Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Selfie’den sıkılanlara Poparazzi
Uzun yıllar Snapchat, Instagram ve Facebook ve TikTok sosyal medyanın kurallarını belirliyordu. Elbette bahsedilen sosyal medya devleri hala belli oranda gücünü koruyor fakat artık oyunun yeni oyuncuları da var. En son Clubhouse ses trendi başlatarak büyük bir ivme yakalamıştı. Poparazzi’nin ise derdi farklı… Bu uygulama tüm kalıpları yıkmak ve yeni bir düzen kurmak istiyor. Zira yeni düzende popülarite yok, yarış yok en önemlisi de selfie yok!
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Xiaomi ABD’nin suçlamalarından aklandı!
Eski ABD Başkanı Donald Trump, akıllı telefon üreticisi Xiaomi’nin Çin ordusu tarafından kontrol edildiğini öne sürerek ambargo koymuştu. İddiaları kesin bir dille reddeden Xiaomi, ABD’deki var olma savaşını sürdürdü ve nihayetinde kazandı. Bugün basın açıklaması yapan Xiaomi; ABD’nin Xiaomi’nin bağımsız bir şirket olduğunu kabul ettiğini ve engelleme kararını resmi olarak kaldırdığını duyurdu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Futbol taraftarlarının yüzde 90’ı tribünde olmalarının oyunu pozitif etkilediğini düşünüyor!
29 Mayıs Cumartesi günü Porto’da yapılacak UEFA Şampiyonlar Ligi finali öncesinde Mastercard, etkinlik kapsamında 27 yıllık ortaklığını kutlamak üzere; Marka Elçisi José Mourinho’nun desteğiyle “Futbol Taraftarlık Araştırması”nı gerçekleştirdi. Araştırma sonuçları futbol taraftarlarının yüzde 90’ının stadyuma getirdikleri duygunun oyuncuları daha güçlü kıldığına inandığını gösteriyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Toplumun yüzde 44’ü pandemide siber saldırıların hedefi oldu!
Pandemi dönemiyle birlikte hayatlarımızdaki dijitalleşmenin daha da artması sonucu siber saldırıların da artış gösterdiği hem küresel hem de yerel araştırmaların verileriyle kanıtlanmıştı. Son dönemde artan siber saldırıların kullanıcılar tarafından nasıl algılandığını ve yorumlandığını ise Kaspersky gerçekleştirdiği kullanıcı anketiyle gözler önüne seriyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Küresel mobil uygulama trendleri
Küresel uygulama pazarlaması analitiği platformu Adjust, yeni “Uygulama Trendleri Raporu 2021″i yayınladı. Rapor, mobil uygulama büyümesinin 2021’de global olarak hızlanmaya devam ettiğini gösteriyor. Verilere göre, uygulama kurulumları 2020’de tüm sektörlerde yıllık bazda yüzde 50 artarken, 2021’in ilk çeyreğinde yıllık yüzde 31 artış gösterdi. Uygulamalarda oturum açma oranı ise 2020’deki yüzde 30’luk artışın ardından bu yıl yüzde 4.5 arttı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Beğeni tartışmalarına Instagram’dan politik çözüm
Instagram’ın beğeni sayılarını gizlemesi uzun süredir konuşulan bir haberdi. 2019 yılında konuyla ilgili test çalışmalarını başlatan Instagram, akabinde kullanıcılarının önemli bir bölümün aslında bu sayıları önemsediğini fark etti. Bu içgörüden yola çıkan sosyal medya devi, kontrolü kullanıcılara bırakmaya karar verdi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Vodafone ofislerini “sosyalleşme alanına” dönüştürüyor
Pandeminin en başında uzaktan çalışma düzenine geçen Vodafone, yüzde 100 evden çalışan Müşteri Hizmetleri ekibine ek olarak diğer çalışanları için hibrit çalışma modelini aşı ve normalleşme takvimine bağlı olarak Eylül 2021 itibarıyla kalıcı olarak uygulayacak. Hibrit modelde, toplam çalışma zamanının ortalama yüzde 40’ı ofisten, yüzde 60’ı ise uzaktan olacak şekilde düzenlenecek. Yeni modelle, Vodafone’un merkez ve bölge ofisleri, çalışanların iş birliği, inovasyon, sosyalleşme amacıyla bir araya gelecekleri buluşma noktaları olacak.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Tam kapanmada hangi silahları kuşandık?
17 günlük tam kapanmada birçok şeye daha fazla vakit ayırabildik… Tabi bu ilgiden evde düzenlenmeyi bekleyen alanlar da nasibini aldı. Balkon ve bahçe düzenleme, sineklikler ve özgürlük hayalleriyle yapılan tatil planları. Yani deyim yerindeyse ihtiyaçlarımızı giderip refahımızı sağlamak adına silahlarımızı kuşandık. Gelin Armut.com’un açıkladığı verilere yakından bakalım…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.