Marketing Türkiye Mayıs sayısı dijital olarak yayında
Dünyayı ve ülkemizi etkisi altın alan Koronavirüs sebebiyle güncel içerikler ve çarpıcı araştırmalarla hazırladığımız Marketing Türkiye Mayıs sayısını web sitemiz üzerinden tüm okurlarımızın erişimine sunuyoruz.
Dünyayı saran ve ülkemizi de etkisi altın alan koronavirüs sebebiyle pek çok sektör gibi pazarlama sektörü de evden çalışarak katma değer üretmeye devam ediyor. Yayın hayatının 30. yılına içinde bulunduğumuz zorlu şartlarda adım atan Marketing Türkiye de bu süreçte sektördeki bilgi akışını artırmak ve sektör profesyonellerinin hem markalara hem de topluma katkılarını okuyucularıyla buluşturmak için var gücüyle çalışıyor.
Bu anlayışla, baslı yayınlara ulaşmanın zorluğunu da göz önünde bulundurarak güncel içerikler ve çarpıcı araştırmalarla hazırladığımız Marketing Türkiye Mayıs sayısını web sitemiz üzerinden tüm okurlarımızın erişimine sunuyor. Ayrıca Marketing Türkiye Mayıs sayısını Turkcell Dergilik, Türk Telekom e-Dergi uygulaması ve Dijital Abonelik servisimizde de bulabilirsiniz.
Değişen Tüketim Alışkanlıklarıyla Pazarlamada New Step
- Koronavirüs reklam sektörünü nasıl etkileyecek?
- Koronavirüs günlerinde dijital pazarlama yükselişte
- Medya planlama ajanslarının geleceği nasıl şekillenecek?
- PR’ın önemi artacak!
- Koronavirüs araştırma sektörünün kimyasını değiştiriyor!
- Değişen Tüketim Alışkanlıklarıyla Pazarlamada New Step
- Doğan Şentürk: “FOX Haber çok izleniyor çünkü: Soruyor, sorguluyor, saklamıyor!”
- Haluk Levent: “Hedefimiz Ahbap’ı uluslararası boyuta taşımak”
- Eskisini unutun! İşte yeni tüketici…
- Tüketiciler salgın sürecinde markalardan ne bekliyor?
- Salgın döneminde tüketiciye destek veren markalar
- Türk halkının “yaşam sepeti”nde neler var?
- Kriz mi kaos mu?
- Teknoloji pazarlamayı nasıl değiştirecek?
- Salgın döneminin can simidi: Mobil uygulamalar
Detayları ve daha fazlası Mayıs sayısında sizleri bekliyor.
Aşağıdaki Kapağı tıklayarak Marketing Türkiye Mayıs sayısına ulaşabilirsiniz…