulunduğumuz zorlu şartlarda adım atan Marketing Türkiye de bu süreçte sektördeki bilgi akışını artırmak ve sektör profesyonellerinin hem markalara hem de topluma katkılarını okuyucularıyla buluşturmak için var gücüyle çalışıyor.

Bu anlayışla, baslı yayınlara ulaşmanın zorluğunu da göz önünde bulundurarak güncel içerikler ve çarpıcı araştırmalarla hazırladığımız Marketing Türkiye Mayıs sayısını web sitemiz üzerinden tüm okurlarımızın erişimine sunuyor. Ayrıca Marketing Türkiye Mayıs sayısını Turkcell Dergilik, Türk Telekom e-Dergi uygulaması ve Dijital Abonelik servisimizde de bulabilirsiniz.

Marketing Türkiye Mayıs sayısı dijital olarak yayındaDeğişen Tüketim Alışkanlıklarıyla Pazarlamada New Step

  • Koronavirüs reklam sektörünü nasıl etkileyecek?
  • Koronavirüs günlerinde dijital pazarlama yükselişte
  • Medya planlama ajanslarının geleceği nasıl şekillenecek?
  • PR’ın önemi artacak!
  • Koronavirüs araştırma sektörünün kimyasını değiştiriyor!
  • Değişen Tüketim Alışkanlıklarıyla Pazarlamada New Step
  • Doğan Şentürk: “FOX Haber çok izleniyor çünkü: Soruyor, sorguluyor, saklamıyor!”
  • Haluk Levent: “Hedefimiz Ahbap’ı uluslararası boyuta taşımak”
  • Eskisini unutun! İşte yeni tüketici…
  • Tüketiciler salgın sürecinde markalardan ne bekliyor?
  • Salgın döneminde tüketiciye destek veren markalar
  • Türk halkının “yaşam sepeti”nde neler var?
  • Kriz mi kaos mu?
  • Teknoloji pazarlamayı nasıl değiştirecek?
  • Salgın döneminin can simidi: Mobil uygulamalar

Detayları ve daha fazlası Mayıs sayısında sizleri bekliyor.

Aşağıdaki Kapağı tıklayarak Marketing Türkiye Mayıs sayısına ulaşabilirsiniz…

Marketing Türkiye Mayıs sayısı dijital olarak yayında

1 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
5 37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Güncel Haberler
İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Jennifer Lopez, 5 Ağustos’ta İstanbul Festivali’nde sahne alacak
Haberler
Jennifer Lopez, 5 Ağustos’ta İstanbul Festivali’nde sahne alacak
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Sosyal sorumluluktan gerçek etkiye: RüzgarA ÇEVir ile Hatay’da umut yükseldi
Haberler
Sosyal sorumluluktan gerçek etkiye: RüzgarA ÇEVir ile Hatay’da umut yükseldi
Marketing Türkiye
6 gün önce
Bir poşet nasıl bir reklam mecrasına dönüşür?
Haberler
Bir poşet nasıl bir reklam mecrasına dönüşür?
Sena Tufan
4 Nisan 2025
Spotify kaynakları, "temsilcilik yok" eleştirilerine yanıt verdi
Haberler
Spotify kaynakları, “temsilcilik yok” eleştirilerine yanıt verdi
Marketing Türkiye
13 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.