10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
29 Nisan 2021
3 dk okuma

Social Media Awards Turkey 2021 finalistleri açıklandı

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey’de başvuru döneminin Nisan ayında tamamlanmasının ardından online jüri değerlendirmesiyle finalistler belli oldu! 810 başvuruyla rekor bir katılımın gerçekleştiği Social Media Awards Turkey’de kazanan markalar 9 Haziran’da açıklanacak!

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle bu yıl beşincisi düzenlenen, Türkiye’deki tüm marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif veriler ve jüri değerlendirmesiyle ölçen en kapsamlı yarışma Social Media Awards Turkey 2021 finalistleri belli oldu. Jüri Başkanlığını Lize Karaboğa’nın üstlendiği yarışmada süreç online olarak gerçekleştiriliyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Yedi millî sporcuya Olimpiyat yolunda destek…

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Paribu, 2021 Tokyo Olimpiyatlarına katılacak yedi başarılı millî sporcuya Team Paribu çatısı altında maddi ve manevi destek olacak. Team Paribu ekibinde yer alan; Türkiye kadın millî voleybol takımı kaptanı Eda Erdem, millî takım artistik jimnastikçisi Ahmet Önder, rüzgar sörfçüsü ve millî yelkenci Dilara Uralp, olimpiyat mücadelesi verecek ilk Türk modern pentatlet İlke Özyüksel, Türk pivot basketbolcu Sertaç Şanlı, kelebek stilde mücadele eden Türk yüzücü Nida Eliz Üstündağ ve millî atlet Berfe Sancak ülkemizi 2021 Tokyo Olimpiyatları’nda temsil edecek.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Instagram kendini yenilemeye devam ediyor!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Çevik metotlar uygulayarak kendisini sürekli güncel tutmayı başaran Instagram; kullanıcıları sıkılmadan uygulama içinde daha fazla vakit geçirebilsinler diye iki yeni özelliğini test ediyor. Canlı yayın ve hikâyelere gelmesi beklenen özelliklerin yakın zamanda kullanıma sunulması bekleniyor…

InstaLeaks’ın aktardığı bilgilere göre tespit edilen ilk özellik, Canlı videolar için bir PIP (picture in picture) penceresi. PIP (resim içinde resim) temelde kullanıcıların aynı anda aynı ekranın çift penceresini açmasına izin veren bir özellik. Bir pencere köşede daha küçük olurken diğeri ilkinden biraz daha büyük olabiliyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Sürekli ulaşılabilir olmak çalışanları tüketiyor!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Covid-19’un yarattığı dramatik sonuçlar tüm insanlardaki güven algısını geri döndürülemez bir şekilde zedeledi. Bunun üzerine tüm dünyamızı eve hapsetmek zorunda kaldık. Doğal olarak çalışanlarda işini kaybetme korkusu ve öngörülemeyen gelecek gibi “kaygılar” oluştu ve bununla birlikte iş-yaşam dengeleri kritik ölçüde bozuldu. Evden çalışan birçok kişi tükenmişlik sendromunun pençesinde ve çok mutsuz. Bu hem üretkenliği hem de fiziksel ve psikolojik sağlığı önemli ölçüde etkiliyor. Beykoz Üniversitesi Sosyal Bilimler Fakültesi Öğretim Üyesi, Klinik Psikolog Prof. Dr. Ebru Şalcıoğlu’nun konuyla ilgili basit ama pratik birkaç önerisi var.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Z kuşağı markalara ezber bozduracak!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Önümüzdeki on yıl, Z kuşağının olgunlaşıp pek çok sektörü etkilemesiyle şekillenecek. O halde bu kitleyi daha iyi anlamak için biraz veri ve içgörülerden faydalanalım. 1997’den sonra doğan insanlar da dahil olmak üzere, en yaşlı Z kuşağı şu sıralar üniversiteyi bitiriyor ve işgücüne katılmaya hazırlanıyor. Z kuşağı şu anda Türkiye’deki toplam nüfusun yüzde 23’ünü oluşturuyor, bu da bugün piyasadaki en güçlü tüketici güçlerinden biri haline geldikleri anlamına geliyor. Evet, Z kuşağı bugünü ve geleceği şekillendiriyor. Sadece alışveriş davranışlarına katkı sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda çevreyi de etkiliyorlar. Türkiye’de ebeveynlerin yüzde 52’si Z kuşağının, yani çocuklarının düşüncelerinin satın alım yapacakları markaları etkilediğini söylüyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Görsel, metin ve müziğin gücünü en iyi kullananlar, Brandverse Awards Craft Bölümü'nde ödüllendirilecek!
Haberler
Görsel, metin ve müziğin gücünü en iyi kullananlar, Brandverse Awards Craft Bölümü’nde ödüllendirilecek!
Sena Tufan
20 Mart 2025
RTÜK Fatih Altaylı'dan "lisans" istedi, Altaylı'dan yanıt gecikmedi
Haberler
RTÜK Fatih Altaylı’dan “lisans” istedi, Altaylı’dan yanıt gecikmedi
Nafizcan Önder
28 Mart 2025
Türkiye’deki Z kuşağı kadınların yüzde 88’i girişimci olmak istiyor
Haberler
Türkiye’deki Z kuşağı kadınların yüzde 88’i girişimci olmak istiyor
İrem Alimoğlu
8 Mart 2025
YouTube Rating Report: Teknoloji kanallarının Şubat ayı reyting şampiyonları belli oldu!
Haberler
YouTube Rating Report: Teknoloji kanallarının Şubat ayı reyting şampiyonları belli oldu!
Nafizcan Önder
26 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.