Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Dikkat! Aşılanmak isteyen ajans çalışanları için son gün yarın…
Televizyon ve Sinema Filmi Yapımcıları Birliği TESİYAP; film, dizi, sinema, reklam ve televizyon sektöründe çalışan kişilerin öncelikli meslek grubu olarak aşılanması için gösterdiği çabaların karşılığını almaya başladı. Daha önce Sağlık Bakanlığı’na 10 bin kişilik bildirim listesi gönderen TESİYAP, aşı önceliğine hak kazanan sektör mensuplarının bugün itibariyle aşılanmaya başladığını duyurdu. İkinci bir bildirim için başvuruları toplayan TESİYAP Genel Sekreteri Av. Burhan Gün ile hem sürecin nasıl şekillendiğini hem de aşı olmak isteyen sektör çalışanlarının neler yapması gerektiğini konuştuk. Av. Burhan Gün aşı olmak isteyen sektör mensupları için son günün 11 Haziran olduğunu söyledi!
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Post-pandemi döneminde hangi “beceriler” öne çıkıyor?
Yaşanan dönüşüm bazı meslekleri desteklerken bazı mesleklere de adeta çelme takıyor. Yani bugün iş hayatında üstlenilen bazı roller yarın olmayabilir. Diğer yandan şirketlerin hummalı dijitalleşme süreçlerinde kritik bir bariyer var; “beceri açığı!” İnsan kaynakları yönetim danışmanlığı hizmetleri sunan Mercer Türkiye’nin Türkiye’den 107 şirketin katıldığı 2021 Türkiye Dijital Dönüşüm ve İş Gücü Beceri Gelişimi Araştırması’nın sonuçları Covid-19’un hızlandırıcı etkisiyle birlikte şirketlerin yüzde 71’inin iyi tanımlanmış 3 yıllık dijitalleşme yol haritası planı bulunuyor, ancak çalışanların yüzde 66’sında beceri açığı var diyor. Araştırma post-pandemi yeni çalışma düzeninin önemli meslek ve yeteneklerine de işaret ediyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
COVID-19 etkisiyle e-ticaret harcamaları yüzde 45 arttı
Küresel salgın ve akabinde gelen pandemi dönemi ile birlikte şüphesiz hem üreticinin hem de tüketicinin en büyük gündem maddelerinden birisi e-ticaret oldu. Bu durum elbette tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de benzer bir biçimde gelişti ve şirketler elektronik kaslarını geliştirirken tüketicilerin de hayatının merkezine teknoloji konumlandı. Bireysel tecrübelerinizden de tahmin edebileceğiniz e-ticaretteki gelişim, TÜBİSAD’ın Deloitte Digital işbirliğiyle hazırladığı “E-Ticaret Etki Analizi 2020 Raporu”na yansımış durumda. Gelin raporun detaylarını ve pandeminin e-ticaret üstündeki etkilerini birlikte inceleyelim…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Bisiklet satışları yüzde 144 arttı!
Pandemiyle birlikte kalabalıktan uzak durmak isteyenler hayatın her alanında izole alternatifleri tercih etmeye başladı. İmkânı olan şehir hayatından doğaya yönelirken, şehirde kalanlar da daha izole yaşamaya başladı. Bu durum bisiklet satışlarını da etkiledi. Öyle ki, geçmiş yıllarda daha çok çocuk bisikletlerine yoğun bir ilgi varken, 2020 yılında özellikle yetişkin ve dağ bisikletlerine olan talep arttı. Bisiklet talebindeki artış trendi, 2021’in ilk 5 ayında da devam etti…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
İşte yılın en başarılı sosyal medya kampanyaları!
Marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif veriler ve saygın jüri üyelerinin görüşleriyle değerlendiren Türkiye’nin en kapsamlı ve veriye dayalı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey 2021 kazananları belli oldu. Bu sene beşincisi düzenlenen Social Media Awards Turkey 2021’de 1 Nisan 2020-1 Nisan 2021 tarihleri arasında dijitalde yayınlanan çalışmalar katıldı. Yarışmanın ödüllendirme sistemi ise; Jüri Ödülleri, Veri Analitiği Ödülleri ve Grand Prix olmak üzere üç bölümden oluştu. İşte karşınızda Jüri Ödülleri’ni almaya hak kazanmış yılın en başarılı sosyal medya kampanyaları…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.