18 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
9 Şubat 2021
3 dk okuma

Social Media Awards Turkey 2021’de Erken Başvuru Dönemi Başladı!

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakışMarka, ajans ve projelerin sosyal medya performanslarını hem jüri değerlendirmesine hem de objektif verilere dayalı olarak ölçen Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya yarışması Social Media Awards Turkey 2021 ödülleri için erken başvuru dönemi 1 Şubat’ta başladı. Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle beşinci kez düzenlenen yarışmada sektörün en başarılı işleri ve sosyal medyayı en başarılı kullanan marka ve ajanslar ödüllendirilecek.

1 Nisan 2020 – 25 Mart 2021 tarihleri arasında ilk kez yayınlanan sosyal medya çalışmaları, dijital projeler ve markaların sosyal medya performanslarının yer alacağı yarışmada reklam verenlerin ve ajansların başarısı hem objektif sosyal medya verileriyle hem de jüri değerlendirmesiyle ödüllendirilecek.

Haberin tamamını okumak için TIKLAYIN.

Super Bowl kampanyalarında yaratıcılık sınıfta mı kaldı?

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakışSuper Bowl’da yıllardır sahadaki mücadele ve şampiyonluk kadar sahne şovları ve reklamlar da geceye damgasını vuruyor. Tüm dünyanın gözlerini üzerine çekmeyi başaran organizasyonda senelerdir markalar yer almak için birbiriyle kıyasıya rekabet ediyor, başarılı kampanyalarsa uzun süre hafızalardan silinmiyor. Hafızalardan silinmemek iddialı bir söylem evet ancak Apple’ın 1984 temalı Macintosh kampanyasını günümüzde hâlen konuştuğumuzu göz önüne alınca bu iddianın da içinin boş olmadığını görebiliyoruz. 2021 Super Bowl finaline baktığımızdaysa bu büyük finale eşlik eden kampanyaların geçmişe nazaran sınıfta kaldığını söylemek mümkün. Ancak biz yine de tüm kampanyaları sizin için derledik… Karar sizin!

Haberin tamamını okumak için TIKLAYIN.

Clubhouse’u kullanan ilk marka Lipton Ice Tea oldu

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakışPepsiCo’nun içecek grubu markalarından Lipton Ice Tea, son dönemin en çok konuşulan sosyal medya platformu Clubhouse’ta yer alan ilk marka oldu. Lipton Ice Tea, oldukça popüler olan ve uzun dönemli iş birliği içinde olduğu Mücbir Sebepler sohbetine dahil olarak Türkiye’de Clubhouse’da gerçekleşen ilk marka iş birliğine imza atmış oldu.

Haberin tamamını okumak için TIKLAYIN.

Freelance çalışanlar haklarını nasıl korumalı?

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakışEtude Malt’ın son dönemde yaptığı bir araştırmaya göre sadece Fransa’da 830 bin kişi freelance çalışıyor. Bu sayı Avrupa genelinde 9 milyona ulaşıyor. Üstelik yıllık yüzde 11,5 artışla gittikçe daha çok insan bu kanaldan çalışmayı seçiyor. Uzmanlar; başta danışman, yazılım geliştiriciler, grafikerler, sosyal medya yöneticileri ve pazarlama uzmanları olmak üzere freelancer sayısının 10 yılda üç kat arttığını belirtiyor. Peki bu yeni trendin hukuki boyutunda nelere dikkat etmeli?

Freelancer’ların kurumlarla yaptığı iş sözleşmelerinde hassas davranılması gerektiğini belirten PERYÖN 25. Dönem Yönetim Kurulu Hukuk Temsilcisi, Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi – İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. M. Erdem Özdemir: “Freelance çalışmada, taraflar arasında, bağımlılık ve otorite ilişkisi bulunmuyor. Bu konuda, hukuki bağımsızlığın freelance sözleşmesinde mutlaka yer alması önem taşıyor; aksi halde sözleşmenin bir ‘iş sözleşmesi’ olarak yeniden vasıflandırılması riski ortaya çıkabilir” diyor. 

Sözleşmelerde yer alan hükümlere de dikkat çeken Özdemir: “Sözleşmede yer verilmesi gereken önemli hükümlere baktığımızda, gizlilik ve sır saklama, fikri hakların korunması, sorumluluk, ayartma yasağı, uzaktan çalışmaya ait risklerin tanımlanması gerektiğini söylemek mümkün” diyor.

PR Ajansı: TIME Public Relations

Reklam yaratıcılığı da karantinada mı?

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakışKendi alanında bir ilki gerçekleştirerek ortak yayın yapma kararı alan Marketing Türkiye ve Karnaval oturumlarındaki sohbetlerin erişimi arttırıyor. İlki geçtiğimiz hafta “İyi Yaşam Markaları” ile gerçekleştirilen Marketing Türkiye-Karnaval Clubhouse sohbetlerinin ikinci konusu “Reklam yaratıcılığı da karantinada mı?” olacak.

Clubhouse’da gerçekleştirilecek bu ikinci yayında Havas İstanbul CEO’su Cüneyt Devrim, Büro Kurucu Ortağı İlker Zaharya ve BLAB Kurucusu ve Kreatif Direktörü Taylan Yapıcı pandemi döneminde yaratıcılığın nasıl bir değişimden geçtiğini anlatacak.

Oturumun moderatörlüğünü Marketing Türkiye ve Karnaval Grup Genel Yayın Yönetmenleri Günseli Özen ve Burak Can gerçekleştirecek.

11 Şubat Perşembe 21.00’de gerçekleşecek olan “Reklam yaratıcılığı da karantinada mı?” oturumu Clubhouse’un yanı sıra Karnaval Dijital Radyo platformundan canlı olarak da dinlenebilecek.

Haberin tamamını okumak için TIKLAYIN.

clubhouse ilk reklamı freelance çalışanlar freelance iş sözleşmeleri karnaval radyo lipton ice tea mücbir sebepler reklam yaratıcılığı karantinada mı? social media awards Super Bowl
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
4 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
5 Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Güncel Haberler
The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
Kadınların yüzde 61'ine göre başarının anahtarı "finansal bağımsızlık"
Kadınların yüzde 61’ine göre başarının anahtarı “finansal bağımsızlık”
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Global Türk liderler New York’ta buluştu: Global Turks Vakfı resmen kuruldu
Haberler
Global Türk liderler New York’ta buluştu: Global Turks Vakfı resmen kuruldu
İrem Alimoğlu
24 Eylül 2025
40 milyon aboneyi aşan Bluesky'a "dislike" butonu geliyor
Haberler
40 milyon aboneyi aşan Bluesky’a “dislike” butonu geliyor
Sena Tufan
2 hafta önce
10 CEO'dan 7'si için yatırım önceliği "yapay zeka"
Haberler
10 CEO’dan 7’si için yatırım önceliği “yapay zeka”
Nafizcan Önder
1 hafta önce
DC Comics Başkanı açıkladı: Yapay zekaya yer yok!
Haberler
DC Comics Başkanı açıkladı: Yapay zekaya yer yok!
İrem Alimoğlu
14 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.