17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
3 Haziran 2021
3 dk okuma

Netd Müzik 20 milyon aboneyle Türkiye’nin en büyük YouTube kanalı!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Dünyanın ikinci müzik YouTube kanalı, Türkiye’nin ise en çok izlenen ve abonesi olan YouTube kanalı Netd Müzik 20 milyon aboneye ulaştı. 4 milyardan fazla görüntülenmesi bulunan kanal müzikseverlere ücretsiz müzik dinleme olanağı sağlıyor. Netd Müzik YouTube kanalında şimdiye kadar en çok izlenen video klipler arasında birinci sırada Emrah Karaduman – Cevapsız Çınlama ft. Aleyna Tilki, 516.959.837 görüntülenme aldı. 2021 yılının ilk yarısında 3.044.175.170 görüntülenme alan Netd Müzik, 125.698.737.8 saat izlenme süresine ulaştı. 

20 Milyon aboneye ulaşmasını kutlayan Netd Müzik, video klipleri yayınlanan birçok sanatçıya özel plaket hazırladı. Plaketleri alan sanatçılar sosyal medya hesaplarında Netd Müzik’i etiketleyerek paylaşım yaptılar. Konuyla ilgili Netd Müzik’in resmi sosyal medya hesabı üzerinden yapılan açıklama şöyle; ”Türkiye’nin en çok izlenen .YouTube kanalı olduğumuz için sanatçılarımıza ve yapımcılarımıza milyonlarca kez teşekkürler. Romanya, Hollanda ve Portekiz’den daha büyüğüz! Sizin sayenizde 20 milyon nüfuslu bir aileyiz!”

Mavi tik askıdan alındı!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Twitter, geçtiğimiz haftalarda uzun süredir beklenen mavi tik başvurularını tekrardan kullanıma sundu. Kullanıcılar ise yıllardır beklediği bu özellikten yararlanmak için adete başvuru kuyruğu oluşturdular. Artan talep, Twitter’ı çok fazla zorladı ve hatta platformun bu özelliği askıya almasına bile neden oldu. Bugünün erken saatlerinde ise kuyrukta bekleyenler için sevindirici haber Twitter’dan geldi ve mavi tik başvuruları yeniden aktifleşti.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Pandora’nın kutusu pazarlanabilir mi?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Tüketiciye görmediği bir ürünü satmak… Belki daha önce aklınızdan geçti belki size de sürpriz oldu. Fakat esas sürpriz bu sürpriz pazarlamasının kısa sürede 33 yaşındaki gizemli şirket sahibini multi milyarder yapması… Oyuncak üreticisi Pop Mart, ürünün içini göstermeyen ambalajlarda oyuncaklarının her birini aynı fiyata satıyor yani Pandora’nın kutusundan ne çıkacağı bilinmiyor. Tüketici ürünü ancak satın aldıktan sonra görebiliyor… Gelin bu başarı hikayesine yakından bakalım!

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Trol ordunuz olmadan trollerle nasıl baş edebilirsiniz?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Trol yeni dünya düzeninin belki de en sevimsiz kelimesi… Birçok sosyal medya kullanıcısının maruz kaldığı “trollenmek” ilk bakışta zararsız görünse de hızla siber zorbalığa veya siber tacize dönüşebiliyor. Siyasi liderler ve milyarderlerin çoğu konuyu kendi trol ordularını kurarak çözüyor fakat bireysel olarak korunmak o kadar da kolay değil maalesef. Gelin ESET’in tavsiyelerine kulak verelim…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

“Çip krizi” 2. el otomobil piyasasını nasıl etkiliyor?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Otomotiv sektöründe yaşanan çip krizi giderek büyüyor ve tedarik nedeniyle olumsuz etkilenen sıfır kilometre araçların, ikinci el araç fiyatları üzerindeki etkisi ise kaçınılmaz oluyor. Yaşanan bu krizden ötürü hatırlayacağınız üzere Türkiye’de Ford Otosan, Renault, Tofaş, Honda gibi markalar üretimini sınırlandırmaya gitmişti. arabam.com’da verilen otomobil ilanları incelendiğinde ise en çok ilanda bulunan araç markaları sırasıyla Renault, Fiat, Volkswagen, Ford, Opel, Hyundai, Peugeot, Toyota, Citroen ve Honda olarak görünüyor. Talebin, üretimine ara verilen markaların da ikinci el araçlarına yöneldiğini söylemek mümkün. Peki yaşanan bu çip krizinin sektör üzerinde başka ne gibi yansımaları var? En çok hangi ilan verilen kategoriler hangileri? İkinci el otomobil piyasasında zirvede hangi marka var? Yanıtlar arabam.com’un Mayıs ayı analizinden geliyor…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

ESET featured ikinci el otomobil mavi tik Netd Müzik sürpriz pazarlama Twitter Youtube
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
Nafizcan Önder
2 Mayıs 2025
Yemeksepeti, Türkiye’nin Keyif Haritası’nı açıkladı: Her 3 kişiden 2’si sipariş anından keyif alıyor
Haberler
Yemeksepeti, Türkiye’nin Keyif Haritası’nı açıkladı: Her 3 kişiden 2’si sipariş anından keyif alıyor
Marketing Türkiye
3 hafta önce
CMO'ların ortalama görev süresi uzadı (Ama çok değil!)
Haberler
CMO’ların ortalama görev süresi uzadı (Ama çok değil!)
Sena Tufan
6 Nisan 2025
Türkiye’nin gizlilik paradoksu: Kaygı yüksek ama icraat yok!
Araştırma
Türkiye’nin gizlilik paradoksu: Kaygı yüksek ama icraat yok!
Nafizcan Önder
20 saat önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.